zabezpieczenie diesla? czarny płyn od serva?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

zabezpieczenie diesla? czarny płyn od serva?

Post autor: Egon PŃ » czw paź 13, 2005 14:08

1.Jak zabezpieczyć diesla przed odpaleniem?? Wolał bym nie wstawiać nic w stylu zaworu na przewodzie paliwowym. Chodzi o 1.6 tdi.

2. Mam czarny płyn w układzie wspomagania i nie sšdze zeby standardowo miał taki kolor??

3. Wspomaganie w passacie chodzi bardzo bardzo lekko, az niebespiecznie na trasie. Czy tak powinno być??

4. Gdzie jest termostat w 1.6tdi RA ?? Intuicja podpowiada mi ze tam gdzie sš czujniki temp. Mam racje??



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » czw paź 13, 2005 14:25

1.Zrobić odcięcie cewki lub rozrusznika.
2.Płym ma barwe ciemnozieloną, przypominającą czarną, czyli ok.
3.Wspomaganie powinno słabnąć wraz ze wzrostem prędkości.
4.Nie wiem


Black

el_spido
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt sty 07, 2005 11:52
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: el_spido » czw paź 13, 2005 14:35

1 - wyłącznik na zawoże pompy paliwa (rozrusznik się krę ci ale auta nie odpalą)
4 - ja mam JR termostat jest przy pompie



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw paź 13, 2005 19:05

blackwhite pisze:1.Zrobić odcięcie cewki lub rozrusznika.
2.Płym ma barwe ciemnozieloną, przypominającą czarną, czyli ok.
3.Wspomaganie powinno słabnąć wraz ze wzrostem prędkości.
4.Nie wiem
Troche się nie znam na dieslach, ale wydaje mi się że jedyna cewka to jest przed œwiecami żarowymi, a to nie zablokuje odpaleniu. Tak sšdze. Jeœli chodzi o rozrusznik to nie wiem jaki bym musiał użyć przekaŸnik. Chyba wielkoœci kostki Rubika.

Płyn nie jest zielony tylko czarny jak smoła, ale nie jest gęsty.

Wspomaganie powinno słabšc wraz ze wzrostem prędkoœci..... i co dalej??

Ale dzieki



wisienka0401
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 22, 2004 00:16
Lokalizacja: Wawa

Zabezpieczenie

Post autor: wisienka0401 » czw paź 13, 2005 20:00

Witam.
Najlepszym zabezpieczeniem są proste rzeczy. Na pompie paliwa masz eletrozawór. Do niego masz podciągnięty przewodzik z klamrą o ile się nei mylę jest to 0.4 średnica. Wepnij się w ten układ zwykłym przewodem z przełącznikiem, któy zamyka i otwiera dopływ zasilania. Bez tego choć byś chciał nikt nie odpali samochodu, jedynym sposobem na to jest pociągnięcie przewodu z akumulatora do pompy, a to trochę zajmuję i pozatym trzeba wiedzieć ze jest takie zabezpieczenie inaczej nie ma żadnych szans. Skuteczność gwarantowana, najstarszy, najlepszy sposób. Jest to takie samo zabezpieczenie jeśli chodzi o sposób, jak w benzynie odcięcie zasilania na pompie paliwa w samochodach z elektryczną pompą a w samochodach z gaźnikiem, odcięcie cewki zapłonowej.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt paź 14, 2005 00:25

1,6 tdi ?? :otepienie:



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pt paź 14, 2005 08:42

O Odcieciu elektrozaworu to juz nawet w przedszkolu wiedza a co dopiero zlodzieje! wystarczy kawalek kabla podciągnąc do "+" akumulatora i mozna odjezdzac, odciecie swiec zarowych to rozwiązanie praktycznie jesienno zimowe i wszyscy wiedzą gdzie szukac! A najlepiej to metoda przed ktorą sie wzbraniasz czyli elektrozawor na przewodach paliwowych i najlepiej dwa w roznych miejscach i to dopiero mozna polączyc np dla zmyłki ze sterownikiem "żarówek" lub/i zaworem na pompie



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt paź 14, 2005 08:49

blackwhite pisze:3.Wspomaganie powinno słabnąć wraz ze wzrostem prędkości.

teoria słuszna, aczkolwiek bez podania marki auta dość karkołomna - inaczej mówiąc w nowszych autach z aktywnym systemem wspomagania tak jest.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pt paź 14, 2005 12:23

No to chyba tylko zostaje elektrozawor na przewodach paliwowych, tylko czy nie bedzie wracac paliwo wezykiem zwrotnym?? Jest on połączony z filtrem paliwa.

Termostat znalazłem. Jest pod pompą. Dzieki za podpowiedz.

Niewiem jeszcze nic na temat wspomagania, dlaczego tak lekko chodzi. No i ten płyn czarny pewnie do wymiany. Moze mała podpowiedz jak się go wymienia. Tylko czy go wymieniać jak wspomaganie chodzi nak dobrze (aż za dobrze :) ) ??



greg

Post autor: greg » pt paź 14, 2005 14:35

Wisienka - nie masz racji - jeśli zrobisz wyłacznik na przewodzie do elektrozaworu to wystarczy pociągnąć kabelek z aku + do zaworka i pali - wiem bo ja miałem takie odcięcie i auto ukradli. Najsensowniejszym wg. mnie rozwiązaniem jest elektrozawór na przewodzie paliwowym - ujadą max. 500m
Egoń - weź no umocz papierek w płynie - na pewno jest czarny??
Wspomaganie - wg mnie nie powinno zbyt lekko chodzić - czemu tak jest - nie wiem.
Termostat jest na wejściu dolnego węża od chłodnicy do pompy wody, tj przy pompie wody

[ Dodano: Pią Paź 14, 2005 2:37 pm ]
daaroo - 1,6 Turbo Diesel intercooler



jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » pt paź 14, 2005 14:44




Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » pt paź 14, 2005 18:42

Bedzie trzeba zamontować gdzieœ na węzyku elektrozawor nie ma innego wyjœcia

Ale ten płyn sprawdzałem papierkiem i jest czarny. Zalecacie wymiane??
Jak to sie robi??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości