nie chce odpalic pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

nie chce odpalic pomocy!!!

Post autor: darek186 » śr maja 28, 2008 16:49

Witam.doslownie przed chwila przyjechalem do domu caly dzien odpalal normalnie.po chwili wsiadlem bo chcialem jechac dalej przekrecam kluczyk i nic zero reakcji rozrusznik nie kreci.co to moze byc??mozliwe zeby sie tak nagle spalil?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr maja 28, 2008 16:51

Kontrolki swieca? Ladowanie jest? Bezpieczniki?


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: darek186 » śr maja 28, 2008 17:04

kontrolki swieca,ladowanie jest a bezpieczniki to co z nimi mogl sie jakis spalic??jak tak to ktory??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr maja 28, 2008 17:10

Sprawdz czy dochodzi napiecie do rozrusznika po wlaczeniu zaplonu


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » śr maja 28, 2008 17:21

Witam na rozruszniku jest taki mały kabelek najczensciej na małą wsuwke mógł sie odpiąc lub ułamac bo bezniego niema rozkazu do krencenia motorem . A jak jest to niech ktos krenci stacyjką a ty pukaj po rozruszniku młotkiem mógł sie zawiesic .



darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: darek186 » śr maja 28, 2008 21:15

odpalilem go na popych pojechalem zgasilem i zakrecil po chwili.ale pozniej przyjechalem postal dluzej i znowu to samo pchanie :jezor: co to moze byc??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr maja 28, 2008 21:31

Skoro zapalil na popych to sprawdz kabel przy rozruszniku


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

mateo mkII
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw maja 08, 2008 17:27
Lokalizacja: Meszna

Post autor: mateo mkII » śr maja 28, 2008 23:56

witam to nic innego jak konczace sie szczotki w rozruszniku i dlatego sie zawiesil ja tez tak mialem. ale wyczysc jeszcze kabel przy rozruszniku i przy aku. pozdrawiam.


mateo

ROZAUTO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob cze 23, 2007 20:18
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ROZAUTO » czw maja 29, 2008 21:19

Jeśli sprawdziłeś kabelki do rozrusznika to jedynie szczotki, skączą ci sie do końca wypalisz klepki na komutatorze, potem poczujesz to w portfelu. A nie polecam używania młotka na rozrusznik bo to tylko młotki ci mogła polecić mam wielu klientów co tak robi a potem płacze czemu tak droga jest regeneracja.



darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: darek186 » czw maja 29, 2008 21:49

a ile kosztuje wymiana szczotek w rozruszniku albo regeneracja?Dzieki wszystkim za odpowiedzi :pub:



DaroK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob wrz 02, 2006 22:40
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: DaroK » czw maja 29, 2008 23:19

W polo przy podobnych objawach, raz palil raz nie okazało sie , ze problem tkwił po prostu w stacyjce, sprobuj docisnac kluczyk i przekrecic, chyba ze styki sie rozlecialy to i to nie pomoze ale warto sprawdzic, a najlepiej miernikiem



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt maja 30, 2008 13:18

darek186, po pierwsze - czy słychać pykanie elektromagnesu? Pykanie powinno być w momncie przekręcenia kluczyka do pozycji rozruchu. Jeżeli tak, to albo szczotki, albo tulejki, ewentualnie styki w elektromagnesie padły i trzeba wymienić elektromagnes, ale ten ostatni przypadek to raczej rzadkość.
Jak nie słychać pykania, to zrób taki test - jak nie będzie chciał kręcić, to zostaw kluczyk przekrecony (żeby lampki na liczniku się świeciły), wrzuć luz, zaciągnij ręczny, otwórz maskę, odłącz ten konektorek przy rozruszniku (najcieńszy przewód dochodzący do rozrusznika. kolor czerwono-czarny) i np. kluczem do mieszkania zewrzyj tą blaszkę na którą był założony konektorek i śrubę pod którą podłączony jest gdyby czerwony przewód od akumulatora - jak zakręci, to znaczy, że elektromagnes jest ok i masz problem z instalacją. Jak nie zakręci i nie słyszysz pykania, to elektromagnes do wymiany.
Możliwe problemy z instalacją to np. uszkodzona kostka stacyjki, lub (tak było u mnie) przegnity przewód ten cieńszy, czerwono-czarny, przy rozruszniku. Przewód wyglądał ok, konektorek w tej oprawce przeczyściłem i podgięłem, ale potem okazało się, że miedziane żyły wewnątrz przewodu są całkowicie pognite.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

darek186
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 12:10
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: darek186 » pt maja 30, 2008 20:07

Lipek81, przy przekreceniu kluczyka slychac jedno cykniecie ale po przekreceniu na rozruch nic nie pyka.teraz juz odpala normalnie ale martwie sie ze to sie powturzy.zrobie tak jak mowiles dzieki za odpowiedz pozdro :pub:



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » sob maja 31, 2008 10:32

Sprawdź klemy, może sie któraś poluzowała lub pękła. Może też nie łączyć przewód masowy w miejscu przykręcenia do nadwozia lub plusowy dochodzący do rozrusznika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 117 gości