Auto strasznie szarpie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam. Gosc dzisiaj wsiadl z komputerkiem do auta i sie przejechalismy, komputer widzie predkosc.. zero bledow itd. W momencie szarpania na turbinie skacze cisnienie a gdy zacznie przekraczac 3k obrotow zatrzymuje sie w miejscu i co za tym idzie szarpanie ustaje ale auto muli sie bo turbo nie pompuje. Mechanik mi powiedzial, ze to te kierownice turbinki i trzeba zawiezc ja do regeneracji. Czekam na wasze opinie. Pozdro
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
nie daj sobie wmówić że trzeba regenerować ! mnie też to wmawiali powinno wystarczyć samo czyszczenie ! a to nie to samo.
cysiek1 co to są błędy regulacji ciśnienia ? jaki to błąd powiedz coś więcej.
ja miałem błąd 17563, czujnik podciśnienia g71 w kolektorze ssącym ma zwarcie na plusie lub jest uszkodzony. po czyszczeniu kierowniczek samochód jeździ supcio, i nie sprawdzałem czy ten błąd znikł ! mam nadzieje że to nie jest to o czym mówisz
turbo mi lekko gwizda jak depnę na obrotach 1500 do 2000, ale słychać tylko przy otwartych szybach
cysiek1 co to są błędy regulacji ciśnienia ? jaki to błąd powiedz coś więcej.
ja miałem błąd 17563, czujnik podciśnienia g71 w kolektorze ssącym ma zwarcie na plusie lub jest uszkodzony. po czyszczeniu kierowniczek samochód jeździ supcio, i nie sprawdzałem czy ten błąd znikł ! mam nadzieje że to nie jest to o czym mówisz
turbo mi lekko gwizda jak depnę na obrotach 1500 do 2000, ale słychać tylko przy otwartych szybach
Turbina miala bardzo zapieczone kierowniczki i cale to ciegno ciezko chodzilo, po wyczyszczeniu i wypolerowaniu przez mechanika trafila do auta spowrotem. Przestalo szarpac, tylko czasami od 2k do 2,5k czuc szarpniecia na 3 i 4 biegu a na pozostalych juz ich niema. Auto ciagnie do 3,8k obrotow i nagle przestaje, wskazowka podniesie sie jeszcze tak do 4.2k ale bez tego przyspieszenia i zatrzymuje sie w miejscu na turbinie troszke skacze cisnienie. Co do tych obrotow to mechanik wspominal cos o pompce vacu. Ehhh przeraza mnie ta sytuacja... help me
zrob logi,albo popros kogos kto ma vag
inaczej ciezko bedzie cos poradzic,moze masz cos z zaworem egr? sprobowac wyczyscic,moze nie domyka sie ale to sa tylko przypuszczenia..
cisnienie turbiny zadane pokrywa sie z cisnieniem osiagnietym?
jak wyglada praca przeplywomierza przy przyspieszaniu zadane i osiagniete wartosci sa do siebie zblizone?
sprawdz jeszcze bardzo dokladnie wezyki podcisnienia,jeden po drogim...
pisales cos o koledze ktory ma ten sam silnik co ty,zamien na probe zawor n75
inaczej ciezko bedzie cos poradzic,moze masz cos z zaworem egr? sprobowac wyczyscic,moze nie domyka sie ale to sa tylko przypuszczenia..
cisnienie turbiny zadane pokrywa sie z cisnieniem osiagnietym?
jak wyglada praca przeplywomierza przy przyspieszaniu zadane i osiagniete wartosci sa do siebie zblizone?
sprawdz jeszcze bardzo dokladnie wezyki podcisnienia,jeden po drogim...
pisales cos o koledze ktory ma ten sam silnik co ty,zamien na probe zawor n75
Witam, niestety narazie nie mam mozliwosci wrzucenia logow. U mechanika mieli takiego samego golfa i wszystko podmieniali, turbina byla czyszczona i jest ok to samo tyczy sie przeplywki a auto dalej szarpie i nie ma wykonczenia gazu, tzn 4200 obrotow i stoi. Mechanik doszedl do wniosku ze to cos zwiazanego z ukladem paliwowym, glownie chodzi mu o pompke wysokiego cisnienia i pompowtryski. NIestety nie mozna sprawdzic dawkowania pompowtryskow ale zawsze mozna je wyslac na sprawdzenie do serwisu, moze ktorys kopie sprawe ale to na samym koncu.. zaczniemy od podmienienia pompy wysokiego cisnienia. Gdy kupilem auto to filtr paliwa byl wrecz pordzewialy, moze on byl odpowiedzialny za uszkodzenie czegos innego w ukladzie paliwowym. Czekam na wasze opinie. Pozdro
[ Dodano: 16 Cze 2008 19:18 ]
Załamka.. auto obecnie jest u najlepszego goscia zajmujacego sie elektronika samochodowa w Jarocinia. Wszystko jest sprawdzone a auto dalej szarpie i nie wbija sie na max obroty, koles mi powiedzial ze mu sie nie podoba program w komputerze. Mowi, ze moze auto bylo tuningowane za pomoca jakeigos chipa i zostal zmieniony soft. Auto obecnie nie posiada zadnych modow a program dalej jest zmieniony na chip i wszystko sie przez to kopie. Czy jest takie cos mozliwe??
[ Dodano: 16 Cze 2008 19:18 ]
Załamka.. auto obecnie jest u najlepszego goscia zajmujacego sie elektronika samochodowa w Jarocinia. Wszystko jest sprawdzone a auto dalej szarpie i nie wbija sie na max obroty, koles mi powiedzial ze mu sie nie podoba program w komputerze. Mowi, ze moze auto bylo tuningowane za pomoca jakeigos chipa i zostal zmieniony soft. Auto obecnie nie posiada zadnych modow a program dalej jest zmieniony na chip i wszystko sie przez to kopie. Czy jest takie cos mozliwe??
Ostatnio zmieniony pn cze 16, 2008 19:17 przez Gruszka00, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 81 gości