dziewne objawy

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » śr cze 11, 2008 12:28

podobne objawy mial moj dziadek w audi 80 2.0i tez na KE-Jet'cie,

u niego wymieniono przeplywomierz (calosci razem z przepona i rozdzielaczem) i regulacja, koszt ok 500zl (juz nie pamietam ile) ale bylo warto, auto jezdzi jak nowe zadnych problemow z jazda, a wczesniej to odpalal raz na 5-10 razy, jak odpalil i dobrze chodzil to mozna bylo caly kraj przejechac ale jak np. pojechalo sie na stacje i go zgasilo to potem mogl juz nie zapalic... w KE-jet duzo zalezy od przeplywki, jak znasz kogos kto ma ten sam ukl. wtryskowy to podmien na chwile i sprawdz jak sie bedzie zachowywal, bo to moze byc to,
podobne objawy daje padajacy czujnik halla ale na razie sprawdz przeplywke :smoke:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » śr cze 11, 2008 15:12

można spr. przewody i świece. Mi ciężko okpalał i chodził na 2-3 garach jak były świece dobite.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » śr cze 11, 2008 16:01

ja watpie zeby to byly swiece :)
jakby swiece juz byly zuzyte to na wysokich obrotach(wieksze napiecie) nie byloby problemu,
a MARECKI pisze ze nie wazne jaka predkosci to po 15min. jazdy mu muli, wiec wg. mnie to moze byc przeplywka ktora nie dostaje info. ze silnik juz sie rozgrzal i dalej podaje za duzo paliwa jakby byl zimny,

MARECKI wez jezszcze sprawdz jak auto jezdzi jak odepniesz kostke od wtrysku rozruchowego bo on tez moze byc walniety i podawac benz. caly czas :smoke:
Ostatnio zmieniony śr cze 11, 2008 16:03 przez Alec, łącznie zmieniany 1 raz.


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » czw cze 12, 2008 23:32

no to znaczy ze lapal lewe powietrze :)

czyli juz jezdzi jak trzeba ?

(dla swietego spokoju wymien jeszcze swiece, nie sa drogie, ja ostatnio za 4 elektrodowe BERU zaplacilem 68zl :bigok: )


no a slimak ze skrzyni biegow to koszt chyba 15zl w sklepie (nie polecam, ojciec juz 2 razy kupil szybko sie wyszczerbiaja i dalej to samo)

a na autoszrocie zaplacisz 10zl tylko ze ciezko dostac, moj ojciec trafil ze byl juz jezdzi dosyc sporo bez problemow,


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » czw cze 12, 2008 23:41

no to ciesze sie bardzo :)

i zycze bezproblemowego smigania 16V :okej:


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości