Falujace obroty po nagrzaniu silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
- Lokalizacja: Łódź
Wczoraj bylam z golfikiem u " panow specjalistow" , zeby mi zaadaptowali przepustnice vagiem, bo podobno sie sama nie umiala zaadaptowac. Po spedzeniu w serwisie 2 godzin, i podpinaniu auta pod kompa przez 5 mechanikow !! uslyszalam, ze ich komp nie ma sterownikow do mojego silnika i nie da sie zaadaptowac przepustnicy ich vagiem, i ze jedyna szansa w serwisie autoryzowanym, ktory powinien miec wszystkie sterowniki..jedyne co widzieli na kompie to 2 bledy: jeden z niskim cisnieniem klimatyzacji ( o ktorym wiedzialam) , i drugi - cos z recyrkulacja spalin, ale co moze to powodowac to juz im ciezko bylo stwierdzic...moze ktos poradzic czy problem z recyrkulacja spalin moze miec wplyw na falowanie? i co mam zrobic z ta adaptacja przepustnicy teraz?
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
- Lokalizacja: Łódź
mialem te same problemy byłem u koleszki który tez próbowal wgrac mi sterowniki z swojego kompa i nici z tego cały czas przepustnica nie chciala sie zadaptowac po czym pozyczyłem interfejs od znajomego ściagnolem jakiegos wag coma który działa z moim interfejsem i postapilem zgodnie z instrukcja jaka znalazłem w szukajce na forum nie pamietam który user to pisal ale wielki szacunek dla niego, wpisalem wszystko tak jak tam bylo i wszystko dziala eleganncko dodam jeszcze ze przepustnica tez nie chciaa mi sie sama zadaptowac
podpinam link do tego tematu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
podpinam link do tego tematu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 16:39 przez Kamil, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
- Lokalizacja: Łódź
norek111, to moze byc przyczyna, bo nie wiedzialam zeby kolesie wogole podpinali auto do kompa za pierwszym razem...wiec jest szansa ze byly bledy i przepustnica sie sama nie zaadaptowala
w sumie tez mam interfejsa, ale jakos sie sama boje probowac czyscic przepustnice i ja adaptowac vagiem, wiec chyba zainwestuje i pojade do autoryzowanego serwisu VW jak oni nie pomoga to juz chyba nikt nie pomoze
w sumie tez mam interfejsa, ale jakos sie sama boje probowac czyscic przepustnice i ja adaptowac vagiem, wiec chyba zainwestuje i pojade do autoryzowanego serwisu VW jak oni nie pomoga to juz chyba nikt nie pomoze
PrincessNasim pisze:Wczoraj bylam z golfikiem u " panow specjalistow" , zeby mi zaadaptowali przepustnice vagiem, bo podobno sie sama nie umiala zaadaptowac. Po spedzeniu w serwisie 2 godzin, i podpinaniu auta pod kompa przez 5 mechanikow !! uslyszalam, ze ich komp nie ma sterownikow do mojego silnika i nie da sie zaadaptowac przepustnicy ich vagiem, i ze jedyna szansa w serwisie autoryzowanym, ktory powinien miec wszystkie sterowniki..jedyne co widzieli na kompie to 2 bledy: jeden z niskim cisnieniem klimatyzacji ( o ktorym wiedzialam) , i drugi - cos z recyrkulacja spalin, ale co moze to powodowac to juz im ciezko bylo stwierdzic...moze ktos poradzic czy problem z recyrkulacja spalin moze miec wplyw na falowanie? i co mam zrobic z ta adaptacja przepustnicy teraz?
mi pomogło czyszczenie zaworu EGR to się tycz właśnie recyrkulacji spalin i przestały obroty falować
leto
-
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 11:13
- Lokalizacja: Łódź
dzis auto oddalam od mechanika, zaczal sie swiecic check i komp pokazuje blad : Zawor EGR - zwiekszony przeplyw. Przeczysci ten EGR i prawdopodobnie go zaslepi, zeby nie bylo z nim wiecej problemow.
Do tego golfik zaczal mi zrec olej, mial jakis czas temu wymieniana uszczelke pod misa olejowa, na chwile pomoglo, ale olej znow gdzies "znika"... czy jest mozliwe, ze to przez EGR zaczal mi zrec olej?
[ Dodano: 19 Cze 2008 13:19 ]
Pomalu dochodze do zakonczenia problemu falujacych obrotow;) wiec tak: przepustnice w koncu udalo sie zaadaptowac vagiem, w serwisie VW ( po kryjomu, bo nie chcieli robic nic z autem z instalacja), zawor EGR zostal wyczyszczony...i wlasciwie wszystko by bylo w porzadku gdyby nie to, ze autko na gazie ( na benzynie nie!) delikatnie czasem faluje, i mam wrazenie ze czasem przy obrotach ok 4500 zaczyna szarpac i nie kreci sie na wyzsze obroty - ktos mial podobny problem?
Do tego golfik zaczal mi zrec olej, mial jakis czas temu wymieniana uszczelke pod misa olejowa, na chwile pomoglo, ale olej znow gdzies "znika"... czy jest mozliwe, ze to przez EGR zaczal mi zrec olej?
[ Dodano: 19 Cze 2008 13:19 ]
Pomalu dochodze do zakonczenia problemu falujacych obrotow;) wiec tak: przepustnice w koncu udalo sie zaadaptowac vagiem, w serwisie VW ( po kryjomu, bo nie chcieli robic nic z autem z instalacja), zawor EGR zostal wyczyszczony...i wlasciwie wszystko by bylo w porzadku gdyby nie to, ze autko na gazie ( na benzynie nie!) delikatnie czasem faluje, i mam wrazenie ze czasem przy obrotach ok 4500 zaczyna szarpac i nie kreci sie na wyzsze obroty - ktos mial podobny problem?
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn lis 16, 2009 10:16
- Lokalizacja: szczecin/cork
Kolego "superczaro" trzeba zdjąć klemę na podajże 15 minut, ja sobie zdejmowałem na noc, i rano jak przychodziłem do garażu to zakładałem klemę potem odpalałem silnik i nie dodawaj gazu aż wentylatory silnika się nie włączy, i wtedy w drogę:), u mnie to już nie pomagało wiec pojechałem do elektryka z vagiem żeby coś zrobił , przeczyścił przepustnicę ale nic nie dało, okazało się że przepustnica jest trochę zużyła i kazał kupić mi nową, i tak zrobiłem po założeniu przepustnicy zaadoptowaniu vag, samochodzik jak nowy kopa dostał i teraz nic nie faluje aż miło się jeździ:) tylko do adaptacji nie możesz mieć żadnego błędu na kompie:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 227 gości