Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
olek256
- Użytkownik

- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
Post
autor: olek256 » pn cze 09, 2008 19:31
MB
BS

Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn cze 09, 2008 19:43
olek256, a BS Ci nie zmienia wogole? powinno dobic w rubryce 03 do tych 17.4 albo przynajmniej zblizyc sie do 14 - 15
[ Dodano: Pon Cze 09, 2008 7:44 pm ]
jesli tak jest jak pisze to juz wiesz dlaczego Ci blad 550 wywala
nie moze wysterowac kata wtrysku
przyczyna najprawdopodobniej jest zawor n108 w pompie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
olek256
- Użytkownik

- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
Post
autor: olek256 » pn cze 09, 2008 20:05
zmienia sie tylko rubryka 2 i 4 .
a jak sie ma wykres tdigraph? na nim cos widac czy kat wtrysku jest opozniony czy za wczesny?
czy ten zawor n108 mozna wymienic i bedzie juz ok? drogi taki zawor jest?
na razie wiem ze mam sprawdzic krzywki, n108 i rozrzad. zworek mi najlatwiej sprawdzic a z reszta musze sie udac do mechanika bo sam sie boje za to zabierac.
czyli juz pomysly sie wyczerpaly i nie jest to zwykly notlauf?
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pn cze 09, 2008 20:17
olek256,
w BS pozycja 2ga ma przyjac 17.4 a pozycja 3 dazyc do niej (slychac zmiane pracy silnika)
jesli u Ciebie tego nie ma to albo padl zaworek, albo przycial sie tloczek w pompie.
najpierw sprawdz rozrzad
potem zaworek, nowy chyba ok 300 - 400 zl kosztuje (bynajmniej tak widzialem na allegro)
niestety zeby go wyjac to albo gimnastyka albo zdjecie pompy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
olek256
- Użytkownik

- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
Post
autor: olek256 » pn cze 09, 2008 20:25
Adamm pisze:w BS pozycja 2ga ma przyjac 17.4 a pozycja 3 dazyc do niej (slychac zmiane pracy silnika)
jesli u Ciebie tego nie ma to albo padl zaworek, albo przycial sie tloczek w pompie.
no wlansie nie dazy, czyli jak mowisz padl zaworek , a ja glupi myslalem ze N75 wyczyszcze i bedzie po sprawie

ok to poczekam jeszcze do jutra , moze kto sie jeszcze wypowie i jade do mechanika.
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
-
EasyRider
- Mały gagatek

- Posty: 121
- Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
- Lokalizacja: Inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: EasyRider » pn cze 09, 2008 20:42
Przepraszam za wtrącenie, ale chciałem zapytać czy kręcenie TDków w okolice 5000 i troche wyżej również jest tak szkodliwe dla wałka rozrządu jak w TDI?
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » wt cze 10, 2008 07:36
Pompa nie potrafi przyspieszyc kata wtrysku, i tu lezy problem.
Albo padl N18 (jesli chcesz to mam taki na wymiane), albo mechanicznie sie uszkodzil przestawiacz kata wtrysku.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » wt cze 10, 2008 07:53
Dario84, a nie przypadkiem n108? n18 to zawor EGRu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Dario84
- Forum Master

- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Dario84 » wt cze 10, 2008 07:56
Ehh oczywoscie chodzi o N108

pomylka

CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik:
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
olek256
- Użytkownik

- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
Post
autor: olek256 » śr cze 11, 2008 12:24
jak sie nazywa ten zawo n108 fachowo? zna ktos moze numer czesci? albo dopomozcie ETKA

Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 46 gości