swiece

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 08:30
Lokalizacja: gliwice

swiece

Post autor: tomik109 » pn cze 09, 2008 09:24

Witam wszystkich nie wiem gdzie umiescic ten temat więc umieszczam go tutaj postanowiłem wymienic swiece bo już troche mają przejechane po odkręceniu swiec jaki powinny miec kolor bo u mnie odkręciłem i sa okopcone rozumie ze to zle?Dodam ze auto czaem mi przerywa nie wiem czemu vw golf mk2 benzyna (gaznik 2ee).

[ Dodano: 09 Cze 2008 09:25 ]
przerywa na benzynie na gazie jest ok.
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 11:23 przez tomik109, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzychu195
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
Lokalizacja: WGS
Kontakt:

Post autor: krzychu195 » pn cze 09, 2008 11:15

pewnie masz do wymiany filtr paliwa :bigok:



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pn cze 09, 2008 12:33

jasnobrązowy wpadający w jasnoszary - mają być suche - nie tłuste
na benzynie to przerywa cie ot tak na wolnych obrotach czy przy deptaniu/hamowaniu ? czy na zimno czy na ciepło ? :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn cze 09, 2008 14:58

ppoll27 pisze:na benzynie to przerywa cie ot tak na wolnych obrotach czy przy deptaniu/hamowaniu ? czy na zimno czy na ciepło ?
do czego zmierzasz, jakie to ma znaczenie. Jestem ciekaw.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 09, 2008 22:11

tomik109 pisze:po odkręceniu swiec jaki powinny miec kolor
przy prawidłowym m działaniu układu zapłonowegi i zasilania powinny byc wypalone (kawa z mlekiem ) bez innych osadów
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece.html

[ Dodano: Pon Cze 09, 2008 22:13 ]
tomik109 pisze:?Dodam ze auto czaem mi przerywa nie wiem czemu vw golf mk2 benzyna (gaznik 2ee).
sprawdzić na nalizatorze spa;iny i wyregulować zapłon :bigok:



Awatar użytkownika
Maclaim
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 01, 2007 21:16
Lokalizacja: Bychawa
Kontakt:

Post autor: Maclaim » pn cze 09, 2008 22:43

Ja tak miałem że mi słabł Golfina :grin: PF silnik , wymieniłem świece i kable, teraz to całkiem inne auto


Moje MK3 GTD
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=271239][img]http://img819.imageshack.us/img819/5374/snc00107l.jpg[/img][/url]

mateo mkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
Lokalizacja: Meszna

Post autor: mateo mkII » pn cze 09, 2008 23:58

witam kolor powinien byc tak jak koledzy juz pisali jasnobrazowy a jesli swiece sa okopcone to jest znak ze mieszanka jest zbyt bogata albo silnik zaczyna brac olej. pozdrawiam


mateo

Awatar użytkownika
tomik109
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 08:30
Lokalizacja: gliwice

Post autor: tomik109 » wt cze 10, 2008 12:10

Witam kable i swiece są nowe a przerywa przy równej jezdzie np jade 70k/h i nagle traci moc trzymam pedał gazu cały czas w tym samym miejscu auto jedzie ale zachowuje sie jakby dostawał za mało paliwa kilka sekund i czuc jak znowu dostaje paliwo i zdarza sie tak co kilka km a czasami przez pół dnia jest ok dodam jeszcze ze jak odpalam rano auto to po chwili przerywa az cały sie trzęsie i tak przez kilka sekund i potem jest ok



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt cze 10, 2008 12:22

możliwe, że jest coś nie tak z zaworem iglicowym lub w komorze pływakowej pływa jakiś kawałek brudu, który podczas bujania się paliwa w komorze zatyka otwór dyszy.
Sam tak miałem w kadecie 1.8 z gaźnikiem 2ee.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » wt cze 10, 2008 15:54

kristo pisze:
ppoll27 pisze:na benzynie to przerywa cie ot tak na wolnych obrotach czy przy deptaniu/hamowaniu ? czy na zimno czy na ciepło ?
do czego zmierzasz, jakie to ma znaczenie. Jestem ciekaw.
więcej danych to łatwiej do czegoś dojść ... Watsonie ;)

[ Dodano: Wto Cze 10, 2008 15:58 ]
tomik109 pisze:Witam kable i swiece są nowe a przerywa przy równej jezdzie np jade 70k/h i nagle traci moc trzymam pedał gazu cały czas w tym samym miejscu auto jedzie ale zachowuje sie jakby dostawał za mało paliwa kilka sekund i czuc jak znowu dostaje paliwo i zdarza sie tak co kilka km a czasami przez pół dnia jest ok dodam jeszcze ze jak odpalam rano auto to po chwili przerywa az cały sie trzęsie i tak przez kilka sekund i potem jest ok
sprawdz sobie wezyki od podciśnienia wychodzące z podstawy gaźnika - jak zdejmiesz osłonę filtra powietrza i ziorniesz na gaźnik to z przodu tuż przy kolektorze dolotowym - jeśli mają oplot to uważaj bo czasem jest tak że pękają pod oplotem i z wierzchu wszystko wyglada OK - ja miałem coś takiego jak sobie pękł ten lewy, w miarę jak rosło pęknięcie to wierzgał coraz bardziej, aż w końcu nie dalo się ruszyć z miejsca. Ten prawy odpowiada za "wysterowanie" podciśnieniem regulatora wolnych obrotów - jak w nim jest dziura lub się ssunie z krócca to masz wolne obroty na poziomie 2-3000 obr/min ... :chytry:


TDPower

Awatar użytkownika
Cypis876
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: wt lut 20, 2007 14:22
Lokalizacja: Częstochowa (SC)
Kontakt:

Post autor: Cypis876 » śr cze 18, 2008 17:13

Okopcone powiadasz może na słabym jakościowo paliwie jeżdZiłeś



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 183 gości