Dlugo odpala na cieplym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 07:25

rob555 pisze:A ja radzilbym zaczac od sprawdzenia kata wtrysku !
bloku 000 poz. 2 mam wachania dawki od 43 do 51 czy to normalne że są takie wahania
a jak przy gorącym silniku schłodzę głowiczkę pompy zimna wodą to odpala o niebo lepiej
ostatni mechanik stawia na albo pompę od regeneracji albo nastawnik do czyszczenia



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 10, 2008 07:45

Masz te 43-51 w BS ?? czy w MS ??


Heh fajnie jak wiekszosc samochodow ma problem z odpalaniem to radzicie wymieniac pompy, rozruszniki, aku... coraz lepiej :blush: za niedlugo wyjdzie ze trzeba bedzie robic kapitalke jak silnik nie pali, a rozwiazanie jest takie proste...
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 07:55 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt cze 10, 2008 07:53

aadasiek pisze:
rob555 pisze:A ja radzilbym zaczac od sprawdzenia kata wtrysku !
bloku 000 poz. 2 mam wachania dawki od 43 do 51 czy to normalne że są takie wahania
a jak przy gorącym silniku schłodzę głowiczkę pompy zimna wodą to odpala o niebo lepiej
ostatni mechanik stawia na albo pompę od regeneracji albo nastawnik do czyszczenia
polewając z góry pompę schładzasz czujnik temp, który decyduje o ilości paliwa oraz głowiczkę..gdyby po polaniu wodą dalej palił jak na ciepłym to wówczas pompa na stół. Nastawnika nie czepiaj się jeśli dawka jest prawidłowa


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 08:21

Dario84 pisze:43-51 w BS
w BS
mirass pisze:gdyby po polaniu wodą dalej palił jak na ciepłym to wówczas pompa na stół. Nastawnika nie czepiaj się jeśli dawka jest prawidłowa
to teraz już naprawdę nie wiem gdzie i czego szukac :crazy:
ehhh :crazy:



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 08:29

Schładzanie rozgrzanej pompy wtryskowej wodą jest tak stare jak sam diesel - historia.
Proszę - nie dorabiajcie ideologii do prostej mechaniki.
@rob555 - daj spokój bo zaczynasz gubić logikę - ochłoń. :pub:

[ Dodano: 10 Cze 2008 08:37 ]
@aadasiek
...jeździsz na дизпалному?
Tym bardziej jest to zrozumiałe - znam te paliwa lepiej niż Ci się zdaje... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 09:54

oldstaszek pisze:...jeździsz na дизпалному?
na czym?
oldstaszek pisze:Tym bardziej jest to zrozumiałe - znam te paliwa lepiej niż Ci się zdaje... :pub:
ale jakie ja naprawdę nie kumam :crazy:



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 09:57

Made in Ukraine...Adaś... :pub:
Zapisałem Ci po ukraińsku...ON


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » wt cze 10, 2008 10:11

Może ktoś już zamknie ten temat ? :)
Bo skoro gość twierdzi że mirass Rob555 Dario84 i ja ;) i pewno reszta
ludzi w Polsce którzy wiedzą o co kaman są w błędzie i to on znajdzie
cudowne lekarstwo na złe odpalanie na ciepłym ...to powodzenia niech szuka :)

Prawda jest jedna !!! *#cenzura#* mapa dawki rozruchowej i basta !!!!!
Rob555 już opisał to tak dokładnie że dokładniej się nie da ...



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 11:42

oldstaszek pisze:Made in Ukraine
jeszcze ani razu nie wlałem tego paliwa i nie wleję
_mumin_ pisze:Może ktoś już zamknie ten temat ? :)
może jeszcze nie? oki
ja po zmianie softu nadal mam ten problem także :bajer: niech jeszcze będzie otwarty oki



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 11:56

@_mumin_
Wyznaję zasadę : nie istnieje wiedza skończona...to jest postęp.
A w temacie - są dwie drogi i można je też połączyć nie ujmując nikomu jego wiedzy i doświadczenia. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 12:13

oldstaszek pisze: Wyznaję zasadę : nie istnieje wiedza skończona...to jest postęp.
ja jestem też za! nie każdy przypadek jest taki sam i sądzę że nie każdy sposób go naprawi

ukraińska ropa- zapewne skojarzyłeś z Dorohuskiem?



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 12:22

@aadasiek
Diagnostyka i opis niedomagań dla iluś tam przypadków daje informację statystyczną.
Gaus określił tą krzywą modelem matematycznym.
Twój przypadek a także wiele innych o identycznych objawach potwierdzają to doświadczalnie.Nie odkrywamy tu nowego kosmosu...Fakt:są przypadki... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt cze 10, 2008 13:07

aadasiek pisze: ja po zmianie softu nadal mam ten problem także :bajer: niech jeszcze będzie otwarty oki
Jesli ktos prawidlowo myknal mape rozruchu to powinen palic bez problemu. Skoro jednak i na zimnym jest gorzej (a kat wtrysku OK) to znaczy sie ze albo rzeczywiscie pompa umiera (malo prawdopodobne) albo sie zapowietrza uklad zasilana. Na poczatek zmienilbym filtr paliwa + plastikowy trojnik od powrotu na filtrze (koniecznie!) z nowymi oringami.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ornos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt paź 19, 2007 09:12
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: ornos » wt cze 10, 2008 13:08

Witam,

Miałem poprzednio golfa iv z identyczną przypadłością. Na zimno odpalał igiełka a na ciepło sie męczył strasznie. Wymieniłem akumulator na nowy i nic. Na Vag'u żadnych błędów nie pokazywał. Podmieniłem pompę wtryskową z rozbitka i dopiero pomogło... Auto miało zamontowany gówniany chip wpinany w kostkę przed pompą wtryskową i w sumie to jakiś czas po założeniu tego super wynalazku zaczęły się problemy z odpalaniem. Tyle że po wyjęciu było to samo. Musiałem pompę wymienić i wszystko wróciło do normy. Przebieg 260000.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości