Gaz do VW Golf II GTi 1.8 16v, 140 KM, (PL)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gaz do VW Golf II GTi 1.8 16v, 140 KM, (PL)
Pisze bo chce założyć sobie gaz do mojego golfa, chciałbym poznać wasze opinie na temat osiągów jakie macie na gazie, oraz jakie marki instalacji polecacie, piszcie też o problemach z gazem jakie mieliśćie.
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Witam.
Miałem taki sam problem tylko że z GTI 8V (PB), więc powiem Ci tak. Wielkim minusem normalnej instalacji LPG jest to że na dolocie zakładają Ci zwężkę aby zmniejszyć przepływ powietrza czego efektem będzie łatwiejszy dopływ gazu. Jak łatwo się domyśleć, na wysokich obrotach samochód potrzebuje więcej powietrza i niestety zwężka to uniemożliwia, przez co samochód ma mniej mocy Co więcej po przełączeniu na benzynę dzieje się to samo - za mało powietrza, za mało mocy Co ciekawiej spadek mocy jest znaczny: nawet do 10-15KM!
Roozwiązaniem problemu wydała mi się instalacja sekwencyjna Niestety, aby nie było zbyt cudownie okazało się że pomimo to że mam w pełni elektroniczny wtrysk (digifant) nie można założyć instalacji sekwencyjnej. Później okazało się że można ale chodzi ona jak chce - czyli nie chodzi Jeszcze później dowiedziałem się, że jednak można ją dobrze ustawić ale trzeba przeprogramować sterownik od gazu, co potrafi mała liczba osób. W sumie spotkałem jedną osobę która zrobiłaby to tyle że ponad 500km od mojego miasta Tak więc odpuściłem sobie
W Twoim silniku masz inny wtrysk ale mimo to sekwencja z tego co wiem także... odpada.
Jedynym rozsądnym wyjściem okazał się montarz BLOSa. Jest to specjalny mikser do gazu, a raczej gaźnik gazowy. Dzięki swojej budowie minimalnie zmniejsza dopływ powietrza. Z tego co dowiedziałem się od jednego z nas (VWmaniaków ) w silniku 1.8 16V moc spada na benzynie około o 1-2KM a na gazie 3-5KM - wyniki z hamowni. W porównaniu ze zwykłą instalacją LPG jest to bardzo mały spadek więc zdecydowałem się na montarz tego sprytnego urządzonka. W chwili obecnaj czekam na zakup BLOS'a - nie można go normalnie kupić w sklepie czy zakładzie LPG.
Jakie będą efekty BLOSa? Przekonam się za kilka/kilkanaście dni
PozdraVWiam
Miałem taki sam problem tylko że z GTI 8V (PB), więc powiem Ci tak. Wielkim minusem normalnej instalacji LPG jest to że na dolocie zakładają Ci zwężkę aby zmniejszyć przepływ powietrza czego efektem będzie łatwiejszy dopływ gazu. Jak łatwo się domyśleć, na wysokich obrotach samochód potrzebuje więcej powietrza i niestety zwężka to uniemożliwia, przez co samochód ma mniej mocy Co więcej po przełączeniu na benzynę dzieje się to samo - za mało powietrza, za mało mocy Co ciekawiej spadek mocy jest znaczny: nawet do 10-15KM!
Roozwiązaniem problemu wydała mi się instalacja sekwencyjna Niestety, aby nie było zbyt cudownie okazało się że pomimo to że mam w pełni elektroniczny wtrysk (digifant) nie można założyć instalacji sekwencyjnej. Później okazało się że można ale chodzi ona jak chce - czyli nie chodzi Jeszcze później dowiedziałem się, że jednak można ją dobrze ustawić ale trzeba przeprogramować sterownik od gazu, co potrafi mała liczba osób. W sumie spotkałem jedną osobę która zrobiłaby to tyle że ponad 500km od mojego miasta Tak więc odpuściłem sobie
W Twoim silniku masz inny wtrysk ale mimo to sekwencja z tego co wiem także... odpada.
Jedynym rozsądnym wyjściem okazał się montarz BLOSa. Jest to specjalny mikser do gazu, a raczej gaźnik gazowy. Dzięki swojej budowie minimalnie zmniejsza dopływ powietrza. Z tego co dowiedziałem się od jednego z nas (VWmaniaków ) w silniku 1.8 16V moc spada na benzynie około o 1-2KM a na gazie 3-5KM - wyniki z hamowni. W porównaniu ze zwykłą instalacją LPG jest to bardzo mały spadek więc zdecydowałem się na montarz tego sprytnego urządzonka. W chwili obecnaj czekam na zakup BLOS'a - nie można go normalnie kupić w sklepie czy zakładzie LPG.
Jakie będą efekty BLOSa? Przekonam się za kilka/kilkanaście dni
PozdraVWiam
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Hmmm... to będzie troszkę strata pieniędzy bo do BLOSa montuje się najprostrzą instalację a Tobie gazownicy zamontują instalację II stopnia - z komputerem itd, który w przypadku montarzu BLOSa okaże się zbędnym wydatkiem.
Najprostrza sprawa byłaby gdybyś miał jakiś zaprzyjaźniony zakład gdzie zakładają instalacje LPG. No ale próbuj - zawsze później możesz założyć BLOSa. A z gwarancją objęte są poszczególne elementy instalacji więc myślę że z tym nie byłoby problemu.
PozdraVWiam
Najprostrza sprawa byłaby gdybyś miał jakiś zaprzyjaźniony zakład gdzie zakładają instalacje LPG. No ale próbuj - zawsze później możesz założyć BLOSa. A z gwarancją objęte są poszczególne elementy instalacji więc myślę że z tym nie byłoby problemu.
PozdraVWiam
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Romek13 pisze:Wiem, ale on nie ma Kat. został wymontowany
a sprawdziles to na chamowni ????? samo wywalenie kata i zalozenie ze teraz samochod ma 10 koni wiecej to glupota :D:D:D:D 10 ps'ow wiecej to da ci moze zrobienie kompletnego wydechu ( odetkanego) czyli zmiana kolektora na rurowy , wywalenia kata , wywalenie srodkowego lub zastapienie sportowym ( ewentualnei struminnica choc ja tym badziewiom nie ufam ) tylny przelot .
bledne jest myslenie ze zmienienie koncowki na przelot lub wywalenie kata da ci odrazu 10 koni
apropo blosa to PROPONUJE POCZYTAC : http://forum.fordclubpolska.org/viewtop ... 28&start=0
TEZ CZEKAM NA SWOJEGO BLOSIKA , kolega zamontowal w audii i jest super zadowolony . ja mysle ze za 2 tyg uda mi sie juz go kupic , zamontowac i pierwsze relacje zamieszcze, moze nawet uda mi sie pojechac na chamownie
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Znam gościa który załatwia po 360zł nówki. Właśnie czekam aż przyjdzie dostawa
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Nie wiem, nie wiem. Kliknij i się przekonasz: http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=3158
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
jak chcsz gaz do 16v to tak :
-rurki miedziene wszystkie 8mm srednicy
-reduktor z wydajnoscia do 200-250KM
-blos
calosc bez elektroniki , polecam zestrojenie na hamowni.
wywalenie katalizatora w PLce da moze w najlepszym wypadku 3km.
-rurki miedziene wszystkie 8mm srednicy
-reduktor z wydajnoscia do 200-250KM
-blos
calosc bez elektroniki , polecam zestrojenie na hamowni.
wywalenie katalizatora w PLce da moze w najlepszym wypadku 3km.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
B_O_N_K ja wlasnie szukam Blosika , jak mozesz to daj znac jesli bedziesz mial jakies na zbyciu
z blosikami to trzeba troche uwarzac bo byly wersje juz pod silnik krokowy strerowane prosta elektronika a nam potrzebne te czysto mechaniczne w linku ktory podalem wyrzej wszytko jest ladnie opisane tylk otrzeba pogrzebac
z blosikami to trzeba troche uwarzac bo byly wersje juz pod silnik krokowy strerowane prosta elektronika a nam potrzebne te czysto mechaniczne w linku ktory podalem wyrzej wszytko jest ladnie opisane tylk otrzeba pogrzebac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 273 gości