ciezki rozruch rano
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
dzięki podjadę do mechanika niech sprawdzi to ciśnienie i jeszcze podjadę do jakiegoś dobrego elektryka bo jest tam jeszcze immobilizer nie fabryczny może on coś odcina
[ Dodano: 10 Cze 2008 14:16 ]
Adamm, koło zebate wału nowe rozrzad nowy skf pasek bosch kat dobry
[ Dodano: 10 Cze 2008 14:17 ]
oldstaszek, paliwo pprzy mojej jezdzie ok 5 l na sto olej stoi w miejscu
[ Dodano: 10 Cze 2008 14:16 ]
Adamm, koło zebate wału nowe rozrzad nowy skf pasek bosch kat dobry
[ Dodano: 10 Cze 2008 14:17 ]
oldstaszek, paliwo pprzy mojej jezdzie ok 5 l na sto olej stoi w miejscu
damcio151,3 stopnie tak mi wykazało na komputerze
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 15:22 przez gimol2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Tak ostatnio walczyłem z takim przypadkiem ( z telefoniczną pomocą Adamma ) tylko w przypadku gimol2 problem jest z rannym odpalaniem pozniej odpala i pracuje super tak przynajmniej kolega pisze... (chyba że kąt jest nie bardzo przestawiony w moim przypadku wynosił ok 001/003 i ogólnie rzucał palenie ) Kolejna rzecz dlaczego po odpięciu czujnika temp problem u kolegi gimol2 znika i autko pali ładnie?Adamm pisze:rozjechany rozarzad lub kat wtrysku nieustawiony po wymianie rozrzadu (ewentualnie objechane kolo zebate walu)
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Sprężone powietrze nie dochodzi do temperatury zapłonu paliwa - dlaczego?
- nieszczelne zawory
- przestawiony wałek rozrządu(m.prawd.)
- puszczają pierścienie tłokowe
Piszę to w oparciu o podane informacje powyżej:
- świece nie grzeją - zimny nie odpali
- świece grzeją(wtyczka) pali
Wniosek - podniesiona o kilkanaście stopni temperatura powietrza (energia)pozwala na przekroczenie temperatury zapłonu.
Mogą być wadliwie wyregulowane wtryski i słabo rozpylają - duże mikrokrople.
Ciepły pali normalnie.
Ma ktoś inne wnioski - gdzie szukać przyczyny?
- nieszczelne zawory
- przestawiony wałek rozrządu(m.prawd.)
- puszczają pierścienie tłokowe
Piszę to w oparciu o podane informacje powyżej:
- świece nie grzeją - zimny nie odpali
- świece grzeją(wtyczka) pali
Wniosek - podniesiona o kilkanaście stopni temperatura powietrza (energia)pozwala na przekroczenie temperatury zapłonu.
Mogą być wadliwie wyregulowane wtryski i słabo rozpylają - duże mikrokrople.
Ciepły pali normalnie.
Ma ktoś inne wnioski - gdzie szukać przyczyny?
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
witam ja mialem takie same objawy w swoim tdi i okazało sie ze kółko na wale sie "wyrobiło" tez szukałem róznych przyczyn 5 razy u mechanika rozrząd rozkładal i w końcu okazalo sie ze to te nieszczęsne koło rano nie odpalał dopiero po kilku minutach i z rury chmura bialego dymu radzilł bym to sprawdzic !!!
ja to widzialem ze tak napisal tylko mi mechanik zakładał tez nowe koło i nie stwierdzil ze wał był juz troche uszkodzony i tak 5 razy jezdzilem do niego mało brakowało a silniczek by zrobił pa pa pozdrawiam
1z/0.230/pompa11/turbo brd/fmic/dolot awx/
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/ljpHj8KEHak" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości