1Z Problem z moca wynikajacy z przekroczenia 4500obr....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1Z Problem z moca wynikajacy z przekroczenia 4500obr....
pare dni temu przy wyprzedzaniu niestety przetrzymalem silnik z wlaczonym opornikiem w granicach 5000obr przez okolo sekunde.Pozniej nie zauwazylem zadnych problemow.Dopiero przedwczoraj zauwazylem ze na kazdym biegu bardzo szybko traci moc przy 3200obr. Nie ma juz tego "kopa"(zrywu) przy max Nm. na wskazniku turbo tak jakby pompowalo troszke szybciej niz przedtem i latwo osiaga swoje max. Mam ogolne wrazenie jakby sprzeglo sie juz konczylo....
Myslalem ze to bedzie N75 bo przy 110 na 5 biegu nei chce wogole isc... ale zaworek cyka.... wiem ze to nie jest wskaznik jego prawidlowego dzialania ale to byla moja pierwsza mysl.Wyraznie czuc ze jest slabszy powyzej 3000obr. nie mam katalizatora wiec zapchanie odpada.
aha, i spalanie wzroslo o okolo 2 litry ;( i czuje jakbym jezdzil czystym dieslem....
ma ktos jakies pomysly?prosze o pomoc.
Myslalem ze to bedzie N75 bo przy 110 na 5 biegu nei chce wogole isc... ale zaworek cyka.... wiem ze to nie jest wskaznik jego prawidlowego dzialania ale to byla moja pierwsza mysl.Wyraznie czuc ze jest slabszy powyzej 3000obr. nie mam katalizatora wiec zapchanie odpada.
aha, i spalanie wzroslo o okolo 2 litry ;( i czuje jakbym jezdzil czystym dieslem....
ma ktos jakies pomysly?prosze o pomoc.
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF
00625 Sygnał prędkości pojazdu
00550 Kontrola startu wtrysku
65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony)
Cokolwiek by to miało znaczyć....hihi
00625 Sygnał prędkości pojazdu
00550 Kontrola startu wtrysku
65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony)
Cokolwiek by to miało znaczyć....hihi
sprawdź przewody od altka do ECU i regulator napięcia - ten błąd nie ma wpływu na mocolek256 pisze:01117
prędkość pojazdu ... też olejolek256 pisze:00625
kąt wtrysku ... sprawdź rozrząd i sam kąt oraz czy napinacz paska rozrządu jest dobrze ustawionyolek256 pisze:00550
też możesz olać .. częsty błąd w starych sterownikach , chyba , ze walnął Map sensorolek256 pisze:65535
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Zrob porzadnie log 1500-4500obr bez zdejmowania nogi z gazu
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 19:21 przez olek256, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości