Jakie paliwo do TDi 101 PS?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Jakie paliwo do TDi 101 PS?
Witam,
TDi na pompo-wtryskach, idealny silnik z przebiegiem 110TKM z 02r.
Jakie paliwa zalecacie? Czy musi byc cos ekstra typu verwa z orleny, czy tez wystarczy zwykly diesel dla ciezarowek? Oczywiscie tylko i wylacznie na markowych stacjach.
P.S. paliwo bardzo drozeje, a ja ma dojscie za 3pln, tylko ze sa to zwykle diesle dla ciezarowek.
pozdrawiam
Kamil
TDi na pompo-wtryskach, idealny silnik z przebiegiem 110TKM z 02r.
Jakie paliwa zalecacie? Czy musi byc cos ekstra typu verwa z orleny, czy tez wystarczy zwykly diesel dla ciezarowek? Oczywiscie tylko i wylacznie na markowych stacjach.
P.S. paliwo bardzo drozeje, a ja ma dojscie za 3pln, tylko ze sa to zwykle diesle dla ciezarowek.
pozdrawiam
Kamil
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 14:04 przez kamska, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja
- Kontakt:
tu już jest Twoja wola . znajomi mający pompowtryski z tego co wiem leją zawsze na Orlenie bo ponoć paliwo najpewniejsze. można oczywiście też lać "zwykłe" paliwo ale proponuję być w 100% pewnym co do jakości, bo jak wiesz pompowtryski nie lubią szajsu i potrafią się szybko mścić wysokimi kosztami naprawy...
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Nie zbyt jasno wyrazilem- chodzi mi oto, czy ma to byc Ekstra diesle, czy tez zwykły? np. Orlen i Schell posiada dwa rodzaje Diesla, Ten drozszy podobno jest wydajniejszy. A jak to sie przeklada na jakosc???hakerek3 pisze:znajomi mający pompowtryski z tego co wiem leją zawsze na Orlenie bo ponoć paliwo najpewniejsze
Czy to pompowtrysków musi byc ten drozszy, wydajniejszy, czy tez zwykly dla " ciezarowek" ( caly czas mam na mysli Schell i Orlen).
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 01:22 przez kamska, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
- Buwik
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
- Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
- Kontakt:
Jak na markowych stacjach to możesz lać to i to bo oba są dobre, co do dojścia do ON za 3PLN to bym nie ryzykował i nie wlewał do baku nic takiego niewiadomego pochodzenia.
[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja
- Kontakt:
więc o to chodzi mogą to byc również zwykłe diesle jak poprzednicy stwierdzili ale musisz być pewien co do jakości. a co do tej ropki po 3.00zl to ja bym nie ryzykował...kamska pisze:Nie zbyt jasno wyrazilem- chodzi mi oto, czy ma to byc Ekstra diesle, czy tez zwykły? np. Orlen i Schell posiada dwa rodzaje Diesla, Ten drozszy podobno jest wydajniejszy. A jak to sie przeklada na jakosc???hakerek3 pisze:znajomi mający pompowtryski z tego co wiem leją zawsze na Orlenie bo ponoć paliwo najpewniejsze
Czy to pompowtrysków musi byc ten drozszy, wydajniejszy, czy tez zwykly dla " ciezarowek" ( caly czas mam na mysli Schell i Orlen).
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 09:39 przez hakerek3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
jakie paliwo
siema jak kochasz swoje autko to je szanuj nie lej ścierwa do baku .pare razy zalałem eko na orlenie i myślałem że umre z e złości w trasie byle górka i były schody .leje teraz tylko verwe na orlenie lub na shelu to lep[sze .różnica daje sie odczuć prawie natychmiast a i silnik lżej dycha . dbaj o wynalazek wujka Rudolfa bo naprawde warto uwierz. te wynalazki potrafią z nami gadać tylko trzeba nauczyć sie ich słuchać a i dać im o co proszą inaczej zmoka i po kieszeni . moje mk3 i mk4 jeszcze mnie nie zawiodły . w trasie mnie nigdy nie zostawił zawsze wracały do domu ,czasem z bólami ale szły.
P.S. paliwo kurewsko drozeje, a ja ma dojscie za 3pln, tylko ze sa to zwykle diesle dla ciezaroweg.
jakcie stać na remonty to lej dziadostwo od ciężarówek i życze powodzenia
P.S. paliwo kurewsko drozeje, a ja ma dojscie za 3pln, tylko ze sa to zwykle diesle dla ciezaroweg.
jakcie stać na remonty to lej dziadostwo od ciężarówek i życze powodzenia
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 10:07 przez wielblad2, łącznie zmieniany 2 razy.
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
- losdamianos
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mój kumpel jak kupowałem swojego Golfa na pompowtryskach powiedział ,że "jak będziesz chciał nim długo i bezawaryjnie jezdzić , to musisz się liczyć z drogim paliwem bo ten silnik jest MEGA czuły na złą jakośc paliwa"....Tak więc nie oszczędzaj i lej dobrej jakości paliwo.Ja leje TYLKO Shell V-Power Diesel i BP Ultimate ( bardzo czesto również zalewam na pełny BAG uszlachetniacz STP do czyszczenia wtrysków- POLECAM!)
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 10:05 przez losdamianos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Serdecznie dziekuje za dobre rady .
Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej . Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln .
Wczesniej caly czas jezdzilem na verwie, a dzis poraz pierwszy wlalem ecodisesla. Motor pracuje idealnie, tylko komputer na poczatku wskazywal jakies kosmicze spalenie typu 20-30l, hehe naszczescie szybko sie unormowalo
pozdrawiam
Kamil
Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej . Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln .
Wczesniej caly czas jezdzilem na verwie, a dzis poraz pierwszy wlalem ecodisesla. Motor pracuje idealnie, tylko komputer na poczatku wskazywal jakies kosmicze spalenie typu 20-30l, hehe naszczescie szybko sie unormowalo
pozdrawiam
Kamil
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Dokladnie....kamska pisze:Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej . Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln .
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Forest89 pisze:Yyy a jak to działa bo nie bardzo rozumiemkamska pisze:Wypracowale sobie nowy, dobry układ- otoz jade sobie z tirem na Orlen, tankuje golfa, a nastepnie nie odkladajac dystrybutora podjezdza tir i leje dalej . Tym sposobem mam pewne paliwko za 3pln .
To dziala tylko i wylacznie, gdy masz uklady z kierowcami . Np. tak jak ja pracujesz w firmie logistycznej.
A wyglada to tak, kierowca posiada karte platnicza. Leje do swojego Tira 1000l z czego 50 oddaje Tobie. Odbiera fakture na 1000l+ $ ode mnie. Pozniej musi tylko zmiescic sie w normie, hehehe
kamil
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 366 gości