Przerobienie 1.6 D na 1.6 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
spawacz, na forum czytalem ze wystarczy wywiercic odtwory w bloku tam gdzie sa standardowo natryski w TD i powinny byc kanaly olejowe(wystarczy nagwintowac otwor i wkrecic natryski)
PS proponowalbym poszukac silnika 1.9d od trasportera (oznaczenie bodajze 1X) on ma standardowo natrysk na denko
PS proponowalbym poszukac silnika 1.9d od trasportera (oznaczenie bodajze 1X) on ma standardowo natrysk na denko
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
spawacz, dzialaj dzialaj ja rowniez planuje uturbic moje 1.9 mam identyczny zestaw turbo co ty (wlasciwie caly silnik 1.6td JR)
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
No no no, widzę, że kolejny kolega zaczyna uturbiać swojego klekota, nie będę sam
Co do tego natrysku, to jak pisałeś, że nie tworzysz go do ostrej jazdy to natrysk będzie ci zbędny, ja nie mam i jeżdżę bez niego od ponad 1.5 roku, zrobione ponad 20000 km a autko jak trzeba to i porządnie przycisnę, w końcu po coś tą turbinę montowałem
Życzę powodzenia w pracach i szerokiej relacji z postępu...
Ps. Proszę nie mylić 1.6TDI z 1.6TDi, 1.6TDI nie ma (ja nie widziałem), a 1.6TDi to silniczek diesla z turbosprężarką o pojemności 1.6 litra wraz z intercoolerem chłodzącym powietrze w dolocie, ot różnica...
Co do tego natrysku, to jak pisałeś, że nie tworzysz go do ostrej jazdy to natrysk będzie ci zbędny, ja nie mam i jeżdżę bez niego od ponad 1.5 roku, zrobione ponad 20000 km a autko jak trzeba to i porządnie przycisnę, w końcu po coś tą turbinę montowałem
Życzę powodzenia w pracach i szerokiej relacji z postępu...
Ps. Proszę nie mylić 1.6TDI z 1.6TDi, 1.6TDI nie ma (ja nie widziałem), a 1.6TDi to silniczek diesla z turbosprężarką o pojemności 1.6 litra wraz z intercoolerem chłodzącym powietrze w dolocie, ot różnica...
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 00:36 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
No to sobie wsadzaj jak chcesz, koledzy jak i ja są bardziej ambitniejsi Co to za sztuka wsadzić TDIka, pojechać zchipować go i sie cieszyć ze 120KM (jeśli tyle się da). A tu robisz wszystko sam a przyrost mocy masz ogromny w porównaniu do serii, ja z 54KM wyciągnąłem około 100KM. I wszystko własnym nakładem pracy. Tak w ogóle te 1600zł za kompletny silniczek 1Z to coś mało, ciekawe w jakim był stanie...DAB pisze:Witam kolegów , ale cudujecie ja bym wsadził 1.9 TDI 1z i po sprawie widziałem taki na giełdzie ''kompletny'' z ecu i z coolerem za 1600zł.....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości