Klopoty z układem kierowniczym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 13:05
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Klopoty z układem kierowniczym
Witam Mam Takie pytanko Czy mogl by mi ktos pomoc w takiej Kwestii.Posiadam Mrk3 Od Dzis na postoju i w czasie jazdy Kierownica Rusza mi sie w boki w lewo i w prawo. Nie wiem co to moze być??? POMOCY!!
- Buwik
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
- Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
- Kontakt:
Jak masz luz na kierownicy, to masz luzy w zawieszeniu, na podnośnik lub kanał i chyba nie musze mówić jak to się sprawdza
[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 13:05
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
sas_gti pisze:problem byłby chyba jakby sie nie ruszała
a tak na poważnie to jakto ci sie rusza? Sama? moze postaraj sie to opisac dokladniej
Cala Kolumna Kierownicy wlacznie z wlacznikiem sw awaryjnych i stacyjka mi przeskakujeo kilka cm albo w jedna strone albo w druga.Glupie uczucie i nie wiem czym jest to spowodowane Bo kierownica sie kreci ale dziwnie bo jak sie kierownica ruszy to ona Pyk i jest albo kilka cm w lewo albo kilka cm w prawo w poziomie.
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 08:10 przez piotrekkk1983, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
W mkII kolumna jest przykręcona do nadwozia dwiema śrubami chyba 17mm - pewnie w mkIII jest tak samo - musisz mieć klucz nasadowy 17mm i długą przedłużkę do niego, a najlepiej dwie połączone razem. Demontujesz półkę pod nogami kierowcy i od spodu, patrząc w kierunu licznika, będziesz widział, jak przykręcona jest kolumna - dokręć śruby i po sprawie. Skoro rusza się Tobie razem z manetkami, to raczej nie jest to wina padniętych łożysk.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 13:05
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dzieki za pomoc Bo to takie glupie uczucieLipek81 pisze:W mkII kolumna jest przykręcona do nadwozia dwiema śrubami chyba 17mm - pewnie w mkIII jest tak samo - musisz mieć klucz nasadowy 17mm i długą przedłużkę do niego, a najlepiej dwie połączone razem. Demontujesz półkę pod nogami kierowcy i od spodu, patrząc w kierunu licznika, będziesz widział, jak przykręcona jest kolumna - dokręć śruby i po sprawie. Skoro rusza się Tobie razem z manetkami, to raczej nie jest to wina padniętych łożysk.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 329 gości