czy to oznaki że pompa jest do regeneracji?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kuba2955
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lut 22, 2007 15:22
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

czy to oznaki że pompa jest do regeneracji?

Post autor: kuba2955 » wt maja 27, 2008 22:59

witam. niedawno zmieniłem pompe w swoim td, i mam takie objawy że na tej pompie dłużej trzeba kręcic rozrusznikiem żeby zapalił, jak zapali to troche szarpie silnikiem czasem, troche gorzej chodzi jak na poprzedniej i więcej pali (większośc trasa, troche miasta i jakieś 8,5 wyhodzi może nawet więcej, przy dość dynamicznej jeździe, ale bez szaleństw). i nie wiem czy ta pompa jest do d... czy co. jak był taki temat to sory..



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 27, 2008 23:12

przyspieszyć kąt wtrysku bo jest zbyt opóźniony.


Obrazek

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » śr maja 28, 2008 09:33

Tak jak kolega wyżej napisał.
Jeżeli w porządku to sprawdzenie pompy tj ciśnienie na wysokim.Może być graniczne i wtryski "plują"nie rozpylają. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

kuba2955
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw lut 22, 2007 15:22
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: kuba2955 » czw maja 29, 2008 09:29

aha i dochodzi jeszcze to że jak silnik szarpie przy odpalaniu z rana to z tyłu chmura dymu jest, na poprzedniej pomietego nie było. a zeby przyspieszyc kat wtrysku to trzeba pompe lekko w strone silnika przekręcić tak?



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » czw maja 29, 2008 09:36

Tak - przeciwnie do kierunku obrotów. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
GOLFERGTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 19:40
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: GOLFERGTD » czw maja 29, 2008 15:12

na jaki kolor Ci kopci??



Dziara

Post autor: Dziara » śr cze 04, 2008 15:49

Witam!!!ja mam ten sam problem tylko że silnik mi szarpie cały czas jak jest wyłączone ssanie czy jest zimny czy ciepły....Dopiero jak załacze ssanie problem ustepuje No i kopci na niebiesko normalnie jak lokomotywa......Co może być przyczyną????Dodam że problem pojawił się nagle



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob cze 07, 2008 00:31

oldstaszek, sluchaj sparawdz swiece bo jak telepie to znaczy ze albo popma albo wtryski albo swiece ;p

jak chcesz sprawdzic pompe czy nie kuleje to odpal go i idz pod maske i powoli(POWOLI) dodawaj gazu do maksymalnych obrotow, powienien sie wkrecac rownomiernie i bron borze przepuszczac, szarpac. bo jak tak to zaczyna sie koniec pompki.

generalnie powienienes kat ustawic zeby wykluczyc to.
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 20:22 przez tberent, łącznie zmieniany 1 raz.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob cze 07, 2008 18:37

@tberent ?..
Pozdrawiam :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob cze 07, 2008 20:23

oldstaszek, sorki, pomylilem cie z autorem tematu ;)


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
GOLFERGTD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz kwie 27, 2008 19:40
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: GOLFERGTD » pn cze 09, 2008 17:11

Dziara, miałem identyczny problem, opóznienie zaplonu pomogło:) bo jak kopci na niebiesko to jest przyspiesozny.



Dziara

Post autor: Dziara » pn cze 09, 2008 19:21

GOLFERGTD, Ok w piątek jak zjadę do domu z akademika to zabiore sie za gofra :)Dam znać czy się udało :)



crowley
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 09, 2008 20:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: crowley » pn cze 09, 2008 22:22

Dziara pisze:Witam!!!ja mam ten sam problem tylko że silnik mi szarpie cały czas jak jest wyłączone ssanie czy jest zimny czy ciepły....Dopiero jak załacze ssanie problem ustepuje No i kopci na niebiesko normalnie jak lokomotywa......Co może być przyczyną????Dodam że problem pojawił się nagle
miałem tak przedwczoraj. przyczyna - rozrząd przeskoczył z powodu przeskoczenia klina w dolnym kole rozrządu... na szczęście kielichy całe... radze nie jeździć nim i jak najszybciej wyregulować rozrząd(czytaj wymienić dolne koło najlepiej z paskiem rozrządu i napinaczem od razu...)
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 22:23 przez crowley, łącznie zmieniany 2 razy.



Dziara

Post autor: Dziara » sob cze 14, 2008 17:11

crowley, Dzięki za podpowiedz Dziś zrobiłem gofra i właśnie ścięcie klina na dolnym kole było przyczyną przestawienia zapłonu Wszystko zostało wymienione i wyregulowane także gofer zapier.... jeszcze lepiej :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 172 gości