ślizgające się sprzęgło?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

giorgjo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 30, 2007 11:28
Lokalizacja: gdańsk

ślizgające się sprzęgło?

Post autor: giorgjo » czw cze 12, 2008 09:26

witam wszystkich,
vw golf III 1.9 TDI 95 rok, przebieg grubo ponad 200 tys.
Mam taki problem że samochód ma problemy z przyspieszaniem,
tj wchodzi na obroty ale nie przyspiesza zwłaszcza pod górkę jak jest.
Muszę bardzo delikatnie przyspieszać. Wciśnięcie gazu do oporu powoduje że silnik wchodzi
na wysokie obroty ale nie przyspiesza, poza tym czuć zapach w samochodzie czegoś spalonego. W związku z tym mam kilka pytań :
1)jak sprawdzić stopień zużycia sprzęgła - wizualnie po jego wymontowaniu, jak zużyte sprzęgło będzie wyglądać ?
2)czy mój przypadek kwalifikuje się do wymiany całego zestawu tj tarcza,docisk, łożysko ?
3)czy można doraźnie poprawić sytuację poprzez wymianę linki naciągnięcie jej ?
4)czy warto kupić coś takiego :
http://moto.allegro.pl/item365459293_sp ... _95r_.html
5)jaki jest rozsądny koszt samej robocizny przy wymianie całości ?

Bedę wdzięczny za wszelkie informacje.
pozdrawiam
Mariusz



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » czw cze 12, 2008 10:14

giorgjo pisze:jak sprawdzić stopień zużycia sprzęgła
giorgjo pisze:Wciśnięcie gazu do oporu powoduje że silnik wchodzi
na wysokie obroty ale nie przyspiesza, poza tym czuć zapach w samochodzie czegoś spalonego
i to są własnie objawy zuzytego sprzegla
giorgjo pisze:2)czy mój przypadek kwalifikuje się do wymiany całego zestawu tj tarcza,docisk, łożysko ?
tak



Awatar użytkownika
blysk777
WĘDOKOWÓZ
Posty: 306
Rejestracja: śr kwie 18, 2007 20:59
Lokalizacja: Pomorze
Kontakt:

Post autor: blysk777 » czw cze 12, 2008 10:35

giorgjo pisze:4)czy warto kupić coś takiego :
żadnych używek.Jedynie nowy porządny zestaw.np.Sach :bigok: :bigok:
giorgjo pisze:jaki jest rozsądny koszt samej robocizny przy wymianie całości ?
Od około 200 złotych w górę(zależy od warsztatu)


d14a1

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » czw cze 12, 2008 11:57

wymieniaj na sachsa ito szybko różnica w pracy zaj...a . koszt wymiany to 200-300 zalezy od mecha ja robiłem sam troche czasu czteropak i do pracy . po wywietrzeniu wydechu alkoholowego były próby z pozytywnym efektem. potem znowu czteropak i :smoke:


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości