MKII Problem z wyciekającym płynem chłodniczym!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jimmi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 24, 2005 21:03
Lokalizacja: Siedlce

MKII Problem z wyciekającym płynem chłodniczym!!!

Post autor: jimmi1 » sob paź 15, 2005 16:46

Witam!!!
Niedawno wymieniłem płyn w układzie chłodzenia oraz króciec przy silniku.Po przejechaniu ok.250 kilometrów (w sumie) i uzupełnieniu płynu zauważyłem,że po wyłączeniu silnika wyciekał mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy (było duże ciśnienie).Co to może być.Proszę o pomoc,bo zabardzo się nie znam.Dziękuję.


jimmi

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » sob paź 15, 2005 16:50

Zacznij od tego aby niedokręcać korka od zbiorniczka worównawczego do końca, musi on mieć lekki luz.


Volskwagen - Das Auto.

fibolek

Post autor: fibolek » sob paź 15, 2005 17:46

a może masz za dużo płynu w układzie ja miałem podobny przypadek,otóż wlałem płynu prawie do kreski max no i mi wyciekał.



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » sob paź 15, 2005 18:42

jak robi sie cisnienie ojstre to uszczelka moze byc.narazie zrob jak kolega pisze poluzuj korek


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: MichalMys1 » sob paź 15, 2005 19:11

Fiu Fiu nie wiedziałem ze mocne zakręcenie korka moze powodowac wysadzanie płynu :blush: .u mnie tez wysadza i podejrzewałem o to termostat-wstrzymam sie z jego wymianą i najpierw poluzuje korek bo jest zkrecony na max.moze to cos pomoze pzdr



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » sob paź 15, 2005 19:18

MichalMys1 pisze:Fiu Fiu nie wiedziałem ze mocne zakręcenie korka moze powodowac wysadzanie płynu :blush: .u mnie tez wysadza i podejrzewałem o to termostat-wstrzymam sie z jego wymianą i najpierw poluzuje korek bo jest zkrecony na max.moze to cos pomoze pzdr
fiu fiu jak ma uczszelke pod glowica walnieta to mu sie tworzy cisnienie nie?i jak korka nie popusci to mu cos rozpieprzy.ale nie watpliwie fura musi do mechaniora.zaworek w korku tez moze byc walniety


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz paź 16, 2005 00:29

a moze poprostu jest uszkodzony tylko korek ?



Awatar użytkownika
hellweaver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw wrz 08, 2005 16:48
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: hellweaver » ndz paź 16, 2005 01:00

fibolek pisze:a może masz za dużo płynu w układzie ja miałem podobny przypadek,otóż wlałem płynu prawie do kreski max no i mi wyciekał.
fiu fiu miałem tak samo, poprostu przelałem i jetta wypluła bo jej nie smakowało. Myślę, że w tym przypadku będzie to samo.

Poczekaj aż ostygnie zerknij okiem na pojemnik, odkręć go, strzykawka w rękę wyciągnij tyle aby było na minimum, włącz silnik i obserwuj skąd ewentualnie cieknie. Pojemnik jest tak skonstruowany, że jak kipi to odnosi się wrażenie jakby przeciekał jeden z gumowych przewodów. Jesli nie będzie leciało to znaczy że przelałes płyn.

a właśnie ciepły jest gumowy przewód pomiędzy pompą a chłodnicą ? Wiatrak sie włącza ?


[url=http://imageshack.us][img]http://img160.imageshack.us/img160/4043/img6ga.jpg[/img][/url]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz paź 16, 2005 05:12

fibolek pisze:a może masz za dużo płynu w układzie ja miałem podobny przypadek,otóż wlałem płynu prawie do kreski max no i mi wyciekał
Z tego wiem to chyba każdy płyn zwiększa swoją objętość po osiągnięciu wysokiej temperatury.Co do korka to powinien mieć (różne widziałem i miały) jakiś otworek odpowietrzający właśnie z tego powodu.
Pozdro.
bodzio_j



MistiqChild
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
Lokalizacja: Wawa

Post autor: MistiqChild » ndz paź 16, 2005 06:28

Nie straszcie chłopaka że to uszczelka pod głowicą bo się załamie. A tak na poważnie to najlepiej sprawdzić czy padła uszczelka poprzez odkręcenie korka oleju. Jeżeli na wewnętrznej stronie pojawi się coś w postaci masła itp. to wtedy już wiadomo że uszczelka. Myle się?



jimmi1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 24, 2005 21:03
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: jimmi1 » ndz paź 16, 2005 15:59

Witam!!!
Dzięki za porady.Chyba jednak byłoza dużo płynu i za mocno dokręcony korek,bo odpaliłem i wszystko było ok.Przy odkręconym korku i włączonym silniku płyn leci w zbiorniku jednostajnym malutkim strumieniem.


jimmi

maniack

Post autor: maniack » wt paź 18, 2005 06:44

MistiqChild pisze:Nie straszcie chłopaka że to uszczelka pod głowicą bo się załamie. A tak na poważnie to najlepiej sprawdzić czy padła uszczelka poprzez odkręcenie korka oleju. Jeżeli na wewnętrznej stronie pojawi się coś w postaci masła itp. to wtedy już wiadomo że uszczelka. Myle się?
mnie ostatnio tez straszono że mam uszczelkę - a to po prostu zakamienipny i stary termostat sie nie otwieral - plyn sie gotowal na malym obiegu, wskazanie temperatury bylo calkiem normalne... jednak plyn wywalalo. wymiana termostatu - i jak reka odjal.

nie zawsze to musi akurat byc uszczelka...

[ Dodano: Wto 18 Paź, 2005 06:47 ]
jimmi1 pisze:Witam!!!
Dzięki za porady.Chyba jednak byłoza dużo płynu i za mocno dokręcony korek,bo odpaliłem i wszystko było ok.Przy odkręconym korku i włączonym silniku płyn leci w zbiorniku jednostajnym malutkim strumieniem.
taaaa.... za slabo dokrecony korek. ja sie spotkalem z opinia, ze wlasnie korek ma byc dokrecony. niejako masz spust powietrza w zbiorniczku - wiec po cholere milabys miec niedokrecony korek?

pozatym na jalowych niekoniecznie musisz widziec, ze "gazuje" plyn.... sprobuj pogazowac troche samochod i obserowowac co sie dzieje... kilka przegazówek i patrzenia się co się dzieje w zbiorniczku. kolor plynu sprawdzales?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości