Więc tak za jakis tydzien lub dwa wymontowuje trubinę i będe ją czyścił sam, wydrukowałem sobie fotoporade z tego forum jak to zrobić więc nie ma sensu płacić 400 zł komuś kto ją wyczysci.
Przy okazji chcę też wyczyścić kolektor oraz zaślepić EGR.
Mam nadzieje ze w autko tchnie duch dynamiki
Mam kilka pytań.
1. Co będzie ze sztanga boję się ze się rozreguluje i bede miał problemy, czy są na to jakies sposoby?
2. Jakie Logi ew. powinienem zrobić, żeby po czyszczeniu pomogły mi w ustaleniu czy sztanga jest dobrze ustawiona.
3. Jakiego srodka użyć do czyszczenia bebechów turbinki. Wiem, że napewno benzynka ekst. papier scierny (jakiej gradacji)
4. Prosił bym o nr katalogowy uszczelki pod kolektor bo trzeba by wymienić na nową. Rok 1999 1.9 TDI AHF - 110 KM
5. Czy do EGR też są jakies uszczeleczki?
6. Na co mam zwracać szczególną uwagę?
Może pytania troche laickie ale nigdy tego nie robiłem więc chciałbym się dobrze do tego przygotować, żeby w rozbiórce nie spotkały mnie jakieś przykre niespodzianki
Kilka pytań przed czyszczeniem turbiny i kolektora
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka pytań przed czyszczeniem turbiny i kolektora
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 21:16 przez stania-PL, łącznie zmieniany 1 raz.
<wymoderowano>
Re: Kilka pytań przed czyszczenuem Turbiny i Kolektora
AD 1: sztanga jest na srubie zaklejona farba (jesli org) nic nie ruszaj. Jak nie masz farby to po prostu nie rozkrecaj kontry i nie powinno nic sie rozkrecic.stania-PL pisze: 1. Co będzie ze sztanga boję się ze się rozreguluje i bede miał problemy, czy są na to jakies sposoby?
2. Jakie Logi ew. powinienem zrobić, żeby po czyszczeniu pomogły mi w ustaleniu czy sztanga jest dobrze ustawiona.
3. Jakiego srodka użyć do czyszczenia bebechów turbinki. Wiem, że napewno benzynka ekst. papier scierny (jakiej gradacji)
4. Prosił bym o nr katalogowy uszczelki pod kolektor bo trzeba by wymienić na nową. Rok 1999 1.9 TDI AHF - 110 KM
5. Czy do EGR też są jakies uszczeleczki?
6. Na co mam zwracać szczególną uwagę?
2: Log 011 pelna lufa od 1500-4000 min III bieg
3: np brake cleaner, ja uzywam szczotki drucianej na poczatek
4: 028 129 589 B - z tym ze te uszczelki sa wieczne...
5: nie
6: przewod olejowy zasilajacy...jest kontra na turbinie trzeba zablokowac inaczej przewod moze sie ukrecic.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:00
- Lokalizacja: słubice
- Kontakt:
- g-o-q
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: śr cze 27, 2007 14:48
- Lokalizacja: Lubelskie, powiat Chełmski
kolego jest tego mnóstwo na forum, nwet w tym dziale, szukajka nie gryzie,
Pozdrawiam
czy jakoś tak.poszukaj, temat nazywa się wrażenia po zaślepieniu EGR
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 21:56 przez g-o-q, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Das Auto:[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1893537#1893537
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1893537#1893537
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 192 gości