Stożkowy filtr powietrza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Stożkowy filtr powietrza
Witam.Jak prawidłowo zamontować stożkowy filtr powietrza w Golfie III GTI 2,0.?
najlepiej
najlepiej w zimnym miejscu komory silnika. przy zderzaku lub w miejscu tradycyjnego filtra lecz wtedy przydałaby się jakas osłonka od ciepła, teoretycznie im dłuższy dolot tym wyższy moment obr a niższa moc ale to pewnie nie reguła.
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
zamontuj normalnie w miescu seryjnej puszki.....u mnie siedzi dedykowany JAMEX zobacz na zdjęcie
do tego dolot powietrza z dolnej kratki zderzaka i po problemie.....auta chyba nie szykujesz na profesjonalne wyścigi więc izolacje cieplne moim zdaniem nie mają sensu....i tak jedyna zauważalna zaleta stożka to piękny dźwięk ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v394/micab/mk3%20gti/1d2149e9.jpg)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://img.photobucket.com/albums/v394/micab/mk3%20gti/1d2149e9.jpg)
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
jeszcze jedno pytanie co do stożka i lpg-czy nie ma problemów z płynną pracą silnika,czy nie gaśnie,czy nie ma strzałów w kolektor-koleś ma wkład sportowy i jak mu zakładali lpg to mu dołorzyli przysłonkę w obudowie filtra bo się jechać nie dało
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
t-tas to Twojemu kolesiowi spartolili robote poprostu......mk3 gti to już moje drugie auto ze stożkiem na lpg i nic się nie dzieje, pracuje równo, spalanie normalne, nie gaśnie, nie prycha......jest tak jak ma być.....
Adrian u mnie przewód jest zaślepiony.....![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Adrian u mnie przewód jest zaślepiony.....
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W Vr6 to nie taka prosta sprawa żeby dobrze to zrobić.Hubert_VR6 pisze:ee a jak jestem w temacie to jak zamontowac do Golfa 3 VR6 ??
Wywalasz plastikową obudowę seryjnego filtra i robisz w to miejsce obudowę np. z kwasówki taką aby odgradzała stożek od komory silnika. Dobrze zrobić do tego w błotniku "żeberka" żeby był dopływ zimnego powietrza.
Możesz zapomnieć o montowaniu stożka do Vr6 bez odgrodzenia go od komory silnika - ten silnik jest spory i zajmuje całe miejse pod maską w związku z czym jest tam naprawdę gorąco i taki nieodgrodzony stożek tylko zaciąga gorące powietrze - co nie poprawia a pogorsza pracę silnika, a co gorsza temperatura silnika wzrasta do 100-105 stopni, w lato w korku nawet do 115 - co chyba nie trzeba tłumaczyć że nie jest to korzystne dla silnika...
Zimnego powietrza od dołu nie doprowadzisz bo tam poprostu nie ma miejsca.
Przepraszam, że nie na temat autora postu
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
ale akurat tu mogłem się wypowiedziec bo też już to przećwiczyłem....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 239 gości