czy podejdzie skrzynia od passata????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czy podejdzie skrzynia od passata????
siema padla mi skrzynia w mk3 2,0 8v
i teraz takie pytanie czy podejdzie skrzynia od passata 93r. 2,0 8v ma chydrauliczne sprzeglo
dalo by rade przerobic w golfie zeby bylo chydrauliczne i czy podejdzie ta skrzynia do mojego silnika prosze odpiszczeci bo oszaleje bez auta
a skrzynie silnik i osprzet mam za 1000zl
i teraz takie pytanie czy podejdzie skrzynia od passata 93r. 2,0 8v ma chydrauliczne sprzeglo
dalo by rade przerobic w golfie zeby bylo chydrauliczne i czy podejdzie ta skrzynia do mojego silnika prosze odpiszczeci bo oszaleje bez auta
a skrzynie silnik i osprzet mam za 1000zl
GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Nie no panowie, bez jaj. Wymiana skrzyni z tej na drąga na tą na hydraulike to nie tylko wysprzęglik. Trzeba całe sprzęgło zmienić to raz, cały mechanizm zmiany biegów z linkami włącznie to dwa. Żeby było full profi trzeba też zmienić pedały i podokładać wszystkie pompki w układzie sprzęgła. Moim zdaniem za dużo roboty i pierniczenia sie. Lepiej szukac skrzyni z toledo np albo z golfa 2 16V.
Można też dać skrzynie z silnika 1,8 z mk3 lub 1,6-1,8 z mk2, ale wtedy trzeba będzie tarczę sprzęgłową wymienić bo skrzynia jest na wąski wałek.
Można też dać skrzynie z silnika 1,8 z mk3 lub 1,6-1,8 z mk2, ale wtedy trzeba będzie tarczę sprzęgłową wymienić bo skrzynia jest na wąski wałek.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
trzeba popatrzeć w tematach na temat swapa vr6 do mk2- jest tam nawet foto i chyba info od czego pochodzi taki wysprzęglnik-bugalon- wtedy sprawę pomki, pedałów, zbiorniczka i całej reszty od wysprzęglania mamy załatwionąTAZ pisze:Idzie kupić wysprzęglnik na linkę. Kosztuje on w używce od 50zł do 120zł. Tylko sprzęgło musisz mieć od tej skrzyni.
ale faktycznie racją jest, ze dochodzi wymiana sprzęgła golfowskiego na komplet z passata(łącznie z kołem zamachowym) i sterowanie drągiem wymienić na sterowanie linkami
sprawa ogólnie nieopłacalna w sytuacji gdy skrzynie do silników rodziny 1.5-2.0 nie są jakimś szczególnym rarytasem (choć ktoś pisał tu, że skrzynie z mk1 nie mogą być bo mocowania minimalnie inaczej patrzą)
wg mnie kupić skrzynkę golfowską, wymienić ewentualnie tarczę sprzęgła jeśli obecnie masz gruby wałek, a kupisz skrzynię na cienki wałek(lub na odwrót) i cieszyć się z jazdy(tylko nie oszczędzać na tarczy jak by co- koledze gumiś tarcza rzemiosła się rozpukła)
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ful profi w fabryce zrobili... wysprzeglik na linke do skrzyni na linke w pasku b3 tylko kolo ze sprzeglem i kaseta wystarczy i w zadnym przypadku nie montowac po raz kolejny skrzyni na ciegna, zapas wytrzymalosciowy tej z paska jest nieziemskibugalon pisze:Nie no panowie, bez jaj. Wymiana skrzyni z tej na drąga na tą na hydraulike to nie tylko wysprzęglik. Trzeba całe sprzęgło zmienić to raz, cały mechanizm zmiany biegów z linkami włącznie to dwa. Żeby było full profi trzeba też zmienić pedały i podokładać wszystkie pompki w układzie sprzęgła. Moim zdaniem za dużo roboty i pierniczenia sie. Lepiej szukac skrzyni z toledo np albo z golfa 2 16V.
Można też dać skrzynie z silnika 1,8 z mk3 lub 1,6-1,8 z mk2, ale wtedy trzeba będzie tarczę sprzęgłową wymienić bo skrzynia jest na wąski wałek.
wysprzeglik byl tez stosowany w seacie toledo 2.0 8v
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ja osobiście mam zastrzeżenia do tego fabrycznego rozwiązania (chociazby dlatego ze dalej to jest na linke, ktora może sie zerwac). Przy moim traktowaniu podzespołów nie wróżę temu rozwiązaniu zbyt długiego żywota . Wiem, że działa, wiem też że ludzie sobie chwalą. Może przesadzam, ale u siebie będę dawał jednak komplet z pedałami i pompkami a to dlatego, że nie lubię ryzykowaćful profi w fabryce zrobili... wysprzeglik na linke do skrzyni na linke w pasku b3 tylko kolo ze sprzeglem i kaseta wystarczy i w zadnym przypadku nie montowac po raz kolejny skrzyni na ciegna, zapas wytrzymalosciowy tej z paska jest nieziemski
wysprzeglik byl tez stosowany w seacie toledo 2.0 8v
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 15:38 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- punkvw
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
- Lokalizacja: Polska/ Niemcy
- Kontakt:
na linke jest dokladniejsze i szybsze..............wysprzeglik z T4 tez podchodzi......
jak by nie to ze gangownik chce miec wysoko i montuje go na tunelu zamiast pod to przy skrzyni z passka montowalbym draga, nikt mnie nieprzekona ze niejest lepszy od linek....w MK2......
jak by nie to ze gangownik chce miec wysoko i montuje go na tunelu zamiast pod to przy skrzyni z passka montowalbym draga, nikt mnie nieprzekona ze niejest lepszy od linek....w MK2......
T4 Doka ACV 130ps..................
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
przesadzasz.. mi sie linka nie zerwala ani razu a docisk mialem mocny, hydro zawsze tez moze pojsc pompka silownik... a traktuje auto chyba na forum najgorzej...bugalon pisze: Przy moim traktowaniu podzespołów nie wróżę temu rozwiązaniu zbyt długiego żywota
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości