Dlugo odpala na cieplym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pa
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
No to sobie podsumuję...
Można poprawiać wielkością dawki padającą pompę ,tak jak i podnieść ciśnienie na przetłaczającej.Kończy się to i tak naprawą pompy po jakimś czasie/przebiegu.
Osobiście preferuję przeciwdziałanie zużyciu,ba - nawet poprawę parametrów pompy w przypadkach jak wyżej ,bez ingerencji w nastawy...
Mój znaczek nie jest przypadkowy...
Można poprawiać wielkością dawki padającą pompę ,tak jak i podnieść ciśnienie na przetłaczającej.Kończy się to i tak naprawą pompy po jakimś czasie/przebiegu.
Osobiście preferuję przeciwdziałanie zużyciu,ba - nawet poprawę parametrów pompy w przypadkach jak wyżej ,bez ingerencji w nastawy...
Mój znaczek nie jest przypadkowy...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
oldstaszek nie chodzi o padajace pompy, tylko o dawke rozruchowa paliwa
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Proszę mi powiedzieć:diagnostyka wykazuje że wszystko jest OK - to dlaczego?...
Jeżeli ciepły silnik ma przycięcie dawki na rozruchu - jako "nowy"i z czasem mamy to co mamy - dlaczego?..
Pytania są proste i odpowiedzi również.
Można ingerować w sterownik zwiększając dawkę - czym wymuszone?
Temat rozumiem - prosty jak sznurek w kieszeni...
[ Dodano: 09 Cze 2008 19:49 ]
@aadasiek
Czyli sterownik "czyta"- zimny i dowala dawkę na rozruch...mylę się?..
Jeżeli ciepły silnik ma przycięcie dawki na rozruchu - jako "nowy"i z czasem mamy to co mamy - dlaczego?..
Pytania są proste i odpowiedzi również.
Można ingerować w sterownik zwiększając dawkę - czym wymuszone?
Temat rozumiem - prosty jak sznurek w kieszeni...
[ Dodano: 09 Cze 2008 19:49 ]
@aadasiek
Czyli sterownik "czyta"- zimny i dowala dawkę na rozruch...mylę się?..
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
no na pewno nie mylisz się ale jeżeli soft był już nawet sprawdzony nie mówię o korekcie która też miała miejsceoldstaszek pisze:@aadasiek
Czyli sterownik "czyta"- zimny i dowala dawkę na rozruch...mylę się?..
a nadal jest kiepskawo wręcz tragicznie
a i co zauważyłem ostatnimi czasami że nawet na zimnym zaczyna kiepsko palić
rozrusznik wyczyściłem już
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
To właśnie staram się wyjaśnić - spadek ciśnienia tłoczenia i rozpylacz "pluje"na granicy otwarcia.Aby silnik startnął z rozrusznika pompa musi spełnić dwa parametry:wielkość dawki oraz ciśnienie.Zużycie elementu tłoczącego to spadek ciśnienia a więc i wydatku - to co robimy?Doganiamy spadek ciśnienia dawką...Diagnostyka elektr.tu już nie sięga.
Twój przypadek - zbliżasz się do granicy zużycia elementu tłoczącego.Możesz jeszcze sobie pomóc - ale to pw.
Twój przypadek - zbliżasz się do granicy zużycia elementu tłoczącego.Możesz jeszcze sobie pomóc - ale to pw.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
jesli rozrusznik i aku sprawne, a jak to ladnie ujal oldstaszek podgoniles juz spadek cisnienia zwiekszajac dawke to chyba czeka Cie remacik maly. tak jak napisalem wczesniej zwiekszanie dawki jest dobre na sprzedaz auta, a nie na dluzsza mete, po jakims czasie wszystko wyjdzie... bokiem
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 20:31 przez jaradeus, łącznie zmieniany 1 raz.
A ja radzilbym zaczac od sprawdzenia kata wtrysku !
[ Dodano: 10 Cze 2008 00:12 ]
Wyobraz sobie ze przy temp silnika powyzej np 70C dawka startowa ponizej 200obr/min = 0
Przy 50C juz jest kilka mg od 100obr wiec problem dopiero zaczyna sie na nagrzanym samochodzie. Troche styrany aku albo rozrusznik i juz silnik nie kreci 200 a np 150obr. Na zimnym odpali na cieplym nie.
Mozna czyscic klemy, nowe akumulatory wstawiac itd ale to normalne ze po pewnym czasie predkosc rozruchu bedzie malec wraz z zuzyciem ww. elementow.
A wystarczy myknac by np od 150obr juz podawal paliwo na cieplym i po problemie.
WIEC DO DIABLA KTORY SPOSOB JEST KROTKOTRWALY I NAJLEPSZY NA SPRZEDAZ???? Gdzie te Twoje wywody o meczeniu pompy wieksza dawka?? Ze co niby szybciej poleci od tego?? Ze latwiej mu zapalac, ze mniej rozrusznik w dupe dostaje??
Naucz sie chlopie ze Twoi serwisanci z Boscha to lenie i paparuchy ktore tylko na nowe umieja wymieniac. Najlepszym dowodem jest Twoj post gdzie piszez "ze odwiedziles juz wielu specjalistow a diagnozy zadnej nie bylo"
Nastraszyli Cie jak dziecko ze modyfikacja w sofcie to grzech i tak nie wolno....
Nie wiem po co Ci to tlumacze po raz enty ale mam nadzieje ze wrescie zalapiesz...NIE MYL PROBLEMU ODPALANIA ZWIAZANEGO Z WYSLUZONYM TLOKOROZDZIELACZEM z tym spowodowanym dupnie napisana mapa rozruchowa.
[ Dodano: 10 Cze 2008 00:12 ]
Oj gosciu .... takich to trzeba leczyc. Myslisz problem rozruchu na cieplym spowodowany zuzyciem pompy z tym ktory jest spowodowany mapa startowa...jaradeus pisze:tak jak napisalem wczesniej zwiekszanie dawki jest dobre na sprzedaz auta, a nie na dluzsza mete, po jakims czasie wszystko wyjdzie... bokiem
Wyobraz sobie ze przy temp silnika powyzej np 70C dawka startowa ponizej 200obr/min = 0
Przy 50C juz jest kilka mg od 100obr wiec problem dopiero zaczyna sie na nagrzanym samochodzie. Troche styrany aku albo rozrusznik i juz silnik nie kreci 200 a np 150obr. Na zimnym odpali na cieplym nie.
Mozna czyscic klemy, nowe akumulatory wstawiac itd ale to normalne ze po pewnym czasie predkosc rozruchu bedzie malec wraz z zuzyciem ww. elementow.
A wystarczy myknac by np od 150obr juz podawal paliwo na cieplym i po problemie.
WIEC DO DIABLA KTORY SPOSOB JEST KROTKOTRWALY I NAJLEPSZY NA SPRZEDAZ???? Gdzie te Twoje wywody o meczeniu pompy wieksza dawka?? Ze co niby szybciej poleci od tego?? Ze latwiej mu zapalac, ze mniej rozrusznik w dupe dostaje??
Naucz sie chlopie ze Twoi serwisanci z Boscha to lenie i paparuchy ktore tylko na nowe umieja wymieniac. Najlepszym dowodem jest Twoj post gdzie piszez "ze odwiedziles juz wielu specjalistow a diagnozy zadnej nie bylo"
Nastraszyli Cie jak dziecko ze modyfikacja w sofcie to grzech i tak nie wolno....
Nie wiem po co Ci to tlumacze po raz enty ale mam nadzieje ze wrescie zalapiesz...NIE MYL PROBLEMU ODPALANIA ZWIAZANEGO Z WYSLUZONYM TLOKOROZDZIELACZEM z tym spowodowanym dupnie napisana mapa rozruchowa.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości