KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
z elementow potrzebnych napewno wymienic nalezy...
ECU DF1 Z WTYCZKA
WTRYSKI Z WIAZKA SAMYCH WTRYSKÓW
LISTWA PALIWA Z PRZEDLUZKAMI LUB CUSTOMOWA
4 ORINGI DO WTRSYKÓW MECHANICZNYCH
wezyk 3.2 mm 1,5 metra
krociec wody z glowicy pod aparatem z abf z klima i niebieski czujnik
z elementow mniejszej wagi przepustnica od pg
silniczek krokowy od pg z wtyczka
dodatkowo 2 srubki lub wkrety 3mm
kilka wiekszych i mniejszych trytytek
duza igla do szycia lub dwie.
pol metra przewodu na wszelki wypadek
generalnie male wytlumaczenie co do czego i dlaczego
piny stosowane do wtyczek w motronicu i digifant sa identyczne, ponadto wiazki elektryczne maja czesc przewodow o identycznym znaczeniu, stad pomysl aby nie wyciagac wiazek a tylko poprzepinac piny... wtyczki sa w zasadzie dwuczesciowe wiec proponuje potrenowac na wtyczce z digi zeby nauczyc sie jak wyciagac piny bez uszkodzenia. z wtczki digi NIE WYCIAGAMY KABELKA Z PINEM 23 BEDZIE POZNIEJ POTRZEBNY.... pierwsza rzecza jaka musimy zrobic to lekko przesunac plastyk zabezpieczajacy konektory a znajdujacy sie we wtyczce od strony okablowania przesuwa sie go na dluzszy bok wtyczki.
nastepnie bierzemy igle i wkladamy ja od strony idacej zwykle do ecu obok konektorka w kanalek ktorych de facto sa dwa z dwoch stron... musimy pamietac o docisnieciu kabla od danego konektora do wtyczki. ruszamy igla na boki wyciagamy i dokladnie to samo robimy z drugiej strony po czym delikatnie wyciagamy konektor.. przy 3 powinno juz isc jak z platka i wtyczke rozbierzecie gora w 2 minuty...
roznice miedzy wiazkami ktore nas interesuja to
brak copot'u 3 pin przy dolocie z filtra
brak wtryskiwaczy 2 piny gdzies przy kolektorze ssacym
krokowiec na dwa piny ale waska wtyczka...
z krokowcem jest tak ze powinno byc ok nawet nie ruszajac ori z motronica, jakby sie ktos uparl przeklada wtyczke identycznie jak z ecu..
z copotem mamy latwo bo wykorzystujemy wtyczke do potencjometru przeplywki przy dolocie i wogole
co do wtryskow wykorzystujemy wtyczke z wtrysku rozruchowego, niebieska
w dalszych planach jest wykorzystanie bialej wtyczki od czujnika plynu do czujnika niebieskiego umieszczonego w kroccu...
teraz malu kros... digi 1.... motronic... ale uwaga w jednym aucie nie pasowal mi jeden pin....byl pin obok... dojdziecie jak co ale sobie posprawdzajcie kolory...
1 sygnal z rozrusznika......... olac to
2 lambda......7
3 przekaznik pompypaliwa.......12
4 stukowy pin 1....6
5 copot pin 1....26
6 masa na czujniki.... olac...
7 stukowy pin2.3 ....8
8 hall pin 3 vcc kolor czerwono czarny... 21
9 copot pin 2........ 23
10 temperatura cieczy.........3
11 switch biegu jalowego.....28
12 wtryski .... 16 ten kabel to ten do niebieskiej wtyczki.
13 masa ....18
14 zasilanie...... 14
15 switch full..... 31
18 hall pin2 ....30 zielony kabelek z paskiem 2 pin na aparacie...
19 masa 2....36
20 ecu man....22 lub 1 do wyboru... idzie do bialej wtyczki diagnozy w aucie...
