1.6 rf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.6 rf
Mam golfa 2 1.6 rf z 89 roku. jest to mój pierwszy samochód i na początku jego moc mi wystarczała. Posiadam go juz rok i zdecydowanie brakuje mi mocy. chcialem zmienic samochód na cos innego ale brak funduszy troche mnie ogranicza. Jak ktos by mi poradzil jak z niewielkich pieniedzy ok 2000 zł. podrasowac go do wmiare rozsadnych osiagów. A, odrazu mówie ze za porady typu swap silnika z góry dziękuje.
Możesz spróbować zmienić głowice. Kiedyś miałem Audika z silnikiem 1.6 110Km. Był to silnik na wtrysku K-Jetronic. Golf 1 GTI też ma dość mocyi silnik 1.6. Szukaj głowicy z takich aut i zamontuj ją w swoim. Jest troche roboty ale myśle że warto.Chmiel pisze:Mam golfa 2 1.6 rf z 89 roku. jest to mój pierwszy samochód i na początku jego moc mi wystarczała. Posiadam go juz rok i zdecydowanie brakuje mi mocy. chcialem zmienic samochód na cos innego ale brak funduszy troche mnie ogranicza. Jak ktos by mi poradzil jak z niewielkich pieniedzy ok 2000 zł. podrasowac go do wmiare rozsadnych osiagów. A, odrazu mówie ze za porady typu swap silnika z góry dziękuje.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
głowica z MKI 1.6 GTI nie podejdzie do MKII 1.6 drobne róznice w rozmieszczeniu kanałów olejowych i brak komory spalania w głowicyscotimf pisze:Możesz spróbować zmienić głowice. Kiedyś miałem Audika z silnikiem 1.6 110Km. Był to silnik na wtrysku K-Jetronic. Golf 1 GTI też ma dość mocyi silnik 1.6. Szukaj głowicy z takich aut i zamontuj ją w swoim. Jest troche roboty ale myśle że warto.Chmiel pisze:Mam golfa 2 1.6 rf z 89 roku. jest to mój pierwszy samochód i na początku jego moc mi wystarczała. Posiadam go juz rok i zdecydowanie brakuje mi mocy. chcialem zmienic samochód na cos innego ale brak funduszy troche mnie ogranicza. Jak ktos by mi poradzil jak z niewielkich pieniedzy ok 2000 zł. podrasowac go do wmiare rozsadnych osiagów. A, odrazu mówie ze za porady typu swap silnika z góry dziękuje.
www.vrservice.pl
Przestańcie pitolić obywatele gaźnik podrasować można polera i lekkie rozwiercanie do tego zmiana wydechu i już jest efekt do tego stożek i z Astrą 1.6 16V można się pościgać a jeżeli do tego planowanie głowcy to z BMW można pogonić.Moja rada kolego sprawdź sprężanie w silniku i wtedy myśl dalej bo to najważniejsze.
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 18:51
Re: 1.6 rf
sluchajcie mam pytanie odnosnie rf kupilem od naszego kolegi z forum silnikk mail to byc 1.8 rp zapewnial ze taki kupil i taki jest ale jak sie okazalo to na kadlubie pisze 1.8 ale rf skok tloka ma jakies 82mm i teraz sam nieiwem co jest grane czym sie roznily 1.6 a 1.8???sluchajcie jak zaloze wtrysk od rp to ile da sie ugrac dodam ze silnik po kapitalnym remoncie lacznie z planowaniem glowicy i co myslicie o wycieciu jeza i co to da???aha jescze jedno jak spardzic sonde???jednoprzewodowa ma ktos jakis pomysl prosze o porady dziekuje
Re: 1.6 rf
Chcesz wyjmować jeża a nie wiesz ci to da i po co. Nie ma 1.8 rf, 1.8 jest na wszystkich wybite i tym się nie sugeruj. Gdzie Ty te wtryski chcesz tam włożyć? Do gaźnika?
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: sob mar 19, 2011 18:51
1.6 rf
kolegoo to juz chodzilo na wtrysku boo przed montazem blok byl oki zemontowalem gaznik i wstawielm pompy paliwowe i wiazki i dlatego pytm coz tym jezem aha czyli wcisnol mi 1.6 lipaa a ile da arde z tego wycisnac jakies 85 koniu???jak wsio oki bedzie ii jak z ta sonda jedno przewodowa bo ma byc ona wmontowana w kolektorze wydechowym dobrze mowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości