znika chlodniczy - uszczelka ok - po nagrzaniu sie podnosi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: MichalMys1 » pt paź 07, 2005 23:02

Moim zdaniem jest to termostat,uszczelka to ostatecznosc.Mam podobny objaw,wysadza mi petrygo jak sie zagrzeje(tyle ze w duzo mniejszych ilościach niz koledze).Płyn wysadza mi tylko do pewnego momentu(jak jest niewiele ponizej poziomu min to juz nic nie wysadza). Słyszałem jeszcze taką opcje ze moze byc uszkodzona zakretka od zbiorniczka wyrównawczego-nie wiem na ile to moze byc wiarygodna informacja :grin:



maniack

Post autor: maniack » pn paź 17, 2005 08:27

MichalMys1 pisze:Moim zdaniem jest to termostat,uszczelka to ostatecznosc.Mam podobny objaw,wysadza mi petrygo jak sie zagrzeje(tyle ze w duzo mniejszych ilościach niz koledze).Płyn wysadza mi tylko do pewnego momentu(jak jest niewiele ponizej poziomu min to juz nic nie wysadza). Słyszałem jeszcze taką opcje ze moze byc uszkodzona zakretka od zbiorniczka wyrównawczego-nie wiem na ile to moze byc wiarygodna informacja :grin:
no i juz moge z cala pewnoscia powiedziec co i jak - 1000km od wymiany termostatu, albo i 1500km, sam juz nie wiem.... w kazdym badz razie - nie wywala plynu, plyn nie znika, jest juz okej.

wiec jednak termostat.... cale szczescie... mam nadzieje, ze silnika nic nie uszkodzilem tak jezdzac.... ale przez 1000km juz by cos sie pojawilo, no nie?

za to mam w cholere kamienia w ukladzie :( termostat kompletnie byl zawalony. wiec przydaloby sie na kolejne lato odkamienic, teraz to nawet lepiej, bo zimno, to nie bedzie trzeba tekturki i takich tam stosowac w zimie ;) ale w lecie - miewal takie odjazdy, ze mial wysoka temperature przy nonstop wlaczonej dmuchawie... sie pomysli w lato. teraz jest okej.



Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » pn paź 17, 2005 09:20

tak jak mówiłem termostat. dobrze że już jest ok :bigok:


zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557

tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275

gregfrom

Post autor: gregfrom » pt lis 04, 2005 19:43

Panowie korek od zbiorniczka wyrównawczego to poważny mechanizm odpowietrzający koszt 15 zł. ale można zaoszczędzić sobie kłopotów. pozdrawiam.

[ Dodano: Sob Lis 05, 2005 20:43 ]
termos bez dwóch zdań. to samo miałem i wyleczyłem to zwykłym termosem vermer -22 pln. od razu zmień korek zb. wyrów. 15 pln ale napewno masz zapchane kanały odpowietrzające a bez tego po wym płynu rury spuchną jak balony.))



Awatar użytkownika
Lisu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw sty 20, 2005 17:15
Lokalizacja: stolica
Kontakt:

Post autor: Lisu » pn lis 07, 2005 13:33

gregfrom pisze:Panowie korek od zbiorniczka wyrównawczego to poważny mechanizm odpowietrzający koszt 15 zł. ale można zaoszczędzić sobie kłopotów. pozdrawiam.

[ Dodano: Sob Lis 05, 2005 20:43 ]
termos bez dwóch zdań. to samo miałem i wyleczyłem to zwykłym termosem vermer -22 pln. od razu zmień korek zb. wyrów. 15 pln ale napewno masz zapchane kanały odpowietrzające a bez tego po wym płynu rury spuchną jak balony.))
CZY KOREK ZBIORNICZKA WYRÓWNAWCZEGO JEST CZĘŚCIĄ ZAMIENNA, KTÓRĄ MOŻNA KUPIĆ W SKLEPIE, CZY UŻYWKA NA SZROCIE?



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lis 07, 2005 15:45

Korek "w podróbie' to koszt 10-15 zł. I czasem pomaga na takie sensacje. A ze szrotu to może być gorzej niż jest.
U mnie gorzej - nie mogę doszczelnić połączeń, ubywa płynu, brak płynu w oleju i na odwrót, poza tym że mam na pół centymetra "masła" pod deklem klawiatury. Przegrzewa się na niskich obrotach. Termostat i korek nowe i nie byle jakie, kupa rzeczy w układzie chłodzenia nowa.
I nie jestem pewny co jest grane, stawiam na początki uszczelki. Ale najpierw jeszcze spróbuję matulę nauczyć odpalania na benzynie, potem dopiero przełączania na gaz. I przemierzę gadzinie kompresję (tzn. golfowi, nie matuli :) Pozdrawiam mamę przy okazji :) )



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 326 gości