Skąd może cieknąć olej (jeśli się go za dużo wleje)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Rurka - owszem, jest dość gruba, ale przednią jest jeszcze sitko....
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Nadmiar oleju, ale dopiero bardzo znaczny, może nam uszkodzić panewki korbowodowe, gdy korbowody będą uderzać o lustro oleju. Simmeringi nie powinny puścić, nawet jak się zamoczą w oleju (olej do nich sięgnie).
Ciśnienie oleju jest takie samo, gdy mamy olej trochę poniżej minimmum i takie samo gdy mamy troche poniżej maximum - jest regulowane zaworem ciśnieniowym.
W serwisach w 90% przypadkach przelewa się olej powyżej maximum, i nie się nie dzieje. Poziom na bagnecie jest orientacyjny, czy centrymetr poniżej minimum czy centymetr powyżej maximum - bez znaczenia.
Smok ma być zanurzony w oleju, a sięga on do samego dna.
W obiegu krąży mniej niż litr oleju. Biorąc pod uwagę dodatkowo przechyły oleju na zakrętach i podczas hamowania - dla silnika 4 cylindrowego gdzie wchodzi 4 litry, można zalać 2 litry, i jeżeli nie bierze w ogóle oleju - można tak jeździć.
A już na pewno można zalać 3 litry.
Ciśnienie oleju jest takie samo, gdy mamy olej trochę poniżej minimmum i takie samo gdy mamy troche poniżej maximum - jest regulowane zaworem ciśnieniowym.
W serwisach w 90% przypadkach przelewa się olej powyżej maximum, i nie się nie dzieje. Poziom na bagnecie jest orientacyjny, czy centrymetr poniżej minimum czy centymetr powyżej maximum - bez znaczenia.
Smok ma być zanurzony w oleju, a sięga on do samego dna.
W obiegu krąży mniej niż litr oleju. Biorąc pod uwagę dodatkowo przechyły oleju na zakrętach i podczas hamowania - dla silnika 4 cylindrowego gdzie wchodzi 4 litry, można zalać 2 litry, i jeżeli nie bierze w ogóle oleju - można tak jeździć.
A już na pewno można zalać 3 litry.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 316 gości