22 krokowiec....17
23... ten jeden kabel podlutowac do 14 pinu
25 CEWKA .....11
przy cewce mamy modul nam zbedny wiec wykorzystujemy tylko zasilania i robimy tak.. przy samj wtyczce do modulu odcinamy kable zielony i czarny, gdzies glebiej kabel brazowy... od modulu odcinamy kable niebieski i czerowny, lub je odkrecamy. a laczymy kable zielony do 1 cewki a czarny do 15 cewki. mamy zalatwiony temat iskry.
moze sie zdarzyc ze zniknie wam zasilanie na wtryski i krokowiec na bialo czranym kablu jakby sie tak zdarzylo to bierzemy kabelek przygotowany i prowadzimy kabel od czarnego z cewki do bialo czarnego krokowiec wtryski...
copot wpinamy w biala wtyczke na przeplywce 3 piny. wtryski podpinamy pod niebieska z rozruchowego, a czujnik temp cieczy do bialej...
auto odpali po zalozeniu wtryskow...
zeby bylo ciekawiej nie ma potrzeby wymieciac tulejek poniewaz zastosowanie seryjnych grubych oringow na wtryski mechaniczne zalatwia sprawe nieszczelnosci...
przewodu paliwowe odpinamy od rozdzielacza i podpinamy pod listwe. podpinamy podcisnienia, do ecu obowiazkowo rowno 1 metr..
jesli zostaje seryjna przepustnica to musimy zalsepic dysze srednicowe od odmy i krokowego czerwone i niebieskie bo beda za wysokie obroty... to na tyle w telegraficznym skrocie...
ECU DF1 Z WTYCZKA
WTRYSKI Z WIAZKA SAMYCH WTRYSKÓW
LISTWA PALIWA Z PRZEDLUZKAMI LUB CUSTOMOWA
4 ORINGI DO WTRSYKÓW MECHANICZNYCH
wezyk 3.2 mm 1,5 metra
krociec wody z glowicy pod aparatem z abf z klima i niebieski czujnik
z elementow mniejszej wagi przepustnica od pg
silniczek krokowy od pg z wtyczka
dodatkowo 2 srubki lub wkrety 3mm
kilka wiekszych i mniejszych trytytek
duza igla do szycia lub dwie.
pol metra przewodu na wszelki wypadek
generalnie male wytlumaczenie co do czego i dlaczego
piny stosowane do wtyczek w motronicu i digifant sa identyczne, ponadto wiazki elektryczne maja czesc przewodow o identycznym znaczeniu, stad pomysl aby nie wyciagac wiazek a tylko poprzepinac piny... wtyczki sa w zasadzie dwuczesciowe wiec proponuje potrenowac na wtyczce z digi zeby nauczyc sie jak wyciagac piny bez uszkodzenia. z wtczki digi NIE WYCIAGAMY KABELKA Z PINEM 23 BEDZIE POZNIEJ POTRZEBNY.... pierwsza rzecza jaka musimy zrobic to lekko przesunac plastyk zabezpieczajacy konektory a znajdujacy sie we wtyczce od strony okablowania przesuwa sie go na dluzszy bok wtyczki.
nastepnie bierzemy igle i wkladamy ja od strony idacej zwykle do ecu obok konektorka w kanalek ktorych de facto sa dwa z dwoch stron... musimy pamietac o docisnieciu kabla od danego konektora do wtyczki. ruszamy igla na boki wyciagamy i dokladnie to samo robimy z drugiej strony po czym delikatnie wyciagamy konektor.. przy 3 powinno juz isc jak z platka i wtyczke rozbierzecie gora w 2 minuty...
roznice miedzy wiazkami ktore nas interesuja to
brak copot'u 3 pin przy dolocie z filtra
brak wtryskiwaczy 2 piny gdzies przy kolektorze ssacym
krokowiec na dwa piny ale waska wtyczka...
z krokowcem jest tak ze powinno byc ok nawet nie ruszajac ori z motronica, jakby sie ktos uparl przeklada wtyczke identycznie jak z ecu..
z copotem mamy latwo bo wykorzystujemy wtyczke do potencjometru przeplywki przy dolocie i wogole
co do wtryskow wykorzystujemy wtyczke z wtrysku rozruchowego, niebieska
w dalszych planach jest wykorzystanie bialej wtyczki od czujnika plynu do czujnika niebieskiego umieszczonego w kroccu...
teraz malu kros... digi 1.... motronic... ale uwaga w jednym aucie nie pasowal mi jeden pin....byl pin obok... dojdziecie jak co ale sobie posprawdzajcie kolory...
1 sygnal z rozrusznika......... olac to
2 lambda......7
3 przekaznik pompypaliwa.......12
4 stukowy pin 1....6
5 copot pin 1....26
6 masa na czujniki.... olac...
7 stukowy pin2.3 ....8
8 hall pin 3 vcc kolor czerwono czarny... 21
9 copot pin 2........ 23
10 temperatura cieczy.........3
11 switch biegu jalowego.....28
12 wtryski .... 16 ten kabel to ten do niebieskiej wtyczki.
13 masa ....18
14 zasilanie...... 14
15 switch full..... 31
18 hall pin2 ....30 zielony kabelek z paskiem 2 pin na aparacie...
19 masa 2....36
20 ecu man....22 lub 1 do wyboru... idzie do bialej wtyczki diagnozy w aucie...
22 krokowiec....17
23... ten jeden kabel podlutowac do 14 pinu
25 CEWKA .....11
przy cewce mamy modul nam zbedny wiec wykorzystujemy tylko zasilania i robimy tak.. przy samj wtyczce do modulu odcinamy kable zielony i czarny, gdzies glebiej kabel brazowy... od modulu odcinamy kable niebieski i czerowny, lub je odkrecamy. a laczymy kable zielony do 1 cewki a czarny do 15 cewki. mamy zalatwiony temat iskry.
moze sie zdarzyc ze zniknie wam zasilanie na wtryski i krokowiec na bialo czranym kablu jakby sie tak zdarzylo to bierzemy kabelek przygotowany i prowadzimy kabel od czarnego z cewki do bialo czarnego krokowiec wtryski...
copot wpinamy w biala wtyczke na przeplywce 3 piny. wtryski podpinamy pod niebieska z rozruchowego, a czujnik temp cieczy do bialej...
auto odpali po zalozeniu wtryskow...
zeby bylo ciekawiej nie ma potrzeby wymieciac tulejek poniewaz zastosowanie seryjnych grubych oringow na wtryski mechaniczne zalatwia sprawe nieszczelnosci...
przewodu paliwowe odpinamy od rozdzielacza i podpinamy pod listwe. podpinamy podcisnienia, do ecu obowiazkowo rowno 1 metr..
jesli zostaje seryjna przepustnica to musimy zalsepic dysze srednicowe od odmy i krokowego czerwone i niebieskie bo beda za wysokie obroty... to na tyle w telegraficznym skrocie...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Czasem trzeba roztoczyć sam konieć pod niektóre wtryskievolution pisze:zeby bylo ciekawiej nie ma potrzeby wymieciac tulejek poniewaz zastosowanie seryjnych grubych oringow na wtryski
[ Dodano: 09 Wrz 2007 00:34 ]
Można wkręcić czujnik pod gwint M10X1 w głowicy z jednopunkta i zostawić ori wyjściekrociec wody z glowicy pod aparatem z abf z klima i niebieski czujnik
[ Dodano: 09 Wrz 2007 00:35 ]
No i bron Boze nie pod serwoevolution pisze:podpinamy podcisnienia, do ecu obowiazkowo rowno 1
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
mozesz sie podpiac pod zaworek serwa bo krocce sa przed nim i jest wszystko ok. co do wtryskow jak jakies typowe wkladasz to tak przy wtryskach z g jest to zbedne, pomoz mi z czujnikiem bo mysle ze vw nie ma wkrecanego czujnika w mono, a zastosowanie fiata/ opla powoduje zwiekszone zuzycie paliwa zupelnie jak na bialym..toffic pisze:Czasem trzeba roztoczyć sam konieć pod niektóre wtryskievolution pisze:zeby bylo ciekawiej nie ma potrzeby wymieciac tulejek poniewaz zastosowanie seryjnych grubych oringow na wtryski
[ Dodano: 09 Wrz 2007 00:34 ]Można wkręcić czujnik pod gwint M10X1 w głowicy z jednopunkta i zostawić ori wyjściekrociec wody z glowicy pod aparatem z abf z klima i niebieski czujnik
