Witam zamierzam kuipic sobie wreszcie klasyka napatoczyl sie ladny (z foto) mk1 KLIK NA LINK powiedzcie czy jest on wart swojej ceny jutro jade go obejzec i chcial bym sie dowiedziec na co trzeba zwrucic uwage w szczegulnosci.... POZDRAWIAM
[ Dodano: Nie Maj 11, 2008 10:07 pm ]
aaa i jeszcze mnie zastanawia silnik wyglada mi on na 1,6 (mam tak wygladajacy w mk2) nie znam oznaczenia ani nic jutro bede wszystko wiedzial...
MK1 Cabrio POTRZEBNA POMOC I RADY PRZY KUPNIE
ja ci powiem tak, generalnie szukałbym bym jakiegoś Karmanka czyli od 89-93 r wkoncu mlodszy to "zdrowszy" na allegro jest tego troche, lepiej dolożyc lub dłuzej szukać niz sie potem wk*** ze sie nie dołożylo
pozdro
EDIT BY chmuraIV
pozdro
EDIT BY chmuraIV
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 06:43 przez pablo_vw, łącznie zmieniany 1 raz.
od 88 były cabrio w pakiecie karmannmaciek99 pisze:ja ci powiem tak, generalnie szukałbym bym jakiegoś Karmanka czyli od 89-93
pozatym tak jak kolega pisze lepiej poczekać i poszukać czegoś w tym pakiecie no chyba że bardziej podoba ci się wąski zdeś i cult style klimacik
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Przy ogladaniu zwracasz uwage na to co przy normalnym zakupie samochodu a pozatym
jedziesz z wiaderkiem wody i robisz mały test
lwszystkie uszczelki mają byc w super stanie. czym lepsze uszczelki i dach tym mniej problemu z deszczem. dach najczesciej lubi przeciekać w okolicach klamek i tylnej szyby. narazie to by było tyle.
jedziesz z wiaderkiem wody i robisz mały test
lwszystkie uszczelki mają byc w super stanie. czym lepsze uszczelki i dach tym mniej problemu z deszczem. dach najczesciej lubi przeciekać w okolicach klamek i tylnej szyby. narazie to by było tyle.
kamillo@vw-youngtimer.pl
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
kamillo@majovwka.pl
[url=http://www.vwlublin.pl]Nie klikaj w link bo jeszcze odwiedzisz Lubelską Ekipę[/url]
...wg legend elfy żyją wiecznie...
cabrio
mi sie udało kiedys kupic golfika cabrio z 92 roku za 5500zl z nowym dachem na alusach,wspomaganie( piekna sprawa)no i oczywiscie silnik 1,8.dlugo takiego szukalem w idealnym stanie.Ja bym na twoim miejscu nizej nisz 90 rok niekupował.jak bedziesz wytrwaly to znajdziesz cos ladnego ale nie jest łatwo.Zwracaj uwge na dach,czesto pekają nad drzwiami .A silnik 1,6 spali tyle co 1.8 a frajda bez porownania.POWODZENIA.
Witam jestem na kupnie mk1 cabrio i mam pytanie czy do tego typu auta mozna montowac gwint i zwiekszac moc do np 140 km lub wiecej i czy to nie zaszkodzi mu poniewaz mialem wczesniej golfa mk2 160 km i jestem przywyczajony do wiekszej mocy i chcial bym wiedziec czy cabrio wytrzyma na gwincie i czy bedzie sie tryzmac w zakretach poniewaz jezdze bardzo agresywnie i szybko i chcial bym wiedziec czy wytrzma i czy warto kupic bo bardzo mi sie podoba to autko a w temacie cabrio jestem zielony bardzo prosil bym o odp pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lip 09, 2008 17:06 przez davii, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości