Witam wszystkich
Od 2 tyg. jestem nowym użytkownikiem golfa IV SDI. Po pierwszych 2 tyg. radości i pierwszym baku 1000km nastąpił mały problem.
Paliwa starczyło mi na niecałe 1000km ... jechałem sobie spokojnie do domu, zapaliła się rezerwa na której zrobiłem może jakieś 20 km. Podjechałem do domu - zgasiłem autko - wszystko było jak zawsze - czyli ok. Po odpaleniu pojawił się problem - nierówna praca silnika, obroty tak na 1200-1400obr/min. , w tym momencie na pedał gazu żadnej reakcji. Po ok 5 sekundach wszystko wraca do normy i silnik pracuje ładnie i równo. Kolejnym problemem jest fakt iż silnik stracił wszelką moc która w nim drzemie. SDI ma i tak nie wiele tych km - teraz jest tragedia. Odłączyłem akumulator na kilka min - jednak nic nie pomogło. Dodam że żadnego błędu nie wywaliło - check sie nie pojawił ani na chwile. Paliwka oczywiście dolałem aż pod korek - paliwko nie chrzczone.
Co to może być ?
Nie wiadomo jak śmigał poprzenik, autko sprowadzone - jestem pierwszym właścicielem w kraju.
W każdym razie nauczka z paliwkiem już jest że nie należy śmigać na tak niskim poziomie - ale kusiło sprawdzić spalanie golfa
HELP HELP ....
pozdrawiam
SDI (AGP) mało paliwa, brak mocy, przy rozruchu nierówna pra
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 13:31
- Lokalizacja: kuj-pom
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 903
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
w 100% szczęśliwy to nigdy nie będę , ale mam te 99,9% satyswakcji z posiadania mk4 sdi 1,9 pierwsze co mi rzekł prywatny mech to to że tu nie ma pompowtrysku ale jest bezpośrednio w gar więc tego typu kombinacje odpadają -jazda do zera. teraz to by trzeba było przeczyścić układ zasilania i to w miare szybko więc do pracy. potem na
pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 13:31
- Lokalizacja: kuj-pom
witam ..g-o-q pisze:heee????
Kolego nie pisz po pijaku bo Cię nie idzie przeczytać
Weź na początek wymień filtr paliwa, bo może miałeś syf na dnie baku i go zassało, ale spoko, raczej nie do silnika, tylko właśnie do filtra.
Pozdro
Właśnie jako pierwszy poszedł do wymiany filtr paliwa. Po oględzinach mechanika stwierdził zawieszkę ERG. Teraz znowu wszystko chodzi jak należy. W związku z tym mam pytanie - czy takie coś się czyści ? wymienia ? ... jak z kosztami ?
dzięki za odpowiedz.
(po pijaku ? ... chciałem wszystko dokładnie wytłumaczyć )
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt cze 06, 2008 15:20 przez maly_torun, łącznie zmieniany 1 raz.
- g-o-q
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: śr cze 27, 2007 14:48
- Lokalizacja: Lubelskie, powiat Chełmski
Po pijaku było do wielbłąda,
EGR'a nie czyść tylko zaślep, a nie pożałujesz, wyczyść natomiast kolektor dolotowy. poszukaj na forum tematu o EGR, tam jest wszystko napisane - co, jak, dlaczego.
Pozdrawiam
EDIT: nie szukaj - masz tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... c6#2001308
Przeczytaj, bo warto
EGR'a nie czyść tylko zaślep, a nie pożałujesz, wyczyść natomiast kolektor dolotowy. poszukaj na forum tematu o EGR, tam jest wszystko napisane - co, jak, dlaczego.
Pozdrawiam
EDIT: nie szukaj - masz tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... c6#2001308
Przeczytaj, bo warto
Ostatnio zmieniony pt cze 06, 2008 16:06 przez g-o-q, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Das Auto:[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1893537#1893537
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1893537#1893537
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości