Problem po wymiane sprezyn na sportowe

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Problem po wymiane sprezyn na sportowe

Post autor: piotr_5 » pt maja 30, 2008 21:15

załozylem "sportowe sprezyny" VW 010 HA 25/04 + kayaby standard wszystko pieknie ladnie obnizenie mi odpowiada:) wsiadam w samochod ruszam i...masakra auto na kazdym dolku skacze jak nie wiem żabka:O to tak ma byc??na tym polegaja twarde zawieszenie...naprawde mam wrazenie ze na dziurach auto sie odrywa jakos albo cos czuc po calym ciele mozna tam powiedziec...nie wiem jak okreslic to skakanie ale auto dziwnie sie zachowuje na idealnie rownym nawet czuc gdy tylko delikatna nierownosc poprzeczna jest...nie wiem co myslec:(



Awatar użytkownika
Robson
Szalony Driver
Szalony Driver
Posty: 291
Rejestracja: czw lip 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Wellingborough/ Opolskie
Kontakt:

Post autor: Robson » pt maja 30, 2008 21:24

No niestety tak to jest, ratunkiem może być gwincik z regulacją twardości a jak nie to nadal czuć jak wątroba podskakuje do gardła :grin:
Ja tam miałem w MK4 w passacie obniżyłem ale jest dużo miększy chociaż czasem brak tej twardości z golfa.... ;)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1849665#1849665

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » pt maja 30, 2008 21:52

Robson, ja jestem przerazony po dolach to sie boje ze mnie by z zakretu moglo wyrzucic:O



Awatar użytkownika
Robson
Szalony Driver
Szalony Driver
Posty: 291
Rejestracja: czw lip 06, 2006 19:32
Lokalizacja: Wellingborough/ Opolskie
Kontakt:

Post autor: Robson » pt maja 30, 2008 21:59

piotr_5 pisze:Robson, ja jestem przerazony po dolach to sie boje ze mnie by z zakretu moglo wyrzucic:O
ja kiedyś do asfaltu sie przykleiłem ale na setną sekundy dobrze ze nic nie urwałem :grin: wiesz coś kosztem czegoś mozesz zrobic cross cantry i bedzie sie jezdzic elegancko no a moze ładnie wygladać i twardo to jak z dziewczną założy cisnące buty tylko po to zeby ładnie wygladac :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1849665#1849665

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Problem po wymiane sprezyn na sportowe

Post autor: MarcoVW » sob maja 31, 2008 10:22

piotr_5 pisze:..wsiadam w samochod ruszam i...masakra auto na kazdym dolku skacze jak nie wiem żabka..(
mniam o to własnie chodzi , widze ze wsadziłes te sprezyny o ktore sie pytałes wczesniej. Nic tylko sie delektowac "żabką".



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » sob maja 31, 2008 12:31

piotr_5 pisze:załozylem "sportowe sprezyny" VW 010 HA 25/04 + kayaby standard
tak to jest jak sie zalozy krotsze springi i seryjne amorki
ratunek to tylko zalozyc sportowe/krotsze amortyzatory


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » sob maja 31, 2008 13:19

MarcoVW,
MarcoVW pisze:delektowac "żabką".
dobrze powiedziane :helm: no i wlasnie nie wiem co zrobic pewnie wroce do standardow...chyba ze jakies mieksze sprezyny poszukam...



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob maja 31, 2008 16:48

Kisiel, sportowe amorki nic nie polepszą a nawet bedzie bardziej szarpało bo przecierz są twardsze ,a krotkość tłoka tutaj nic do tego nie ma



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn cze 02, 2008 15:13

MarcoVW pisze:Kisiel, sportowe amorki nic nie polepszą a nawet bedzie bardziej szarpało bo przecierz są twardsze ,a krotkość tłoka tutaj nic do tego nie ma
Wg mnie dużo dadzą twardsze amory , teraz skacze bo sprężyna jest twarda a amor seryjny miekki i nie trzyma spreżyny tak jak powinien .
Twardszy amor będzie bardziej tłumił podskoki samochodu .
Dlatego Kisiel, ma racje że nie ma sensu wkładać sportowych sprężyn do seryjnych amorów.
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 15:14 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » pn cze 02, 2008 16:09

Dj Darecki, MarcoVW, Kisiel, Robson,
Dziekuje Panowie, z tego co mowice znalezienie miekszych sprezyn o takim obnizeniu jak te nie wiele da...??
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 16:10 przez piotr_5, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Post autor: rolek » pn cze 02, 2008 16:14

Dj Darecki pisze:
MarcoVW pisze:Kisiel, sportowe amorki nic nie polepszą a nawet bedzie bardziej szarpało bo przecierz są twardsze ,a krotkość tłoka tutaj nic do tego nie ma
Wg mnie dużo dadzą twardsze amory , teraz skacze bo sprężyna jest twarda a amor seryjny miekki i nie trzyma spreżyny tak jak powinien .
Twardszy amor będzie bardziej tłumił podskoki samochodu .
Dlatego Kisiel, ma racje że nie ma sensu wkładać sportowych sprężyn do seryjnych amorów.

Sam sobie zaprzeczasz.

Twardszy amor spowoduje ze sprezyna bedzie jeszcze mniej sie poruszac i bedzie jeszcze twardsze.

Sportowe amory wlasnie ograniczaja ruchy sprezyny, przez co np. kolo nie trze o nadkole na drodze, bo zawieszenie ma mniejszy skok.



Powracajac do tematu.

Czy auto nie oparlo sie na odbojach ?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » pn cze 02, 2008 16:18

RoleK_vw pisze:Dj Darecki napisał/a:
MarcoVW napisał/a:
Kisiel, sportowe amorki nic nie polepszą a nawet bedzie bardziej szarpało bo przecierz są twardsze ,a krotkość tłoka tutaj nic do tego nie ma
Wg mnie dużo dadzą twardsze amory , teraz skacze bo sprężyna jest twarda a amor seryjny miekki i nie trzyma spreżyny tak jak powinien .
Twardszy amor będzie bardziej tłumił podskoki samochodu .
Dlatego Kisiel, ma racje że nie ma sensu wkładać sportowych sprężyn do seryjnych amorów.



Sam sobie zaprzeczasz.

Twardszy amor spowoduje ze sprezyna bedzie jeszcze mniej sie poruszac i bedzie jeszcze twardsze.
Autorowi raczej chodzi ze samochód podskakuje jak piłka ( chyba że źle to zrozumiałem ) Jeżeli tak to mam racje ( sprawdzone na 2 samochodach )


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
piotr_5
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: czw paź 04, 2007 20:21
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: piotr_5 » pn cze 02, 2008 16:25

tak chodzilo mi o to ze auto zachowuje sie jak zabka na poprzecznych nierownosciach przynajmniej ja skacze w fotelu (nawet nie chce myslec co bedzie sei dzialo z pasazerami na tylniej kanapie:D)...



Awatar użytkownika
rolek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: śr cze 28, 2006 01:47
Lokalizacja: FMI
Kontakt:

Post autor: rolek » pn cze 02, 2008 20:25

Dj Darecki pisze:
RoleK_vw pisze:Dj Darecki napisał/a:
MarcoVW napisał/a:
Kisiel, sportowe amorki nic nie polepszą a nawet bedzie bardziej szarpało bo przecierz są twardsze ,a krotkość tłoka tutaj nic do tego nie ma
Wg mnie dużo dadzą twardsze amory , teraz skacze bo sprężyna jest twarda a amor seryjny miekki i nie trzyma spreżyny tak jak powinien .
Twardszy amor będzie bardziej tłumił podskoki samochodu .
Dlatego Kisiel, ma racje że nie ma sensu wkładać sportowych sprężyn do seryjnych amorów.



Sam sobie zaprzeczasz.

Twardszy amor spowoduje ze sprezyna bedzie jeszcze mniej sie poruszac i bedzie jeszcze twardsze.
Autorowi raczej chodzi ze samochód podskakuje jak piłka ( chyba że źle to zrozumiałem ) Jeżeli tak to mam racje ( sprawdzone na 2 samochodach )

Jak fura oparla sie na odboju to zawieszenie w ogole nie pracuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości