Po wymianie uszczelki pod głowica...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pt maja 30, 2008 11:13

jakubek pisze:U mnie jest chłodnica oleju ??
Wszystkie 1.6TD, czyli diesel z turbina mają chłodnicę oleju (Chłodniczka znajduje się nad filtrem oleju, łatwo ja poznać, bo wychodzą z niej dwa węże do układu chłodzenia :) )
jakubek pisze:Czy robie krótkie trasy. On cały czas jezdzi po miescie wiec nie sa to długie trasy.
Czyli jedziesz kawałek, gasisz, później znów kawałek jedziesz, więc silnik wciąż jest nie dogrzany, a dla diesla to źle...Diesla nie kupuje się aby jeździć po mieście, to autko na trasy :chytry: A jak tam węże główne od chłodzenia, górny i dolny, są identyczne gorące, jeśli dolny jest stanowczo chłodniejszy od od górnego, to termostat się nie otwiera i za duże ciśnienie sie tworzy w układzie i może gdzieś puszczają węże i cieknie, podkładałeś na noc karton pod silnik, tak jak ci radziłem powyżej ???



mlodyb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt maja 09, 2008 11:56
Lokalizacja: warszawa

Post autor: mlodyb » pt maja 30, 2008 11:18

a wypompowales olej z gniazd "spilek" w bloku jak nie to mogl ci peknac blok jak olej tam pozostawiony sie nagrzal bo wtedy tam sie cisnienie robi i bum



Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » pt maja 30, 2008 11:36

Nie ma zadnych plam. Jedynie jest mokro pod chłodnica ale tam moze byc bo mam dziure. Po miescie silnik juz jezdzi rozgrzany tak jak powinien wiec mysle ze to nie jest przyczyna.

[ Dodano: Pią Maj 30, 2008 11:38 ]
mlodyb, z jakich gniazd ?
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 12:21 przez jakubek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Prezes124
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sie 12, 2008 18:51
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: Prezes124 » czw lis 20, 2008 21:02

adi87 pisze:"majonez" pod korkiem to nie tylko efekt padniętej uszczelki ale też niedogrzanego silnika
Może być tak, że jest tego naprawdę sporo? Faktycznie ubywa mi płynu ale mam wyciek na króćcu. Dolewam ok. 300ml na dwa tygodnie. Jak ostatnio przejechałem ok. 100km to pod korkiem było czarno, do pierwszego krótkiego odcinka oczywiście. W ogóle jak patrzę na bagnet oleju to wydaje się jakiś taki rozrzedzony czy ciepły czy zimny :( Zauważyłem również nagły ubytek oleju. Niby, że w płyn poszło ale właśnie nie poszło. Dymię normalnie, nic nadzwyczajnego. Już mnie diabli biorą a nie chcę od tak się brać za uszczelkę. Miał ktoś coś podobnego?


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/10878][img]http://www.motostat.pl/user_images/10878/icon3.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 168 gości