Większe spalanie po wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Większe spalanie po wymianie rozrządu
Witam,
Wymieniłem kompletny rozrząd razem z pompa wodną. Po wymianie zauważyłem wyższe spalanie. Co może być tego przyczyną. Silnik 1,9 TDi 110KM. Proszę o pomoc
Wymieniłem kompletny rozrząd razem z pompa wodną. Po wymianie zauważyłem wyższe spalanie. Co może być tego przyczyną. Silnik 1,9 TDi 110KM. Proszę o pomoc
piszesz, że wyższe spalanie nastąpiło po wymianie paska rozrządu i pompy wody więc logicznym jest, że w pierwszej kolejności nasuwa się potrzeba sprawdzenia poprawności ww. istawień ale ...
czasami jest też tak, że teraz kiedy temperatury są wyższe i zaczynamy używać klimatyzacji to mało kiedy zwracamy uwagę, że spalanie się zwiększa właśnie przy używaniu klimy - srednio litr na 100 km,
wykluczyłeś tę i inne ewentualne możliwości np. (agresywny, dynamiczny styl jazdy) - niby głupie i banalne ale czasem można o tym zapomnieć.
czasami jest też tak, że teraz kiedy temperatury są wyższe i zaczynamy używać klimatyzacji to mało kiedy zwracamy uwagę, że spalanie się zwiększa właśnie przy używaniu klimy - srednio litr na 100 km,
wykluczyłeś tę i inne ewentualne możliwości np. (agresywny, dynamiczny styl jazdy) - niby głupie i banalne ale czasem można o tym zapomnieć.
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=plpdawid81 pisze:Jak teraz sprawdzic czy rozrząd został dobrze wymieniony??
a tu sprawdzenie kąta wtrysku :
http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob ... 913.0.html
i jeszcze jedno, temperatura silnika dochodzi Ci po paru kilimetrach do 90 stopni czy długo się nagrzewa bo walnięty w stanie otwarcia termostat jest przyczyną niedogrzania silnika i większego w związku z tym spalania.
Problem zwiększonego zużycia paliwa zwłaszcza w silnikach TDI o oznaczeniu ALH jest do tej pory nierozwiązany, przyczyn może być wiele m.in. źle działający czujnik temperatury, wadliwa przepływka, długo nie wymieniany filtr powietrza, zbyt wysoka dawka paliwa itp. itd.
najlepiej chyba będzie jak zdiagnozujesz autko VAG-iem, zobaczysz czy i jakie błędy zostały zapisane w ECU a na podstawie zapisu logów dynamicznych (jak je wkleisz na forum) koledzy powiedzą co szwankuje i jakie korekcje trzeba zrobić.
Skoro nie zauważyłeś problemów przy rozruchu silnika zimny/ciepły, nadmiernego dymienia, pogorszenia dynamiki silnika to trudno jest bez wynków z diagnostyki Vagiem coś mądrego doradzić.
najlepiej chyba będzie jak zdiagnozujesz autko VAG-iem, zobaczysz czy i jakie błędy zostały zapisane w ECU a na podstawie zapisu logów dynamicznych (jak je wkleisz na forum) koledzy powiedzą co szwankuje i jakie korekcje trzeba zrobić.
Skoro nie zauważyłeś problemów przy rozruchu silnika zimny/ciepły, nadmiernego dymienia, pogorszenia dynamiki silnika to trudno jest bez wynków z diagnostyki Vagiem coś mądrego doradzić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości