Problem po wymianie rozrządu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
to jak nie ruszalem zaplonu czyli zle ustawilem rozrzad - tylko jak to juz niewiem skoro robilem na znaki na kołach.a mozliwe ze po wylaczeniu silnika jak jeszcze wszystko bylo na miejscu i krecilem caloscia to juz wtedy cos sie stalo i od tego to wszystko?
a jakie moga byc skutki jak juz pochodzil troche ?
a moze byc tak ze jak minimalnie zle ust rozrzad to zeby wszystko gralo to poprostu trzeba zapl ust?
sorry ze tak pytam ale musze szykowac sie jakie koszta bede mial...
a jakie moga byc skutki jak juz pochodzil troche ?
a moze byc tak ze jak minimalnie zle ust rozrzad to zeby wszystko gralo to poprostu trzeba zapl ust?
sorry ze tak pytam ale musze szykowac sie jakie koszta bede mial...
Ostatnio zmieniony sob maja 31, 2008 23:12 przez dyzio86, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
vwarek, to moja pierwsza wymiana(i juz ostatnia)
jak wczoraj zerknałem na palec gdy bylo ustawione na znakach to pokazywal na 1 cyl - to znaczyloby ze zaplon jest dobrze
krzycho85, dokladnie tak to ustawilem
jak wczoraj zerknałem na palec gdy bylo ustawione na znakach to pokazywal na 1 cyl - to znaczyloby ze zaplon jest dobrze
krzycho85, dokladnie tak to ustawilem
Ostatnio zmieniony ndz cze 01, 2008 11:52 przez dyzio86, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
- dyzio86
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
- Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
- Kontakt:
dzieki wszystkim
stalo sie najgorsze - zle ust rozrzad oddalem do warsztatu i tyle z mojej roboty - juz nigdy niebede wymienial tego sam.szacunkowe koszta na ta chwile to ok700zl a moglo byc tylko 200
Pozdrawiam
stalo sie najgorsze - zle ust rozrzad oddalem do warsztatu i tyle z mojej roboty - juz nigdy niebede wymienial tego sam.szacunkowe koszta na ta chwile to ok700zl a moglo byc tylko 200
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Zgadzam się, źle napisałem..sas_gti pisze:Mertytorycznie gmp wału jest bez sensu bo wał nie ma gornego polozenia tylko tlok
Czyli "0" na zamachu nie pokrywa się ze znakiem na kole pasowym?sas_gti pisze:na zamachu to nie jest znak od GMP tylko od wyprzedzenia zaplonu i sie nie pokrywa ze znakiem na kole pasowym
Za co aż tyle??dyzio86 pisze:ok700zl
The quieter you become, the more you are able to hear...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zgadza sie, u mnie roznica jest kilka mm, w rp tak samo, tak samo w g60, sprawdzone empirycznievwarek pisze:Czyli "0" na zamachu nie pokrywa się ze znakiem na kole pasowym?
[ Dodano: Nie Cze 01, 2008 14:29 ]
innymi słowy, jak ustawisz znak na kole to znak za zamachu w okienku lekko odjedzie poza obszar w ktorym jest widoczny, a jak ustawisz znak na kole w okienku to znak na kole pasowym odjeżdza o kilka stopni od swojego prawidłowego położenia
[ Dodano: Nie Cze 01, 2008 14:31 ]
za 700 to mozna wymienic rorzad w twoim silniku 2 lub 3 krotnie licząc lacznie z czesciami. 700 to chyba cena w ASO.dyzio86 pisze:.szacunkowe koszta na ta chwile to ok700zl
Albo "warsztat" zobaczł jak bardzo jestes przestraszony całą sytuacją i sam sie przestraszył i stąd ta cena
jest jedna sztuczka na ustawienie rozrządu na jednym wałku. obróć wałkiem rozrządu tak aby na 4 cylindrze mineły sie zawory ustaw tłok w 1 cylindrze w górnym położeniu, obróć wałkiem pomocniczy przy włączonym zapłonie tak aby przeskoczyła iskra na pierwszej świecy. zablokuj wszystko załóż pasek przekreć ręką parę razy dla pewności że sie mija odpal.
Upewnij sie ze nasz dobry pasek,przelicz zęby. nieraz zdarzyło mi sie ze sprzedali nie taki, chociaż podawałem rok i nr motoru.
przy montaż paska musisz być bardzo dokładny nawet przesunięcie o jeden ząbek to kolosalna różnica.
jak coś ci sie poprzestawiało to jak silnik odpalił to nic nie powinno sie uszkodzić. jak coś sie uszkodzi to na pewno usłyszysz. Kupa huku i cisza
POZDRAWIAM miłej zabawy
Upewnij sie ze nasz dobry pasek,przelicz zęby. nieraz zdarzyło mi sie ze sprzedali nie taki, chociaż podawałem rok i nr motoru.
przy montaż paska musisz być bardzo dokładny nawet przesunięcie o jeden ząbek to kolosalna różnica.
jak coś ci sie poprzestawiało to jak silnik odpalił to nic nie powinno sie uszkodzić. jak coś sie uszkodzi to na pewno usłyszysz. Kupa huku i cisza
POZDRAWIAM miłej zabawy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości