Rolka napinacza paska alternatora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wtct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 05, 2005 20:00
Lokalizacja: Cieszyn

Rolka napinacza paska alternatora

Post autor: wtct » czw maja 29, 2008 22:13

Witam,

Moze ktoś wie jakie łożysko jest w rolce napinacza paska alternatora w 1.9TDI AFN z klimatyzają. Rolka po odpaleniu piszczy i podskakuje, ma luzy. Nowa kosztuje 65zł, wiec wole wymienić samo łożysko za ok 10zł.

Rolka w załaczniku

Pozdrawiam
Wojciecjh
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw maja 29, 2008 22:34

Nie wiem czy wogóle ktoś cos takiego praktykuje zeby wymieniac samo łozysko w rolce. Takiej rolki nie wymienia sie co 10 tys km tylko znacznie rzadziej wiec nie wiem po co kombinowac ?JA u siebie w AFN-ie ostatnio kupiłem rolkę INA i podejrzewam ze juz drugi raz w tym aucie tego nie będe zmieniał.



marekboha
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt maja 23, 2008 21:46
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: marekboha » pt maja 30, 2008 00:39

moim zdaniem ze podskakuj to wina jest napinacza .....(a jak podniesiesz obroty to pewnie przestaje podskakiwac),no chyba ze faktycznie lozysko padlo u mnie podskakiwalo wymienilem napinacz i jest ok ,a popiskuje tylko rano jak odpale


marekboha

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 30, 2008 02:48

wtct, wymien rolke jesli siada Ci lozysko

z tego co wiem to ono jest wtopione w plastik (u mnie kiedys wyrwalo lozysko z rolki i kupa)

nie skap na rolke bo chytry traci dwa razy


a jesli skacze Ci gora dol to tak jak kolega wyzej pisal napinacz do wymiany


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » pt maja 30, 2008 06:45

Adamm pisze: nie skap na rolke bo chytry traci dwa razy
dokładnie ,łożyska się tam nie wymienia



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » pt maja 30, 2008 08:59

wtct pisze:Rolka po odpaleniu piszczy i podskakuje, ma luzy.
Rolka podskakuje(to pewnie głosno to wszystko pracuje)-winny napinacz, lub sprzęgiełko na altku w AFN masz takowe jeżeli ci sie zatarło nawet wymiana napinacza nie pomoże na długo.Sprawdz czy sprzegiełko działa. Na koniec kup sobie pasek Conti...zdecydowanie najlepiej daje rade(miałem nowego Gatesa i piszczał) :helm:

[ Dodano: 30 Maj 2008 09:00 ]
wtct pisze:Nowa kosztuje 65zł,
]
Chyba nie warto kombinować?? nie wymienia się jej zbyt często


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 148 gości