Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								aadasiek							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1043
 		- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
 		
		
																- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 07:25
			
			
			
			
			rob555 pisze:A ja radzilbym zaczac od sprawdzenia kata wtrysku !
bloku 000 poz. 2 mam wachania dawki od 43 do 51 czy to normalne że są takie wahania
a jak przy gorącym silniku schłodzę głowiczkę pompy zimna wodą to odpala o niebo lepiej
ostatni mechanik stawia na albo pompę od regeneracji albo nastawnik do czyszczenia
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Dario84							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1431
 		- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
 		
		
																					- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dario84 » wt cze 10, 2008 07:45
			
			
			
			
			Masz te 43-51 w BS ?? czy w MS ??
Heh fajnie jak wiekszosc samochodow ma problem z odpalaniem to radzicie wymieniac pompy, rozruszniki, aku... coraz lepiej  

  za niedlugo wyjdzie ze trzeba bedzie robic kapitalke jak silnik nie pali, a rozwiazanie jest takie proste...
 
			
													
					Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 07:55 przez 
Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: 
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false; 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								mirass							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 633
 		- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
 		
		
																- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mirass » wt cze 10, 2008 07:53
			
			
			
			
			aadasiek pisze:rob555 pisze:A ja radzilbym zaczac od sprawdzenia kata wtrysku !
bloku 000 poz. 2 mam wachania dawki od 43 do 51 czy to normalne że są takie wahania
a jak przy gorącym silniku schłodzę głowiczkę pompy zimna wodą to odpala o niebo lepiej
ostatni mechanik stawia na albo pompę od regeneracji albo nastawnik do czyszczenia
 
polewając z góry pompę schładzasz czujnik temp, który decyduje o ilości paliwa oraz głowiczkę..gdyby po polaniu wodą dalej palił jak na ciepłym to wówczas pompa na stół. Nastawnika nie czepiaj się jeśli dawka jest prawidłowa
 
			
									
									
		
		
				www.vagtune.pl tel. 502730289
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								aadasiek							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1043
 		- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
 		
		
																- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 08:21
			
			
			
			
			Dario84 pisze:43-51 w BS 
w BS 
mirass pisze:gdyby po polaniu wodą dalej palił jak na ciepłym to wówczas pompa na stół. Nastawnika nie czepiaj się jeśli dawka jest prawidłowa
to teraz już naprawdę nie wiem gdzie i czego szukac 
 
ehhh 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								oldstaszek							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1128
 		- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
 		
		
																- Lokalizacja: Brzeg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 08:29
			
			
			
			
			Schładzanie rozgrzanej pompy wtryskowej  wodą jest tak stare jak sam diesel - historia.
Proszę - nie dorabiajcie ideologii do prostej mechaniki.
@rob555 - daj spokój bo zaczynasz gubić logikę - ochłoń. 
 
[ Dodano: 10 Cze 2008 08:37 ]
@aadasiek
...jeździsz na дизпалному?
Tym bardziej jest to zrozumiałe - znam te paliwa lepiej niż Ci się zdaje... 

 
			
									
									
		
		
				mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								aadasiek							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1043
 		- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
 		
		
																- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 09:54
			
			
			
			
			oldstaszek pisze:...jeździsz na дизпалному? 
na czym?
oldstaszek pisze:Tym bardziej jest to zrozumiałe - znam te paliwa lepiej niż Ci się zdaje... 

 
ale jakie ja naprawdę nie kumam  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								oldstaszek							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1128
 		- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
 		
		
																- Lokalizacja: Brzeg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 09:57
			
			
			
			
			Made in Ukraine...Adaś... 
 
Zapisałem Ci po ukraińsku...ON
 
			
									
									
		
		
				mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								_mumin_							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 157
 		- Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
 		
		
																- Lokalizacja: OKR
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: _mumin_ » wt cze 10, 2008 10:11
			
			
			
			
			Może ktoś już zamknie ten temat ? 

Bo skoro gość twierdzi że mirass Rob555 Dario84 i ja 

 i pewno reszta
ludzi w Polsce którzy wiedzą o co kaman są w błędzie i to on znajdzie 
cudowne lekarstwo na złe odpalanie na ciepłym ...to powodzenia niech szuka 
Prawda jest jedna !!! *#cenzura#* mapa dawki rozruchowej i basta !!!!!
Rob555 już opisał to tak dokładnie że dokładniej się nie da ...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								aadasiek							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1043
 		- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
 		
		
																- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 11:42
			
			
			
			
			oldstaszek pisze:Made in Ukraine
jeszcze ani razu nie wlałem tego paliwa i nie wleję
_mumin_ pisze:Może ktoś już zamknie ten temat ? 
  
może jeszcze nie? oki
ja po zmianie softu nadal mam ten problem także 

  niech jeszcze będzie otwarty oki
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								oldstaszek							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1128
 		- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
 		
		
																- Lokalizacja: Brzeg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 11:56
			
			
			
			
			@_mumin_
Wyznaję zasadę : nie istnieje wiedza skończona...to jest postęp.
A w temacie - są dwie drogi i można je też połączyć nie ujmując nikomu jego wiedzy i doświadczenia. 

 
			
									
									
		
		
				mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								aadasiek							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1043
 		- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
 		
		
																- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: aadasiek » wt cze 10, 2008 12:13
			
			
			
			
			oldstaszek pisze:
Wyznaję zasadę : nie istnieje wiedza skończona...to jest postęp. 
ja jestem też za! nie każdy przypadek jest taki sam i sądzę że nie każdy sposób go naprawi 
ukraińska ropa- zapewne skojarzyłeś z Dorohuskiem?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								oldstaszek							 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1128
 		- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
 		
		
																- Lokalizacja: Brzeg
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 12:22
			
			
			
			
			@aadasiek
Diagnostyka i opis niedomagań dla iluś tam przypadków daje informację statystyczną.
Gaus określił tą krzywą modelem matematycznym.
Twój przypadek a także wiele innych o identycznych objawach potwierdzają to doświadczalnie.Nie odkrywamy tu nowego kosmosu...Fakt:są przypadki... 

 
			
									
									
		
		
				mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rob555							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 693
 		- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rob555 » wt cze 10, 2008 13:07
			
			
			
			
			aadasiek pisze:
ja po zmianie softu nadal mam ten problem także 

  niech jeszcze będzie otwarty oki
 
Jesli ktos prawidlowo myknal mape rozruchu to powinen palic bez problemu. Skoro jednak i na zimnym jest gorzej (a kat wtrysku OK) to znaczy sie ze albo rzeczywiscie pompa umiera (malo prawdopodobne) albo sie zapowietrza uklad zasilana. Na poczatek zmienilbym filtr paliwa + plastikowy trojnik od powrotu na filtrze (koniecznie!) z nowymi oringami.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								ornos							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 28
 		- Rejestracja: pt paź 19, 2007 09:12
 		
		
																- Lokalizacja: szczecin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ornos » wt cze 10, 2008 13:08
			
			
			
			
			Witam,
Miałem poprzednio golfa iv z identyczną przypadłością. Na zimno odpalał igiełka a na ciepło sie męczył strasznie. Wymieniłem akumulator na nowy i nic. Na Vag'u żadnych błędów nie pokazywał. Podmieniłem pompę wtryskową z rozbitka i dopiero pomogło... Auto miało zamontowany gówniany chip wpinany w kostkę przed pompą wtryskową i w sumie to jakiś czas po założeniu tego super wynalazku zaczęły się problemy z odpalaniem. Tyle że po wyjęciu było to samo. Musiałem pompę wymienić i wszystko wróciło do normy. Przebieg 260000.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości