Przy okazji chcę też wyczyścić kolektor oraz zaślepić EGR.
Mam nadzieje ze w autko tchnie duch dynamiki

Mam kilka pytań.
1. Co będzie ze sztanga boję się ze się rozreguluje i bede miał problemy, czy są na to jakies sposoby?
2. Jakie Logi ew. powinienem zrobić, żeby po czyszczeniu pomogły mi w ustaleniu czy sztanga jest dobrze ustawiona.
3. Jakiego srodka użyć do czyszczenia bebechów turbinki. Wiem, że napewno benzynka ekst. papier scierny (jakiej gradacji)
4. Prosił bym o nr katalogowy uszczelki pod kolektor bo trzeba by wymienić na nową. Rok 1999 1.9 TDI AHF - 110 KM
5. Czy do EGR też są jakies uszczeleczki?
6. Na co mam zwracać szczególną uwagę?
Może pytania troche laickie ale nigdy tego nie robiłem więc chciałbym się dobrze do tego przygotować, żeby w rozbiórce nie spotkały mnie jakieś przykre niespodzianki