Witam.Poszukuję kogoś kto dobrze zna silniki i osprzęd do GOLFA VR6.
Mam problem.Kupiłem samochód Vr6 z 1992 roku, poprzedni właściciel zamontował instalację gazową i podobno od tego momentu auto przestało chodzić dobrze na benzynie bo jakiś mechanik stwierdził że sonda lambda strzeliła.
Wiedząc o tym zdecydowałem się jednak kupić to auto.
Problem mam taki:
Gdy silnik jest zimby i odpalam na benzynie to trzyma obroty na biegu jałowym ale gdy tylko się trochę zagrzeje to natychmiast gaśnie.Na benzynie także strzela jak na gazie czasami.Czy ktoś wie coś może na ten temat?
czy przyczyną tych strzałów na benzynie może być także np. zepsuty przepływomierz powietrza?
Kolejny problem to taki że przy którymś z kolei odpalaniu samochodu po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapala się kontrolka ładowania.Silnik normalnie się uruchamia.Czy to tylko kontrolka poszła czy coś z alternatorem?
kto coś wie na te tematy które mnie powoli irytują proszę o odpowiedź.najbardziej martwi mnie brak wolnych obrotów i te strzały na benzynie jak w rajdówce przy redukcji:(
Pozdrawiam wszystkich fachowców i czekam na pomoc.
PROBLEM Z GOLFEM VR6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: PROBLEM Z GOLFEM VR6
na poczatek podłacz pod VAG-a i sprawdz jakie sa błędy, sprawdz jakie napiecie jest na lambdzie
to podstawa
to podstawa
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości