czy podejdzie skrzynia od passata????

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

czy podejdzie skrzynia od passata????

Post autor: grabiec » śr cze 11, 2008 18:21

siema padla mi skrzynia w mk3 2,0 8v
i teraz takie pytanie czy podejdzie skrzynia od passata 93r. 2,0 8v ma chydrauliczne sprzeglo

dalo by rade przerobic w golfie zeby bylo chydrauliczne i czy podejdzie ta skrzynia do mojego silnika prosze odpiszczeci bo oszaleje bez auta
a skrzynie silnik i osprzet mam za 1000zl


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » śr cze 11, 2008 19:00

Skrzynia podejdzie bezproblemu, ale z tego co wiem hydrauliki tam nie ma. 1.8 MPI i 2.0 MPI 8V maja naped sprzegla linkowy


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » śr cze 11, 2008 19:10

wlasnie o to mi chodzi ze w passacie jest chydraulika a w golfie nie
ale dobra dzieki mozna zamknac temat
juz wiem co i jak


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » śr cze 11, 2008 22:17

na linke byly 1.6 cala reszta na hydraulice...............


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » śr cze 11, 2008 23:17

ale czy nie bedzie ona za slaba pod 2,0 skoro jest z 1,6 ????


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw cze 12, 2008 10:50

Idzie kupić wysprzęglnik na linkę. Kosztuje on w używce od 50zł do 120zł. Tylko sprzęgło musisz mieć od tej skrzyni.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw cze 12, 2008 15:39

Nie no panowie, bez jaj. Wymiana skrzyni z tej na drąga na tą na hydraulike to nie tylko wysprzęglik. Trzeba całe sprzęgło zmienić to raz, cały mechanizm zmiany biegów z linkami włącznie to dwa. Żeby było full profi trzeba też zmienić pedały i podokładać wszystkie pompki w układzie sprzęgła. Moim zdaniem za dużo roboty i pierniczenia sie. Lepiej szukac skrzyni z toledo np albo z golfa 2 16V.

Można też dać skrzynie z silnika 1,8 z mk3 lub 1,6-1,8 z mk2, ale wtedy trzeba będzie tarczę sprzęgłową wymienić bo skrzynia jest na wąski wałek.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » sob cze 14, 2008 06:33

TAZ pisze:Idzie kupić wysprzęglnik na linkę. Kosztuje on w używce od 50zł do 120zł. Tylko sprzęgło musisz mieć od tej skrzyni.
trzeba popatrzeć w tematach na temat swapa vr6 do mk2- jest tam nawet foto i chyba info od czego pochodzi taki wysprzęglnik-bugalon- wtedy sprawę pomki, pedałów, zbiorniczka i całej reszty od wysprzęglania mamy załatwioną
ale faktycznie racją jest, ze dochodzi wymiana sprzęgła golfowskiego na komplet z passata(łącznie z kołem zamachowym) i sterowanie drągiem wymienić na sterowanie linkami
sprawa ogólnie nieopłacalna w sytuacji gdy skrzynie do silników rodziny 1.5-2.0 nie są jakimś szczególnym rarytasem (choć ktoś pisał tu, że skrzynie z mk1 nie mogą być bo mocowania minimalnie inaczej patrzą)
wg mnie kupić skrzynkę golfowską, wymienić ewentualnie tarczę sprzęgła jeśli obecnie masz gruby wałek, a kupisz skrzynię na cienki wałek(lub na odwrót) i cieszyć się z jazdy(tylko nie oszczędzać na tarczy jak by co- koledze gumiś tarcza rzemiosła się rozpukła)


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob cze 14, 2008 09:54

bugalon pisze:Nie no panowie, bez jaj. Wymiana skrzyni z tej na drąga na tą na hydraulike to nie tylko wysprzęglik. Trzeba całe sprzęgło zmienić to raz, cały mechanizm zmiany biegów z linkami włącznie to dwa. Żeby było full profi trzeba też zmienić pedały i podokładać wszystkie pompki w układzie sprzęgła. Moim zdaniem za dużo roboty i pierniczenia sie. Lepiej szukac skrzyni z toledo np albo z golfa 2 16V.

Można też dać skrzynie z silnika 1,8 z mk3 lub 1,6-1,8 z mk2, ale wtedy trzeba będzie tarczę sprzęgłową wymienić bo skrzynia jest na wąski wałek.
ful profi w fabryce zrobili... wysprzeglik na linke do skrzyni na linke w pasku b3 tylko kolo ze sprzeglem i kaseta wystarczy :helm: :helm: i w zadnym przypadku nie montowac po raz kolejny skrzyni na ciegna, zapas wytrzymalosciowy tej z paska jest nieziemski
wysprzeglik byl tez stosowany w seacie toledo 2.0 8v


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » sob cze 14, 2008 14:19

dzieki za odp temat mozna zamknac juz wiem co to za skrzynia itp ale wielkie dzieki za duzo roboty bawic sie w to
pozdro


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob cze 14, 2008 15:38

ful profi w fabryce zrobili... wysprzeglik na linke do skrzyni na linke w pasku b3 tylko kolo ze sprzeglem i kaseta wystarczy :helm: :helm: i w zadnym przypadku nie montowac po raz kolejny skrzyni na ciegna, zapas wytrzymalosciowy tej z paska jest nieziemski
wysprzeglik byl tez stosowany w seacie toledo 2.0 8v
Ja osobiście mam zastrzeżenia do tego fabrycznego rozwiązania (chociazby dlatego ze dalej to jest na linke, ktora może sie zerwac). Przy moim traktowaniu podzespołów nie wróżę temu rozwiązaniu zbyt długiego żywota :helm:. Wiem, że działa, wiem też że ludzie sobie chwalą. Może przesadzam, ale u siebie będę dawał jednak komplet z pedałami i pompkami a to dlatego, że nie lubię ryzykować :)
Ostatnio zmieniony sob cze 14, 2008 15:38 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » sob cze 14, 2008 18:08

na linke jest dokladniejsze i szybsze..............wysprzeglik z T4 tez podchodzi......
jak by nie to ze gangownik chce miec wysoko i montuje go na tunelu zamiast pod to przy skrzyni z passka montowalbym draga, nikt mnie nieprzekona ze niejest lepszy od linek....w MK2......


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz cze 15, 2008 10:01

bugalon pisze: Przy moim traktowaniu podzespołów nie wróżę temu rozwiązaniu zbyt długiego żywota
przesadzasz.. mi sie linka nie zerwala ani razu a docisk mialem mocny, hydro zawsze tez moze pojsc pompka silownik... a traktuje auto chyba na forum najgorzej...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości