Nie pali na trzeci gar

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » pt cze 06, 2008 21:41

Iskry nie ma hm to w tym przypadku raczej to nie bedze upalony zawór . Cewka lub kabel na 3 garku .



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » sob cze 07, 2008 14:30

dzis przyszedl dzien aby przedzwonic kable,
macie moze schematy elektryki do AGU ?
A moze ktos wie gdzie idzie kabel od cewki,
do jakiego kontrolera lub moze po dordze jest jakies zlacze
bo na ciemno to raczej ciezko bedzie

Mam rozebrany przedni plastyk, wyczieraczki posciagane ;-)
sa dwa kontrolery jeden po srodku J220 mototronic
i jeszcze jest jakis jeden po lewej troche schowany,
Tak wstepnie sprawdzilem ale na stykach J220
kolory kabli nie zgadzaja sie co wychodza z cewek.
Wiec podjerzewam jakas przejsciowke albo cos takiego po drodze.




pozdro
boor
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 14:58 przez borostfor, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » sob cze 07, 2008 16:09

borostfor pisze:macie moze schematy elektryki do AGU ?
mamy
adres mail na pw wskazany :bigok:

[ Dodano: Sob Cze 07, 2008 4:11 pm ]
serwisówkę tego silnika też mamy



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » sob cze 07, 2008 19:44

Ale przygotowalem foto galerie :)
sledzilem kabelek ale mi gdzies uciekl w okolicach akumaulatora
wiazka sie zaszywa i pozniej wychodzi juz w tym trankingu plastykowym
Moze po drodze jest gdzies jakas kostka czy cos bo sprawdzajac pin outy sterownika J220 (Final output stage, rear of engine compartment ???? )
nie znalazlem odpowiadajacych kolorow dla trzech pinow przy cewce.

z gory dziekuje za wszelka pomoc,
bliski jestem juz poddania sie :-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Z tego co wnioskuje po przeslanych schematach od greg-a ( dzieki ;-)
ze dwa z pin-outow sa podpiete pod 12V a na jednym chyba idzie sterowanie.


pozdro boro
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 19:46 przez borostfor, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » sob cze 07, 2008 20:11

borostfor, ty to chyba słabo czytasz te schematy - jak bozie -kozie
cewka - 3 kable :
1. szary - idzie do urządzenia zamocowanego przy filtrze powietrza o nazwie końcówka mocy(N122)
2. brązowo/żólty do masy
3. czarno/liliowy - łączy się z przewodem zasilającym pin 1 wtyczki 80pinowej kompa silnika

a więc próbówka w łąpę i sprawdzasz styk - pin 2 do masy - piszczy?
pin 3 do pinu 1 wtyczki kompa silnika - piszczy?
pin 1 do pinu 1 z 1 cewki 2 z 2 cewki itd wtyczki 4 pinowej tej końcówki mocy.
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 20:12 przez greg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » sob cze 07, 2008 20:42

Tak jak mowisz ;-)
Na PEiE nie uwzalem, a trzeba bylo ...
Uhm.. mam wszedzie polaczenie
rezystancja z koncowka mocy oraz masa bardzo mala
natomiast do pin-a z kompa jest rozna tzn zmienia sie,
od 2 omow do 20 dochodzi
nie wiem czy powinno tak byc, co najmniej dziwne
czytajac ze schematu kabel powinien przechodzic poprzez wtyczke oznaczona T10a
nie wydaje mi sie zaby przewod z wtyczka mial taka dziwna rezystancje.


pozdro
boro
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 20:59 przez borostfor, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » sob cze 07, 2008 21:59

borostfor pisze:natomiast do pin-a z kompa jest rozna tzn zmienia sie
jak to się zmienia jak to jest kabel idący od bezpiecznika zasilający komp silnika i cewki??????



Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » ndz cze 08, 2008 16:10

rezystancja sie zmienia, jakbys krecil potencjometrem, od 2 omow do 20.

jeszcze dzis posiedze troche przy golfiku jak nie uda mi sie nic zrobic to chyba zostaje warsztat. :(


dzieki za wasza pomoc byla nieoceniona! :okej:


jeszcze jakby ktos mial jakies pomysly co gdzie sprawdzic bede wdzieczny


padlem w boju,
jutro golfik jedzie do warsztatu
widocznie nie jestem wystarczajaco sprytny aby znalesc usterke ;-)
jak sie pewnie okaze to byl jakis banal .... heheh


pozdro
boro
Ostatnio zmieniony ndz cze 08, 2008 17:26 przez borostfor, łącznie zmieniany 1 raz.



lipskikrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 21, 2008 20:12
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: lipskikrk » pn cze 09, 2008 12:39

to morze być podpalony zawór albo zatkany wtrysk bozdro


lipski

Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » pn cze 09, 2008 14:25

lipskikrk pisze:to morze być podpalony zawór albo zatkany wtrysk bozdro
nie zdaje mi sie aby zawor lub wtrysk mial cos do iskry na swiecy

ale dzieki anyway

dzis gofer wyladowal w warsztacie zobaczymy co doktor orzeknie :)


pozdro
boro

[ Dodano: 09 Cze 2008 20:36 ]
zaczynam tesknic za swoim goferkiem.
to juz prawie caly dzien go nie widzialem :(
:grrr: :grrr: :grrr:
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 15:42 przez borostfor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn cze 09, 2008 21:59

And how?Is sytuation enslaved?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
borostfor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: wt cze 03, 2008 16:12
Lokalizacja: Wroclaw/London

Post autor: borostfor » pn cze 09, 2008 22:27

no wlasnie jeszcze nie
ostatnio jak rozmawialem z nim przez telefon mowil cos o wtrysku ;-)
dziwne przeciez nie bylo iskry na swiecy.


pozdro
boro


[center]
Is fuel efficiency really what we need most desperately?
- I say that what we really need is a car that can be shot when it breaks down.

[img]http://img516.imageshack.us/img516/2060/8466nc9.gif[/img]
[img]http://sopot.i365.pl/neo/i/us4.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/57/11270.jpg[/img]
[img]http://img.userbarz.com/72/14306.jpg[/img]
[img]http://img170.imageshack.us/img170/5906/17361gt4.png[/img]
[/center]

Gregorius66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn cze 09, 2008 20:42
Lokalizacja: Kanada
Kontakt:

Re: Nie pali na trzeci gar

Post autor: Gregorius66 » pn cze 09, 2008 23:44

Spawdz czy masz zasilanie do cewki , czesta przypadlosc ze kabelki sie lamia w srodku > przy tym motorze ( tez go mam ) dobrze jest dolozyc dodatkowa mase bezposrednio z baterii do glowycy w okolice cewek, sa tam dodatkowe gwinty tyl;ko dobrac srobke trzeba .



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » wt cze 10, 2008 11:05

Sprawdz sobie cewke "metoda" manualna ,czyli wymatoj ja podepnij napiecia do odpowiednich pinow , a na pin strrujacy daj - lub +, nie iwen dokladnie z czego sterowana jest cewka , wkazdym badz razie przy szybkim dotkienciu kabelka sterujacego powinna przeskoczyc iskra. Nie zapominajcie panowie ze oprocz cewki w tam jest jeszcze wzmacniacz momentu iskry. I to on mogl wlasnie zawarjowac ,chodz sama cewka moze byc ok.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 307 gości