[ Dodano: 09 Wrz 2007 00:35 ]No i bron Boze nie pod serwoevolution pisze:podpinamy podcisnienia, do ecu obowiazkowo rowno 1
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Przepraszam, nie mono tylko gaźnik 2EE ma charakterystyke jak niebieski (sprawdzaełm ale oczywiście nowe). A co do wtrysków to ja wole zakładać od 1.8 20V tak jakoś lepiej rozpylają Co do serwa się nie zgodze, przy uzywaniu "lewej nogi" silnk spada z obrotów (nie wiem dlaczego)
Ostatnio zmieniony pn wrz 10, 2007 10:10 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
normalne ze spada... bardzo zly softtoffic pisze:Przepraszam, nie mono tylko gaźnik 2EE ma charakterystyke jak niebieski (sprawdzaełm ale oczywiście nowe). A co do wtrysków to ja wole zakładać od 1.8 20V tak jakoś lepiej rozpylają Co do serwa się nie zgodze, przy uzywaniu "lewej nogi" silnk spada z obrotów (nie wiem dlaczego)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
dokladnietoffic pisze:Czyli mam rozumiec że po napisaniu mapy w DIGI I pod 16V te objawy znikną??evolution pisze:normalne ze spada... bardzo zly soft
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
Temat stary, ale moze ktos odkopie. A czy nie bedzie to chulac na krokowce z 9a ?
Re: KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
kilka osób sprawdziło i mówią, że będzie na krokowcu, białym czujniku i przepustnicy z 9a
KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
a jak dokladnie wyglada sprawa przepustnicy? Musi byc to koniecznie przepustnica z G60 czy jeszcze jakies wchodza w gre?
Re: KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
niektórzy zostawiają przepustnice z 9a i nie ma różnicyluk_g1 pisze:a jak dokladnie wyglada sprawa przepustnicy? Musi byc to koniecznie przepustnica z G60 czy jeszcze jakies wchodza w gre?
KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
Witam.Czy digi 1 musi mieć obowiązkowo przestrojoną mape pod 16v? Jeśli tak to ile to kosztuje tak plus minus i gdzie moge to zrobic u kogo?pozdrawiam!
KE-MOTRONIC na DIGIFANT 1 bez wymiany wiazki
Witam.
Jestem posiadaczem audi 80 b3(2,0 16v 6a), zmieniłem układ wtryskowy na digifanta z g60 , wszystko ładnie chodzi tyle , że po odpaleniu pochodzi jakieś 3 s na 1000 obr. i wskakuje na 2,5 tyś. obr. i tak już zostaje.Podciśnienie do ecu podłączone z serwa(przewód 1m) , podciśnienie z regulatgora podłączone pod przepustnice(przepustnica z pg).Czujnik temp. zostawiłem star,krokowiec też został z silnika 6a.Dolot na 100% szczelny.Co jeszcze mam sprawdzic?
PS. Po szybkim kilkukrotnym wciśnięciu hamulca obr. wskakują na 3 tyś i tam już zostają.
Jestem posiadaczem audi 80 b3(2,0 16v 6a), zmieniłem układ wtryskowy na digifanta z g60 , wszystko ładnie chodzi tyle , że po odpaleniu pochodzi jakieś 3 s na 1000 obr. i wskakuje na 2,5 tyś. obr. i tak już zostaje.Podciśnienie do ecu podłączone z serwa(przewód 1m) , podciśnienie z regulatgora podłączone pod przepustnice(przepustnica z pg).Czujnik temp. zostawiłem star,krokowiec też został z silnika 6a.Dolot na 100% szczelny.Co jeszcze mam sprawdzic?
PS. Po szybkim kilkukrotnym wciśnięciu hamulca obr. wskakują na 3 tyś i tam już zostają.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości