Słabe hamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Słabe hamulce

Post autor: VWPABLO » czw cze 05, 2008 12:23

Hamulce były Ok, gdy pod maską siedziała PN-ka, pedał ładnie opadał i hamulce brały dobrze. Problem zaczął się gdy został włożony JP, pedał od swapu był twardszy tak jakby wspomagania nie było i dokładnie jak w maluchu. Hamulce bardzo ważna rzecz węc zaczeły się kombinacje, podstawiona została inna waku pompa, lecz nic to nie dało. Wrzuciem serwo od JP, lecz dalej nic nie pomogło, dopiero zmiana pompy również od JP pomogła. Pedał opadł i już zaczeło to jak tako hamować, ale dalej są słabe hamulce. Tarcze, klocki też zostały zmienione, płyn jest wymieniony. Żeby gumy zapiszczały trzeba mocno depnąć na pedał. Czy jest jakaś regulacja na serwie, aby dźwignąć podciśnienie?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw cze 05, 2008 16:59

czy auto wczesniej mialo bebny z tylu a teraz ma tarczówki? czy hamulce sa z przodu wieksze niz byly? np z 239 przeszedłes na 256?
Jakie srednice tloka pompy miales a jaka masz teraz?



VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Post autor: VWPABLO » czw cze 05, 2008 20:47

Nic nie zmieniałem z tarczami, a bębny mam dalej z tyłu, również pompa jest od takiej wersji do zwykłych tarcz i bębnów, takie hamulce były również w aucie dawcy i tam było wszystko ok. Mój znajomy również zeswapował Jette z PN na JR i ma taki sam problem jak ja. Jest pewnie różnica pomiędzy serwem i pompą od wersji z benzyny i z tąd te problemy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob cze 07, 2008 00:12

być może ta sama osoba robiła obydwie przekładki i popelniła ten sam błąd dwa razy przy montażu, np źle podpięła podciśnienia do serwa i nie nabija jak powinno albo nie ma zaworu zwrotnego na nim albo jest w drugą stronę , albo ze złego miejsca jest wzięte to podciśnienie...



VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Post autor: VWPABLO » pn cze 09, 2008 09:59

Inaczej tego podciśnienia podłączyć nie można, bo niby skąd?? W dieslach jest od waku pompy, a benzynach jest od kolektora ssącego. A przekładke robiłem osobiście w moim aucie.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 10, 2008 11:01

VWPABLO, no to wsadziels JPka bez vacum pompy ? nie rozumiem.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Post autor: VWPABLO » wt cze 10, 2008 18:08

Waku pompa była i jest.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 10, 2008 21:51

i przełozyles tak jak było ? pompa + serwo od JPka do PNki czy jak ? bo jezeli wszystko co było u "dawcy " jest w "biorcy" i nadal nie dziala to jest niezla zagadka.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Post autor: VWPABLO » śr cze 11, 2008 13:44

Tak jak pisałem wcześniej waku pompa została przy JP nie ruszana, po swapie przełożyłem serwo i pompe od dawcy w którym latał JPek i już było czuć że wspomaganie działa, ale to jest dziwne bo dopiero po zmianie pompy coś ruszyło. Po zmianie serwa nie było różnicy tylko pedał jest niżej o jakieś 2 cm.



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » czw cze 12, 2008 17:27

spradz cylinderki w bębnach :pub: jezeli wymieniałeś pompe to może masz ją zapowietrzoną, przepuść 1,5 litra płynu hamulcowego przez cały układ tak jak przy odpowietrzaniu, ja tak miałem po wymianie pompy, dodatkowo jeden cylinderek ledwo żywy był
Ostatnio zmieniony czw cze 12, 2008 17:30 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 180 gości