eaton m45

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bombelg60
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt maja 20, 2008 19:13
Lokalizacja: wałbrzych

eaton m45

Post autor: bombelg60 » pn maja 26, 2008 11:30

witam wszystkich,mam problem moje g60 zdechło więc wymieniłem je na eatona m45,prosze o pomoc w dobraniu rozmiaru kółka tak aby kompresor dmuchał w granicach 0,8bar. puszka filtra jest orginalna,rura miedzy chłodnicą powietrza a przepustnicą terz jest org.pozostałe rury są wymiarem takie same jak org.jeżeli ktoś posiada informacje na ten temat prosze o kontakt.do ukończenia tej modyfikacji brakujre mi własnie tej informacjio rozmiarze kółka .. zgóry dziękuje za pomoc



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » pn maja 26, 2008 16:19

witaj, 68mm powinno byc ok. a raczej napewno teraz niepamietam jakie najmniejsze wejdzie ale nawet na seryjnym dmucha dobrze


T4 Doka ACV 130ps..................

Awatar użytkownika
bryniu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 07, 2007 14:52
Lokalizacja: Łódz

Post autor: bryniu » sob maja 31, 2008 20:49

68 mm bedzie za małe eaton ma inna zasade działania niz G i przy tak małym kółku sie blokuje (zazębia ) wiem to z doswiadczenia ,nie pamiętam dokładnie ale u mnie jest chyba 76 mm bo własnie na 68 blokował sie i zrywał pasek :)

Obrazek


Jesli jade ostatni to nie znaczy że mnie wyprzedzili - to ja ich dogoniłem :)

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » ndz cze 01, 2008 11:35

[quote="bryniu"]68 mm bedzie za małe eaton ma inna zasade działania niz G i przy tak małym kółku sie blokuje (zazębia ) wiem to z doswiadczenia ,nie pamiętam dokładnie ale u mnie jest chyba 76 mm bo własnie na 68 blokował sie i zrywał pasek :)

no i racja !! co prawda da sie na takim smigac ale tu poj.......o mi sie z G60 ja mialem 72mm i to bylo ok.ale tak jak bylo pisane seria da tez rade.........................



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn cze 09, 2008 14:49

nie ma problemu z alternatorem przy takim polaczeniu ?? (łożyska)

przy okazji spytam, bo ludzie oblatani :) :
1) dziala to jakos na oryginalnych mapach czy trza namodzic ?
2) jak wyglada sprawa regeneracji takiego cuda? - warto czy od razu wymiana na inny??
3) serwisuje sie co jakis przebieg (jaki??), czy latamy az do zepsucia ??
4) wlasciciele zadowoleni ze zmiany czy planuja jednak przesiadke na turbo??



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pn cze 09, 2008 17:32

a ja doloze jeszcze pytanie
jakies sensowne wyniki z hamowni na tym ?



Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » czw lis 06, 2008 12:42

Heja

Mam eatona m45 i koło pasowe 66mm i nic się nie dzieje.Co prawda wsadzam G za jakiś czas.



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości