mk3 tdi nie chce jechac???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 tdi nie chce jechac???
Mam problem ze swoim gofrem. Autko z dołu dołu do 2tys obrotow nie ma siły jechać . Pytałem sie po warsztatach mówia tak przepływomierz gdzie cena w IntertTeame 1000Pln lub zapchana katarynka. Pytam wiedz czy mieliście problem podobnego typu ze swoimi tdi. może wy macie jakies pomysły na powrót mocy do mego mk. będę wdzieczny za wszelką poradę
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
- Lokalizacja: podkarpackie
- Kontakt:
a co koledzy powiecie na fakt ze samochod (tdi 110 000km) ciagnie bez problemu do 3000 obr a pozniej tez ciagnie tylko co jakis czas ma jakby sekundowe przerwy w ciagnieciu w przod??!! poza tym wsyztko ok 170 km/h bez wiekszych problemow.
a i jeszcze jedno pytanie czy filtr paliwa od zwyklego diesla 1. 9 mozna stosowac w tdi??
pozdrawiam
a i jeszcze jedno pytanie czy filtr paliwa od zwyklego diesla 1. 9 mozna stosowac w tdi??
pozdrawiam
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
A to bedzie szerokooo omawiany na forum nieszczesliwy dla wielu tutejszych nastawnik pompy wtryskowej..BartekC pisze:a co koledzy powiecie na fakt ze samochod (tdi 110 000km) ciagnie bez problemu do 3000 obr a pozniej tez ciagnie tylko co jakis czas ma jakby sekundowe przerwy w ciagnieciu w przod
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
to jest 90 czy 110PS?
Moze byc przepływka - odłacz ją i zobacz czy jest jakaś różnica - jesli się poprawi to moze byc przepływomierz.
Co do czujnika czystości spalin to się nie wypowiadam bo takiego urządzenia nie znam
No to musiałby byc kompletnie zapchany - z katalizatorem to raczej jest w druga stronę - przeszkadza na wysokich obrotach - piszesz do 2 tys - to jeszcze nawet suszarka nie zaczeła porządnie dmuchać.
Napisz może jeszcze jak się zachowuje na wyzszych obrotach ile pójdzie max, czy kopcie itp...
Auto trzeba zdiagnozować, byc może problem jest banalny...
To co piszesz rzeczywiscie wskazuje na przeplywomierz , ale moze byc to jeszcze czujnik czystosci spalin...
Moze byc przepływka - odłacz ją i zobacz czy jest jakaś różnica - jesli się poprawi to moze byc przepływomierz.
Co do czujnika czystości spalin to się nie wypowiadam bo takiego urządzenia nie znam
flog pisze:a co z katalizatorem czy to tez moze byc przyczyną???
No to musiałby byc kompletnie zapchany - z katalizatorem to raczej jest w druga stronę - przeszkadza na wysokich obrotach - piszesz do 2 tys - to jeszcze nawet suszarka nie zaczeła porządnie dmuchać.
N75 powodowałby notlauf - a tu mamy muła na niskich obrotach, EGR tez mozna sobie raczej odpuścić bo nic nie daje i działa praktycznie na jałowych obrotach, wastegate - też się nad tym zastanawiałem - ale jak by był zaciety w połozeniu otwartym to turbo dmuchało by w wydech i auto by zdychalo w całym zakresie obrotów - chyba że jest to AFN ze zmienna geometrią.k631 pisze:Witam sprawdż zawór n75 i zawór recyrkulacji spalin,może uwala się zawór upustowy przy turbinie.Pozdrawiam
Napisz może jeszcze jak się zachowuje na wyzszych obrotach ile pójdzie max, czy kopcie itp...
Auto trzeba zdiagnozować, byc może problem jest banalny...
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
przełóż od kogoś n75 i przepływke i sie przekonasz,ja maiłem zmułe dopiero jak doszedł do 120 km/h i pózniej to jak mu sie udało to poszedł 160 ale cięzko bylo go rozbujac,pojechałem do mechanioka i na vagu wszystko ok powiedział ze na 100 przepływka,i dobrze ze go nie posłuchałem bo podobno pierburgi nie padają,wystarczyło n75 wymienic i samochód dostał skrzydeł bez problem 200km.h ale na chwile oczywiscie bo można by dostać spręzarką w łeb jakby tak dłuzej pomykac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 335 gości