Problem z układem kierowniczym
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
Problem z układem kierowniczym
Witam
Kiedy samochód trochę postoi lub kiedy rano do niego przychodzę, to kręcąc kierownicą czy na postoju czy w czasie pierwszych chwil jazdy, wydobywa się dziwny dźwięk coś jak by lekkie piszczenie, kiedy jest rozjeżdżony to taki sam dźwięk dochodzi kiedy maxymalnie skręce kierownicę w prawo (do oporu), jakiś czas temu mechanik mówił mi że mam luz na prawej gałce czy drążku układu kierowniczego, to może być powód ? czy to coś poważniejszego.
nie przeszkadza mi to w niczym ale to trochę obciach kiedy kręce na parkinku a wóz mi zaczyna wydawać dziwne dźwięki , nie raz się ludzie obracają bo to wygląda jak bym kogoś przycierał wyjeżdzając
co to może być?
Kiedy samochód trochę postoi lub kiedy rano do niego przychodzę, to kręcąc kierownicą czy na postoju czy w czasie pierwszych chwil jazdy, wydobywa się dziwny dźwięk coś jak by lekkie piszczenie, kiedy jest rozjeżdżony to taki sam dźwięk dochodzi kiedy maxymalnie skręce kierownicę w prawo (do oporu), jakiś czas temu mechanik mówił mi że mam luz na prawej gałce czy drążku układu kierowniczego, to może być powód ? czy to coś poważniejszego.
nie przeszkadza mi to w niczym ale to trochę obciach kiedy kręce na parkinku a wóz mi zaczyna wydawać dziwne dźwięki , nie raz się ludzie obracają bo to wygląda jak bym kogoś przycierał wyjeżdzając
co to może być?
Ostatnio zmieniony czw maja 01, 2008 08:47 przez DonKichot, łącznie zmieniany 1 raz.
- bora gdz
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 23:38
- Lokalizacja: Grudziądz - Lotnisko
- Kontakt:
a ja stawiam na gumy stabilizatora!!! mialem te same objawy, szczogolnie trzeszczy przy kreceniu kierownica na postoju, w czasie jazdy nie bylo slychac,,, chyba ze na dziurze czasem zatrzeszczalo..
proponuje spryskać WD-40 gumy w zawieszeniu i bedziesz wiedział czy to to...
PZDR
proponuje spryskać WD-40 gumy w zawieszeniu i bedziesz wiedział czy to to...
PZDR
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/405752.html][img]http://images.spritmonitor.de/405752.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=171775
http://pl.youtube.com/watch?v=x11ngwf7C1Q
- Hans-Hans
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
- Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
- Kontakt:
Prosta metoda idzesz rano do wozu pierwsze co maska w gure i pryskasz jakims spraiem po pasku WD 40 np . Zapalasz wóz i odrazu krencisz na maxa w np lewo i prawo. jak nie piszczy to znaczy że to pasek . A jak piszczy na maksymalnie skrenconych kołach to pompa pada jusz. Gałka nic tu niema do gadania gałka nie daje takiego dzwienku jak zaechana pompa . Według mnie to pompa . Odkręc korek od zbiotrniczka wspomagania sprawc stan cz jest wogule i zapach jak smierdzi okropnie to jest do wymiany ale czy to cos pomoże pompie czsem pomaga tymbardzej że piszesz że masz wspomaganie i ci nie zanika .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości