niebieski dym?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
niebieski dym?
witam ma taki problem - mianowicie po odpaleniu auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51 wymienione mam popychacze i uszczelniacze zaworowe niby do tego auta ale jakos nie jestam tak na 100% przekonany gdzyz wydaje mi sie ze zbyt luzno wchodziły na zawory pomyslałem nawet ze to moze pierscienie ale auto odpala od strzału chodzi pieknie i dziwne bo przestaje kopcic na niebiesko jak sie zagrzeje! a wydaje mi sie ze jakbym miał pierscienie wyjechane to chyba by własnie kopcił mocniej na ciepły? chyba ze sie myle co według was mogłobyb byc jeszcze przyczyna? aha oleju w sumie za duzo nie łyka w zaleznosci oczywiscie jak sie jezdzi:) za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czyarwam pisze:to dlaczego po zmianie konta wrtysku często dymienie ustaje?
[ Dodano: 27 Maj 2008 21:13 ]
Za powyższe brednie nie biorę kasy ani
odpowiedzialności !
nic dodać nic ująć
czarno ?
poczytaj trochę zanim zdecydujesz się kogoś poprawiać
[ Dodano: 27 Maj 2008 23:19 ]
i nie wiem czy potrafisz czytać co jest napisane :
nic dodać nic ująć ! nie dość, że daltonista to jeszcze słabo widzi.golfir pisze:auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
Re: niebieski dym?
pierscienei to watpie bo by ci wiecej oleju bral na pewno i kopcil caly czas przecwiczone na wlasnym motorze sprawdz te cisnienia o ktorych pisze arwam.golfir pisze:witam ma taki problem - mianowicie po odpaleniu auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51 wymienione mam popychacze i uszczelniacze zaworowe niby do tego auta ale jakos nie jestam tak na 100% przekonany gdzyz wydaje mi sie ze zbyt luzno wchodziły na zawory pomyslałem nawet ze to moze pierscienie ale auto odpala od strzału chodzi pieknie i dziwne bo przestaje kopcic na niebiesko jak sie zagrzeje! a wydaje mi sie ze jakbym miał pierscienie wyjechane to chyba by własnie kopcił mocniej na ciepły? chyba ze sie myle co według was mogłobyb byc jeszcze przyczyna? aha oleju w sumie za duzo nie łyka w zaleznosci oczywiscie jak sie jezdzi:) za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki
uszczelniacze moga byc no ale piszesz ze wymieniles :> jak kupiles w jakims normalnym sklepie albo serwisie to raczej musza byc ok.
tu nie chodzi o kat bo sam zacytowales ze jest dobrze ustawionySztomel pisze:
jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?
gOOzOl wiem, że nie chodzi o kąt wtrysku, arwam o to pytał więc mu odpowiedziałem, pewnie myślał że przy źle ustawionym kącie dymi też na niebieskogOOzOl pisze:Sztomel napisał/a:
jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?
tu nie chodzi o kat bo sam zacytowales ze jest dobrze ustawiony
a właściwie to nie wiem dlaczego zadał mi pytanie o kąt wtrysku skoro dymienie na niebiesko u golfira nie ma z tym nic wspólnego
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Panowie jesli kat jest zbyt opozniony to samochod bedzie dymil na niebiesko !!! Kto wam takich bredni naopowiadal ze na czarno kopci ??Sztomel pisze:pewnie myślał że przy źle ustawionym kącie dymi też na niebiesko
Co do tematu, turbinke masz ok ?? Jest olej w dolnym wezu od IC ??
No i podstawowe pytanie, choc moze byc trudne: dym jest olejowy czy paliwowy ?? Paliwowy jest taki charakterystyczny, i szczypie w oczy.
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 07:40 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
- Kontakt:
Dokładnie tak było w moim przypadku- jasno niebieski dym a kąt wynosił w okolicach od 001-003 czyli opózniony baaardzooo! Ale tak jakDario84 pisze:Panowie jesli kat jest zbyt opozniony to samochod bedzie dymil na niebiesko !!!
więc....tu nie o to chodzigolfir pisze:kąt wzorowy czyli 51
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 09:25 przez VW User, łącznie zmieniany 1 raz.
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
Tylko jest pytanie czy to w Basic Settings, czy nie?golfir pisze:ze kąt wzorowy czyli 51
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 108 gości