Sprężyny
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 182
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Kontakt:
Sprężyny
Witam!!!
Napiszcie mi jakie mam kupić twarde sprężyny tył i przód najlepiej -40 lub - 50
Takie twarde żeby zawieszenie ledwie co sie uginało bo teraz mam jakieś sprężyny które obniżają mi auto o -40 ale auto jest miękkie nawet bardzo
[ Dodano: 07 Cze 2008 16:06 ]
??
Napiszcie mi jakie mam kupić twarde sprężyny tył i przód najlepiej -40 lub - 50
Takie twarde żeby zawieszenie ledwie co sie uginało bo teraz mam jakieś sprężyny które obniżają mi auto o -40 ale auto jest miękkie nawet bardzo
[ Dodano: 07 Cze 2008 16:06 ]
??
Nic na siłę podaj młotek... :P
[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763
[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097
[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763
[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097
-
- Ma gadane
- Posty: 182
- Rejestracja: wt mar 20, 2007 23:49
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Kontakt:
A gdzie takie gumy mogę kupić ?
Podajcie jakieś linki czy coś
I jeszcze jedno im więcej zwoji ma spring tym twardszy czy odwrotnie?
Podajcie jakieś linki czy coś
I jeszcze jedno im więcej zwoji ma spring tym twardszy czy odwrotnie?
Ostatnio zmieniony śr cze 11, 2008 21:00 przez Karoo1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Nic na siłę podaj młotek... :P
[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763
[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097
[b]Update[/b]
[b]MK4 High Line ;)[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3164763#3164763
[b]Moje byłe MK3[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162097
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Oto cytat z tej aukcji : " SAMOCHÓD Z GUMAMI USZTYWNIJĄCYMI MA STABILNE ZAWIESZENIE, NIE "DOBIJA" JEŻELI SĄ FELGI ALUMINIOWE WIĘKSZE NIŻ STANDARDOWE
PRZY UŻYCIU NASZYCH GUM, NIE MA MOŻLIWOŚCI OBCIERANIA SAMOCHODU O NADKOLA "
I wszsytko zgodne z tym opisem, bo wystarczy spojrzec na zdjecie i od razu widac ze auto praktycznie chodzi na samych gornych zwojach sprezyny ( nie ma mowy o dobijaniu ani obcieraniu bo, gumy nie pozwalą sie ugiąc nizej sprezynie !!)co za tym idzie caly nacisk auta utrzymuja te wolne gorne zwoje. CO JEST NIEBIEZPIECZNE!!!! tak przesilona sprezyna moze poprostu peknąc. I tak tez sie dzieje w praktyce !! :]
PRZY UŻYCIU NASZYCH GUM, NIE MA MOŻLIWOŚCI OBCIERANIA SAMOCHODU O NADKOLA "
I wszsytko zgodne z tym opisem, bo wystarczy spojrzec na zdjecie i od razu widac ze auto praktycznie chodzi na samych gornych zwojach sprezyny ( nie ma mowy o dobijaniu ani obcieraniu bo, gumy nie pozwalą sie ugiąc nizej sprezynie !!)co za tym idzie caly nacisk auta utrzymuja te wolne gorne zwoje. CO JEST NIEBIEZPIECZNE!!!! tak przesilona sprezyna moze poprostu peknąc. I tak tez sie dzieje w praktyce !! :]
Więc i ja się wypowiem:
Sprawa wygląda prosto. Żaden z producentów samochodów nie montuje takich gum seryjnie, więc takie rozwiązanie jest niedopuszczalne.
Plusy:
- Stosunkowo tanie utwardzenie zawieszenia.
Minusy:
- Bezdyskusyjny wpływ na bezpieczeństwo, szczególnie jeśli w aucie jest ABS.
- Rozstrojenie zawieszenia (zmiana charakterystyki pracy sprężyny na bliżej nieokreśloną).
- Bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sprężyny (pęknięcie) np. w szybkim zakręcie...
- Przyspieszone zużycie górnych i dolnych poduszek amortyzatora.
- I wiele innych.
Sprężyna musi pracować wszystkimi zwojami, a nie tylko dwoma górnymi i jednym dolnym.
Sprawa wygląda prosto. Żaden z producentów samochodów nie montuje takich gum seryjnie, więc takie rozwiązanie jest niedopuszczalne.
Plusy:
- Stosunkowo tanie utwardzenie zawieszenia.
Minusy:
- Bezdyskusyjny wpływ na bezpieczeństwo, szczególnie jeśli w aucie jest ABS.
- Rozstrojenie zawieszenia (zmiana charakterystyki pracy sprężyny na bliżej nieokreśloną).
- Bardzo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia sprężyny (pęknięcie) np. w szybkim zakręcie...
- Przyspieszone zużycie górnych i dolnych poduszek amortyzatora.
- I wiele innych.
Sprężyna musi pracować wszystkimi zwojami, a nie tylko dwoma górnymi i jednym dolnym.
Decyzja należy do Ciebie. Jeśli chcesz zainwestować w swoje autko i sprawić aby było bezpieczne i dobrze się prowadziło to posłuchaj MarcoVW. Natomiast, jeśli Ci na tym nie zależy to zakładaj te gumy.Karoo1988 pisze:...czyli co z tymi gumami kupować czy nie?...
A teraz, to do swojego 150-konnego ABF-a też byś je założył? Czy szukał byś sprężyn EIBACH lub gwintu?piotr2 pisze:...ja w mk2 mialem po 2 gumy z rok i jakoś zyje...
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Karoo1988 szukaj konkretnych firmowych sprezyn np. te Eibach co napisalem wyzej do tego jescze sportowe twarde amorki i bedziesz mial auto jak na nogach od stołu twarde i sztywne . Zapodaj jeszcze sobie rozpurke na kielichy by bude usztywnic , a jak juz konkretniej sie lubisz degustowac twardoscia to jeszcze rozpurke miedzywachaczową.
tu na seri blomby z zębów wyskakuja.wiec nietrzeba...Ja niepolecam gum tylko ja rok na nich smigalem i nic sie niestalo umnie.majac abf jezdze innymi predkosciami a to roznica.w mk2 mialem fele z ET20 i tylko gumy ratowaly opony.AFN140KM pisze:A teraz, to do swojego 150-konnego ABF-a też byś je założył
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości