zabezpieczenie diesla? czarny płyn od serva?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zabezpieczenie diesla? czarny płyn od serva?
1.Jak zabezpieczyć diesla przed odpaleniem?? Wolał bym nie wstawiać nic w stylu zaworu na przewodzie paliwowym. Chodzi o 1.6 tdi.
2. Mam czarny płyn w układzie wspomagania i nie sšdze zeby standardowo miał taki kolor??
3. Wspomaganie w passacie chodzi bardzo bardzo lekko, az niebespiecznie na trasie. Czy tak powinno być??
4. Gdzie jest termostat w 1.6tdi RA ?? Intuicja podpowiada mi ze tam gdzie sš czujniki temp. Mam racje??
2. Mam czarny płyn w układzie wspomagania i nie sšdze zeby standardowo miał taki kolor??
3. Wspomaganie w passacie chodzi bardzo bardzo lekko, az niebespiecznie na trasie. Czy tak powinno być??
4. Gdzie jest termostat w 1.6tdi RA ?? Intuicja podpowiada mi ze tam gdzie sš czujniki temp. Mam racje??
- blackwhite
- Użytkownik
- Posty: 376
- Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
- Lokalizacja: Dumfries
- Kontakt:
Troche się nie znam na dieslach, ale wydaje mi się że jedyna cewka to jest przed wiecami żarowymi, a to nie zablokuje odpaleniu. Tak sšdze. Jeli chodzi o rozrusznik to nie wiem jaki bym musiał użyć przekanik. Chyba wielkoci kostki Rubika.blackwhite pisze:1.Zrobić odcięcie cewki lub rozrusznika.
2.Płym ma barwe ciemnozieloną, przypominającą czarną, czyli ok.
3.Wspomaganie powinno słabnąć wraz ze wzrostem prędkości.
4.Nie wiem
Płyn nie jest zielony tylko czarny jak smoła, ale nie jest gęsty.
Wspomaganie powinno słabšc wraz ze wzrostem prędkoci..... i co dalej??
Ale dzieki
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
- Lokalizacja: Wawa
Zabezpieczenie
Witam.
Najlepszym zabezpieczeniem są proste rzeczy. Na pompie paliwa masz eletrozawór. Do niego masz podciągnięty przewodzik z klamrą o ile się nei mylę jest to 0.4 średnica. Wepnij się w ten układ zwykłym przewodem z przełącznikiem, któy zamyka i otwiera dopływ zasilania. Bez tego choć byś chciał nikt nie odpali samochodu, jedynym sposobem na to jest pociągnięcie przewodu z akumulatora do pompy, a to trochę zajmuję i pozatym trzeba wiedzieć ze jest takie zabezpieczenie inaczej nie ma żadnych szans. Skuteczność gwarantowana, najstarszy, najlepszy sposób. Jest to takie samo zabezpieczenie jeśli chodzi o sposób, jak w benzynie odcięcie zasilania na pompie paliwa w samochodach z elektryczną pompą a w samochodach z gaźnikiem, odcięcie cewki zapłonowej.
Pozdrawiam.
Najlepszym zabezpieczeniem są proste rzeczy. Na pompie paliwa masz eletrozawór. Do niego masz podciągnięty przewodzik z klamrą o ile się nei mylę jest to 0.4 średnica. Wepnij się w ten układ zwykłym przewodem z przełącznikiem, któy zamyka i otwiera dopływ zasilania. Bez tego choć byś chciał nikt nie odpali samochodu, jedynym sposobem na to jest pociągnięcie przewodu z akumulatora do pompy, a to trochę zajmuję i pozatym trzeba wiedzieć ze jest takie zabezpieczenie inaczej nie ma żadnych szans. Skuteczność gwarantowana, najstarszy, najlepszy sposób. Jest to takie samo zabezpieczenie jeśli chodzi o sposób, jak w benzynie odcięcie zasilania na pompie paliwa w samochodach z elektryczną pompą a w samochodach z gaźnikiem, odcięcie cewki zapłonowej.
Pozdrawiam.
O Odcieciu elektrozaworu to juz nawet w przedszkolu wiedza a co dopiero zlodzieje! wystarczy kawalek kabla podciągnąc do "+" akumulatora i mozna odjezdzac, odciecie swiec zarowych to rozwiązanie praktycznie jesienno zimowe i wszyscy wiedzą gdzie szukac! A najlepiej to metoda przed ktorą sie wzbraniasz czyli elektrozawor na przewodach paliwowych i najlepiej dwa w roznych miejscach i to dopiero mozna polączyc np dla zmyłki ze sterownikiem "żarówek" lub/i zaworem na pompie
No to chyba tylko zostaje elektrozawor na przewodach paliwowych, tylko czy nie bedzie wracac paliwo wezykiem zwrotnym?? Jest on połączony z filtrem paliwa.
Termostat znalazłem. Jest pod pompą. Dzieki za podpowiedz.
Niewiem jeszcze nic na temat wspomagania, dlaczego tak lekko chodzi. No i ten płyn czarny pewnie do wymiany. Moze mała podpowiedz jak się go wymienia. Tylko czy go wymieniać jak wspomaganie chodzi nak dobrze (aż za dobrze ) ??
Termostat znalazłem. Jest pod pompą. Dzieki za podpowiedz.
Niewiem jeszcze nic na temat wspomagania, dlaczego tak lekko chodzi. No i ten płyn czarny pewnie do wymiany. Moze mała podpowiedz jak się go wymienia. Tylko czy go wymieniać jak wspomaganie chodzi nak dobrze (aż za dobrze ) ??
Wisienka - nie masz racji - jeśli zrobisz wyłacznik na przewodzie do elektrozaworu to wystarczy pociągnąć kabelek z aku + do zaworka i pali - wiem bo ja miałem takie odcięcie i auto ukradli. Najsensowniejszym wg. mnie rozwiązaniem jest elektrozawór na przewodzie paliwowym - ujadą max. 500m
Egoń - weź no umocz papierek w płynie - na pewno jest czarny??
Wspomaganie - wg mnie nie powinno zbyt lekko chodzić - czemu tak jest - nie wiem.
Termostat jest na wejściu dolnego węża od chłodnicy do pompy wody, tj przy pompie wody
[ Dodano: Pią Paź 14, 2005 2:37 pm ]
daaroo - 1,6 Turbo Diesel intercooler
Egoń - weź no umocz papierek w płynie - na pewno jest czarny??
Wspomaganie - wg mnie nie powinno zbyt lekko chodzić - czemu tak jest - nie wiem.
Termostat jest na wejściu dolnego węża od chłodnicy do pompy wody, tj przy pompie wody
[ Dodano: Pią Paź 14, 2005 2:37 pm ]
daaroo - 1,6 Turbo Diesel intercooler
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 494 gości