Co się stanie po wymianie wtryskow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adams111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
Lokalizacja: Poznań / Konin
Kontakt:

Co się stanie po wymianie wtryskow

Post autor: adams111 » pn cze 02, 2008 21:59

Witam wszystkich
Chciałem podpytać wszystkich dislowców, otóż w moim AAZ wymieniłem końcówki wtrysków. Jak je mechanik wsadził na próbnik to pokazywały 200 bar, tworzyła się ładna mgiełka wczesniej widoczne były strumienie ropy ale mgiełka też była widoczna. Wiadomo, powinny 150 mieć, jak kupiliśmy nowe zamienniki za ok 50 zł stuka rzeczywiście było "jak książka pisze".
Chciałem spytać co by było jak bym jeździł dalej na starych ?? Czy pompa mogła się szybciej zużywać no przecież musiała mieć większe obciążenie bo ciśnienie otwarcia wzrosło.
Silnik pracuje nieco ciszej, bardziej "miękko". O ile może spaść spalanie bo zakładam że spadnie.
PS Nowe końcówki nie były regulowane podkładkami, po prostu założyliśmy i jazda.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 13:08 przez adams111, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt cze 03, 2008 11:52

pytanie jakie ciśnienie dawała pompa. bo jeżeli nie dała rady ładnie otworzyć wtrysku to powinien lać, czyli kopcić, nie palić dobrze i w ostateczności wypalić dziure w tłoku. ale skoro u ciebie sie to nie stało to znaczy że nie było tak źle. silnik chodzi ciszej i bardziej miękko, bo może pompe ruszyliście przy demontażu wtrysków i ustawienia sie zmieniły. jak bedzie po wymianie lepiej palił to bedzie mu lżej jeździć, ale o ile spadnie spalanie to raczej wróżenie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
rafal77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 03, 2007 15:23
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: rafal77 » wt cze 03, 2008 15:06

Moim zdaniem powinieneś ustawi ciśnienienie na wtryskach, ja nie miałem ustawionego i po roku wtryski do wymiany, a silnik drżał jak głupi, teraz mam oryginały założone po ustawieniu równego ciśnienia na każdym i samochód nie drży lepiej się zbiera i chyba mniej pali.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 03, 2008 17:18

Odnośnie pompy:może bez specjalnej szkody dawać na wyższych ciśnieniach wtrysków.Takie ciśnienia-22MPa są niemal powszechne dla wtrysku bezpośredniego.
Lanie końcówek to niespalanie a więc paliwo w rurę no i muł gdyż to co się spala ,spala się za wolno... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

adams111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
Lokalizacja: Poznań / Konin
Kontakt:

Post autor: adams111 » wt cze 03, 2008 22:38

No widzę że zdania są różne, pompy nie trzeba było ruszać przy wymianie więc ingerencji w nią nie było. Cóż wyjeżdżę bak i się okaże czy nieco oszczędniejszy się zrobił, z mocą bez zmian, tzn nie odczuwam żeby lepiej przyśpieszał.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 03, 2008 22:44

Nie widzę tu różnicy zdań... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 68 gości