myslę że za mocno cisniesz teraz, albo wyraźnie brakuje powietrza...bo po 216 powinno delikatnie spaść - przynajmniej u mnie tak byłoMatijas pisze:po wtryskach bez korekty softu spalanie zauwazalnie dosc wzrosło
[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
normalniecowboy pisze:myslę że za mocno cisniesz teraz,
tego nie wiem czy powietrza brakuje, ale spasc powinno chyba dopiero po korekcie?? czyż nie ?cowboy pisze:albo wyraźnie brakuje powietrza...bo po 216 powinno delikatnie spaść - przynajmniej u mnie tak było
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Niekoniecznie.Matijas pisze:ale spasc powinno chyba dopiero po korekcie
Już teraz masz lepsze rozpylanie (większe ciśnienie przedwtrysku), co przekłada się na wydajniejsze spalenie paliwa, więc przy tej samej prędkości na starych i nowych wtryskach powinna być niewielka ale jednak różniica spalania na korzyść 216-tek.
Ale podkreślam że przy tej samej prędkości.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
No ja tez nie pamietam kiedy ze spalaniem zbliżyłem sie do 5 litrów, raczej zawsze koło 6 i więcej no ale głównie kręce sie na miejscu po górkach.Matijas pisze:ja juz nie pamietam kiedy ostatnio takie spalanie miałem
No ale raczej bardzo rzadko robie takie traski jak cowboy, a swoją drogą (tak z ciekawości) co Cię tak często ciągnie w moje tereny ???
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
pewnie to co tygryski lubią najbardziej czyli świeże powietrze i dobry bimberhomsky pisze:No ale raczej bardzo rzadko robie takie traski jak cowboy, a swoją drogą (tak z ciekawości) co Cię tak często ciągnie w moje tereny ???
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
10 lat mieszkałem we Wrocławiu ... studia i prawie 5 lat po, czyli można powiedzieć najlepsze lata życia mam wielu znajomych z dolnego śląska...Matijas pisze:homsky napisał/a:
No ale raczej bardzo rzadko robie takie traski jak cowboy, a swoją drogą (tak z ciekawości) co Cię tak często ciągnie w moje tereny ???
pewnie to co tygryski lubią najbardziej czyli świeże powietrze i dobry bimber
no i najwazniejsze moja przyszła pierwsza żona jest z Wałbrzycha.. weselicho tuz tuz
w ogóle to robie około 25 tys km rocznie z czego większość trasy Wawa-Wrocław-Wałbrzych-Wawa średnio 2 razy w miesiącu ...
wracając do tematu wymieniłem filtr oleju i powietrza (Knecht) oraz olej Mobil 1 5w50... mam nadzieje że juz ostatni raz, a potem już "szczęsliwy" nowy właściciel
uaktualniłem cały opis na 1 stronie mojego tematu
mam coś na oku... jak wypali to po weselu (swoim) czyli po 8 czerwca mogę z bólem serca się rozstać z golfikiem
moje modyfikacje szacuje tak z grubsza
- wirus 1000 PLN
- fele 1000 PLN
- opony 500 PLN (nowe pirelli na przodzie)
- turbo AWX/ARL - 1200 PLN
- FMIC 500 PLN
- wtryski 216 - 1200 PLN
- zegary Indiglo - 250 PLN
- siedzenia 20 Jahre - 500 PLN
- skrzynia ASD (najdłuższa w mk3, przebieg 130 tyskm) - 800 PLN
RAZEM: ponad ~6500 PLN lekko licząc
cena za TDI w tym roczniku około 14 tys PLN, ja ze wszystkim za 15 999 PLN z pocałowaniem ręki oddam, co więcej nowemu nabywcy dorzucam w prezencie:
koła zimowe na felach Estoril z oponkami Kleber-a kupionymi na ostatni sezon (7,5mm) - fele 300, opony 700 PLN
turbine AWX z pękniętym wałkiem 200 PLN
heble dwutłoczkowe z audi S2 po regeneracji z 2 kompletami klocków - 600 PLN
+ jeszcze jakies pierdołki i troche nowych części
autko ma wymienione łożyska SKF na wszystkich kołach, nowe tarcze i klocki miesiac temu ale w autko trzeba troche włożyć czyli polakierować, najlepiej kupić nową maske i błotnik, ja bym jeszcze kupił zderzak vento
z mechaniki to trzeba wymienić uszczelniacze w głowicy i szklanki (przebieg auta 275 tys km)
polecałbym jeszcze pompe 11 zakupić, i założyć mocną uszczelke pod czapke, od razu rozrząd (pompa 11 stawia większy opór) i cieszyć się mocą około 180KM - turbina pompuje obecnie 1,35 Bara a może dmuchac 1,6
myslę że jestem w stanie załatwić duuuużą zniżkę na korekte softu na ten setup u uysego
auto jest warte swojej ceny, chodzi bezawaryjnie, latam długie trasy, spalanie w trasie 5,4 L ...
dodam że jestem człowiekem z którym można się dogadać, więc coś można będzie potargowac
mam coś na oku... jak wypali to po weselu (swoim) czyli po 8 czerwca mogę z bólem serca się rozstać z golfikiem
moje modyfikacje szacuje tak z grubsza
- wirus 1000 PLN
- fele 1000 PLN
- opony 500 PLN (nowe pirelli na przodzie)
- turbo AWX/ARL - 1200 PLN
- FMIC 500 PLN
- wtryski 216 - 1200 PLN
- zegary Indiglo - 250 PLN
- siedzenia 20 Jahre - 500 PLN
- skrzynia ASD (najdłuższa w mk3, przebieg 130 tyskm) - 800 PLN
RAZEM: ponad ~6500 PLN lekko licząc
cena za TDI w tym roczniku około 14 tys PLN, ja ze wszystkim za 15 999 PLN z pocałowaniem ręki oddam, co więcej nowemu nabywcy dorzucam w prezencie:
koła zimowe na felach Estoril z oponkami Kleber-a kupionymi na ostatni sezon (7,5mm) - fele 300, opony 700 PLN
turbine AWX z pękniętym wałkiem 200 PLN
heble dwutłoczkowe z audi S2 po regeneracji z 2 kompletami klocków - 600 PLN
+ jeszcze jakies pierdołki i troche nowych części
autko ma wymienione łożyska SKF na wszystkich kołach, nowe tarcze i klocki miesiac temu ale w autko trzeba troche włożyć czyli polakierować, najlepiej kupić nową maske i błotnik, ja bym jeszcze kupił zderzak vento
z mechaniki to trzeba wymienić uszczelniacze w głowicy i szklanki (przebieg auta 275 tys km)
polecałbym jeszcze pompe 11 zakupić, i założyć mocną uszczelke pod czapke, od razu rozrząd (pompa 11 stawia większy opór) i cieszyć się mocą około 180KM - turbina pompuje obecnie 1,35 Bara a może dmuchac 1,6
myslę że jestem w stanie załatwić duuuużą zniżkę na korekte softu na ten setup u uysego
auto jest warte swojej ceny, chodzi bezawaryjnie, latam długie trasy, spalanie w trasie 5,4 L ...
dodam że jestem człowiekem z którym można się dogadać, więc coś można będzie potargowac
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No i kolejna dobra furka leci do żyda osobiście widziałem furke na żywo i z punktu widzenia osoby która przeprowadziła modyfikacje na podobna skale moge powiedziec ze naprawde warto kupic ten samochod od Cowboy`a. Z resztą po przeczytaniu tematu można wywnioskować szybko ze nie żałował kapuchy na niego i półśrodków nie kupował
POLECAM!!!
POLECAM!!!
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 16:47 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
no tak oleje Mobil 1, filtry Knechta, paliwo wyłącznie BP Ultimate... czasem V Power dieselMatijas pisze:można wywnioskować szybko ze nie żałował kapuchy na niego i półśrodków nie kupował
do modów nie dopisałem springów H&R - 300 PLN
polerka i malowanie felg 400 PLN
jakieś tam zegary dodatkowe 150 PLN
radio z mp3 Clarion - 600 PLN
nie chce mi sie wspominać ale nazbierałoby się..
wiem że to kupa kasy... ktoś może powiedzieć 275 tys to ogromny przebieg ale cały osprzęt jest jak nowy ma przebieg 10-15 tys km czyli wtryski, turbina...
mam historię serwisową auta
1 Rechnung Annahme-Datum:
2005-06-03 KM-Stand:
224550 Auftrags-Nr.:
3517 Rechnungs-Nr.:
2817
lfd.Nr. Teileposition Bezeichnung Menge Fabr.Kz. WA TG V Code Paket
1 PDR FRAIS DE GARDE 20.00 42 0 0
2 Rechnung Annahme-Datum:
2005-05-04 KM-Stand:
224550 Auftrags-Nr.:
3303 Rechnungs-Nr.:
2666
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZ1 DEPANNAGE AVEC TREUIL 0 0
3 Rechnung Annahme-Datum:
2005-01-03 KM-Stand:
217040 Auftrags-Nr.:
2505 Rechnungs-Nr.:
2136
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZ5051 INTERROGATION VAS 5051 0 0
4 Rechnung Annahme-Datum:
2004-07-02 KM-Stand:
204287 Auftrags-Nr.:
1375 Rechnungs-Nr.:
1245
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZMEC M.O.MECANIQUE 0 0
lfd.Nr. Teileposition Bezeichnung Menge Fabr.Kz. WA TG V Code Paket
1 1H0837061G Schlie zyl 0.00 12 0 0
2 1H0837237D Mitnehmer 0.00 11 0 0
5 Rechnung Annahme-Datum:
2004-06-10 KM-Stand:
203873 Auftrags-Nr.:
1234 Rechnungs-Nr.:
1186
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZPNEU M.O.DEPOSE POSE 2 PNEUS 0 0
lfd.Nr. Teileposition Bezeichnung Menge Fabr.Kz. WA TG V Code Paket
1 PDR 185/60 R 14 H UNIROYAL 0.20 42 0 0
przyjechało do polski z przebiegiem 225 tys km..
na tym przebiegu auto shamowane zostało na 119KM VTECH i 120KM MAHA
nie zostawia 4 śladów ale wiadomo niedługo skończy 11 lat więc trzeba podłubac
na stalówkach 15 calowych z oponami dojechanymi moge sprzedać za 13 500 PLN
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
mam nadzieje że auto pozostanie na forum... chciałbym żeby trafił w dobre ręce fanatyka VWSToRM pisze:znow odchodzi nastepny, stary projekt tego forum
wiadomo auto jest modzone ale ja nigdy nie pałowałem, nie upalałem jak świr, ustawiany wyścig to miałem tylko z ABF-em DjToma jeszcze jak miałem 138KM, zresztą wygrany.. :)zdarza mi się sciagać w trasie ale to z rolki
robiłem pomiary Gtechem to na wirusie wyszedł 7,45 - jeden pomiar z uysym, potem po wymianie wtrysków na modzie 160KM zrobiłem 7,2 z Kenajem ale totalny brak trakcji na 1 biegu...
teraz mam w sumie wydajniejszą turbine (wirnik z ARL), porządne opony i dłuższą skrzynie wiec dobrze byłoby autko shamować i pomierzyć bo mam wrażenie że ponizej 7 sekund zejdzie
tak naprawde, to na tych modach dbam o autko bardziej niż na serii !! moze ktoś w to nie uwierzy ale tak jest.. jak pocisne mocniej i dojdzie mi temp oleju do 110 stopni to od razu zwalniam.. teraz zresztą jest ok bo ściągnąłem osłone spod silnika oraz plastikową osłonę miski olejowej
nie mówiąc o tym że do 70 st C oleju nie przekraczam 0,5 bara doładowania.. studze po długiej trasie z przesadą maniaka..
jestem się w stanie założyć ze seria dalej będzie miała 119KM
auto cały czas jeździ na oleju syntetycznym, zmieniam go co 10 tys km, rok temu płukałem silnik z osadów jakimś specjalnym preparatem..
tak jak pisałem z mechaniki trzeba zrobić uszczelniacze zaworów i szklanki profilaktycznie, rozrząd może poczekać jeszcze z 30 tys km
no i blacharka, tu niestety jest do roboty, praktycznie trzeba lakierować całe auto... po moich przygodach które opisałem wczesniej ale myslę, że to koszt rzedu 2,5 tys PLN
pewnie i tak sie nie sprzeda, bo każdy bedzie wolał z allegro mk3 z 97 roku z przebiegiem 170 tys km , które okaże się że ma 370 i trzeba bedzie w auto zainwestowac 2 tys w części
nie dziękuję żeby nie zapeszyć, bo mam juz coś na oku... w środe bede chyba oglądał auto i jeśli bedzie wszystko z nim OK to bedzie kupiony ... wtedy pochwale sie fotexamiSToRM pisze:Powodzenia Cowboy w nastepnym
[ Dodano: Nie Cze 01, 2008 14:05 ]
Przypomnę moją wycene
na stalowkach 15 cali z oponami dojechanymi (2mm) cena to 12 999 tys PLN
na zimowych alu (Estoril) 15 cali z rocznymi oponami Kleber Krislap cena to 13 999 tys PLN
na alu polerowanych BBS 16 cali cena to 15 499 PLN w pakiecie z zimowymi kołami
cena podlega negocjacji w rozsądnym zakresie..
Ostatnio zmieniony ndz cze 01, 2008 14:13 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości