[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn maja 26, 2008 18:14

Matijas pisze:po wtryskach bez korekty softu spalanie zauwazalnie dosc wzrosło
myslę że za mocno cisniesz teraz, albo wyraźnie brakuje powietrza...bo po 216 powinno delikatnie spaść - przynajmniej u mnie tak było



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn maja 26, 2008 18:19

cowboy pisze:myslę że za mocno cisniesz teraz,
normalnie :bigok: :grin:
cowboy pisze:albo wyraźnie brakuje powietrza...bo po 216 powinno delikatnie spaść - przynajmniej u mnie tak było
tego nie wiem czy powietrza brakuje, ale spasc powinno chyba dopiero po korekcie?? czyż nie :chytry: ? :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » pn maja 26, 2008 19:49

Matijas pisze:ale spasc powinno chyba dopiero po korekcie
Niekoniecznie.
Już teraz masz lepsze rozpylanie (większe ciśnienie przedwtrysku), co przekłada się na wydajniejsze spalenie paliwa, więc przy tej samej prędkości na starych i nowych wtryskach powinna być niewielka ale jednak różniica spalania na korzyść 216-tek.
Ale podkreślam że przy tej samej prędkości. :helm:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt maja 27, 2008 16:11

Matijas pisze:ja juz nie pamietam kiedy ostatnio takie spalanie miałem
No ja tez nie pamietam kiedy ze spalaniem zbliżyłem sie do 5 litrów, raczej zawsze koło 6 i więcej :helm: no ale głównie kręce sie na miejscu po górkach.
No ale raczej bardzo rzadko robie takie traski jak cowboy, a swoją drogą (tak z ciekawości) co Cię tak często ciągnie w moje tereny ???


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt maja 27, 2008 16:40

homsky pisze:No ale raczej bardzo rzadko robie takie traski jak cowboy, a swoją drogą (tak z ciekawości) co Cię tak często ciągnie w moje tereny ???
pewnie to co tygryski lubią najbardziej czyli świeże powietrze i dobry bimber :bigok: :grin: :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 27, 2008 19:47

Matijas pisze:homsky napisał/a:
No ale raczej bardzo rzadko robie takie traski jak cowboy, a swoją drogą (tak z ciekawości) co Cię tak często ciągnie w moje tereny ???

pewnie to co tygryski lubią najbardziej czyli świeże powietrze i dobry bimber :bigok: :grin: :grin:
10 lat mieszkałem we Wrocławiu ... studia i prawie 5 lat po, czyli można powiedzieć najlepsze lata życia :) mam wielu znajomych z dolnego śląska...

no i najwazniejsze :) moja przyszła pierwsza żona jest z Wałbrzycha.. weselicho tuz tuz :) :bigok:

w ogóle to robie około 25 tys km rocznie z czego większość trasy Wawa-Wrocław-Wałbrzych-Wawa średnio 2 razy w miesiącu ...

wracając do tematu wymieniłem filtr oleju i powietrza (Knecht) oraz olej Mobil 1 5w50... mam nadzieje że juz ostatni raz, a potem już "szczęsliwy" nowy właściciel :)



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt maja 27, 2008 21:40

cowboy pisze:i najwazniejsze moja przyszła pierwsza żona jest z Wałbrzycha.. weselicho tuz tuz
I wszystko jasne :bigok: , no to pozostaje życzyć powodzenia i wszystkiego dobrego


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 30, 2008 16:20

uaktualniłem cały opis na 1 stronie mojego tematu

mam coś na oku... jak wypali to po weselu (swoim) czyli po 8 czerwca mogę z bólem serca się rozstać z golfikiem

moje modyfikacje szacuje tak z grubsza
- wirus 1000 PLN
- fele 1000 PLN
- opony 500 PLN (nowe pirelli na przodzie)
- turbo AWX/ARL - 1200 PLN
- FMIC 500 PLN
- wtryski 216 - 1200 PLN
- zegary Indiglo - 250 PLN
- siedzenia 20 Jahre - 500 PLN
- skrzynia ASD (najdłuższa w mk3, przebieg 130 tyskm) - 800 PLN

RAZEM: ponad ~6500 PLN lekko licząc

cena za TDI w tym roczniku około 14 tys PLN, ja ze wszystkim za 15 999 PLN z pocałowaniem ręki oddam, co więcej nowemu nabywcy dorzucam w prezencie:

koła zimowe na felach Estoril z oponkami Kleber-a kupionymi na ostatni sezon (7,5mm) - fele 300, opony 700 PLN
turbine AWX z pękniętym wałkiem 200 PLN
heble dwutłoczkowe z audi S2 po regeneracji z 2 kompletami klocków - 600 PLN
+ jeszcze jakies pierdołki i troche nowych części :)

autko ma wymienione łożyska SKF na wszystkich kołach, nowe tarcze i klocki miesiac temu ale w autko trzeba troche włożyć czyli polakierować, najlepiej kupić nową maske i błotnik, ja bym jeszcze kupił zderzak vento

z mechaniki to trzeba wymienić uszczelniacze w głowicy i szklanki (przebieg auta 275 tys km)

polecałbym jeszcze pompe 11 zakupić, i założyć mocną uszczelke pod czapke, od razu rozrząd (pompa 11 stawia większy opór) i cieszyć się mocą około 180KM - turbina pompuje obecnie 1,35 Bara a może dmuchac 1,6 ;)

myslę że jestem w stanie załatwić duuuużą zniżkę na korekte softu na ten setup u uysego :)

auto jest warte swojej ceny, chodzi bezawaryjnie, latam długie trasy, spalanie w trasie 5,4 L ...

dodam że jestem człowiekem z którym można się dogadać, więc coś można będzie potargowac :)



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt maja 30, 2008 16:40

No i kolejna dobra furka leci do żyda :bigok: osobiście widziałem furke na żywo i z punktu widzenia osoby która przeprowadziła modyfikacje na podobna skale moge powiedziec ze naprawde warto kupic ten samochod od Cowboy`a. Z resztą po przeczytaniu tematu można wywnioskować szybko ze nie żałował kapuchy na niego i półśrodków nie kupował :bigok: :bigok:

POLECAM!!!
Ostatnio zmieniony pt maja 30, 2008 16:47 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 30, 2008 19:25

Matijas pisze:można wywnioskować szybko ze nie żałował kapuchy na niego i półśrodków nie kupował :bigok:
no tak oleje Mobil 1, filtry Knechta, paliwo wyłącznie BP Ultimate... czasem V Power diesel :bigok:

do modów nie dopisałem springów H&R - 300 PLN
polerka i malowanie felg 400 PLN
jakieś tam zegary dodatkowe 150 PLN
radio z mp3 Clarion - 600 PLN

nie chce mi sie wspominać ale nazbierałoby się..

wiem że to kupa kasy... ktoś może powiedzieć 275 tys to ogromny przebieg ale cały osprzęt jest jak nowy ma przebieg 10-15 tys km czyli wtryski, turbina...

mam historię serwisową auta


1 Rechnung Annahme-Datum:
2005-06-03 KM-Stand:
224550 Auftrags-Nr.:
3517 Rechnungs-Nr.:
2817
lfd.Nr. Teileposition Bezeichnung Menge Fabr.Kz. WA TG V Code Paket
1 PDR FRAIS DE GARDE 20.00 42 0 0

2 Rechnung Annahme-Datum:
2005-05-04 KM-Stand:
224550 Auftrags-Nr.:
3303 Rechnungs-Nr.:
2666
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZ1 DEPANNAGE AVEC TREUIL 0 0

3 Rechnung Annahme-Datum:
2005-01-03 KM-Stand:
217040 Auftrags-Nr.:
2505 Rechnungs-Nr.:
2136
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZ5051 INTERROGATION VAS 5051 0 0

4 Rechnung Annahme-Datum:
2004-07-02 KM-Stand:
204287 Auftrags-Nr.:
1375 Rechnungs-Nr.:
1245
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZMEC M.O.MECANIQUE 0 0

lfd.Nr. Teileposition Bezeichnung Menge Fabr.Kz. WA TG V Code Paket
1 1H0837061G Schlie zyl 0.00 12 0 0
2 1H0837237D Mitnehmer 0.00 11 0 0

5 Rechnung Annahme-Datum:
2004-06-10 KM-Stand:
203873 Auftrags-Nr.:
1234 Rechnungs-Nr.:
1186
lfd.Nr. Arbeitsposition Bezeichnung Wartung Lack V Code Paket
1 AZPNEU M.O.DEPOSE POSE 2 PNEUS 0 0

lfd.Nr. Teileposition Bezeichnung Menge Fabr.Kz. WA TG V Code Paket
1 PDR 185/60 R 14 H UNIROYAL 0.20 42 0 0

przyjechało do polski z przebiegiem 225 tys km..

na tym przebiegu auto shamowane zostało na 119KM VTECH i 120KM MAHA :)

nie zostawia 4 śladów ale wiadomo niedługo skończy 11 lat więc trzeba podłubac :)

na stalówkach 15 calowych z oponami dojechanymi moge sprzedać za 13 500 PLN :)



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob maja 31, 2008 23:54

Oj namodziles sie przy tym samochodzie az szkoda sprzedawac, no ale z drugiej strony to pewnie na gorszego nie wymienisz :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz cze 01, 2008 09:18

olozwirski pisze:pewnie na gorszego nie wymienisz :grin:
bedzie mkIV z ARL-em na wypasie :)

a jak sie golfik nie sprzeda to bede miał 2 sztuki :) od przybytku głowa nie boli...

chociaż miło by było jakby pozostał na forum..dlatego żadnych ogłoszeń póki co nie daję...



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz cze 01, 2008 10:59

No coz - i znow odchodzi nastepny, stary projekt tego forum :)
Powodzenia Cowboy w nastepnym :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz cze 01, 2008 13:47

SToRM pisze:znow odchodzi nastepny, stary projekt tego forum
mam nadzieje że auto pozostanie na forum... chciałbym żeby trafił w dobre ręce fanatyka VW :)

wiadomo auto jest modzone ale ja nigdy nie pałowałem, nie upalałem jak świr, ustawiany wyścig to miałem tylko z ABF-em DjToma jeszcze jak miałem 138KM, zresztą wygrany.. :)zdarza mi się sciagać w trasie ale to z rolki ;)

robiłem pomiary Gtechem to na wirusie wyszedł 7,45 - jeden pomiar z uysym, potem po wymianie wtrysków na modzie 160KM zrobiłem 7,2 z Kenajem ale totalny brak trakcji na 1 biegu...

teraz mam w sumie wydajniejszą turbine (wirnik z ARL), porządne opony i dłuższą skrzynie wiec dobrze byłoby autko shamować i pomierzyć bo mam wrażenie że ponizej 7 sekund zejdzie ;)

tak naprawde, to na tych modach dbam o autko bardziej niż na serii !! moze ktoś w to nie uwierzy ale tak jest.. jak pocisne mocniej i dojdzie mi temp oleju do 110 stopni to od razu zwalniam.. teraz zresztą jest ok bo ściągnąłem osłone spod silnika oraz plastikową osłonę miski olejowej :)

nie mówiąc o tym że do 70 st C oleju nie przekraczam 0,5 bara doładowania.. studze po długiej trasie z przesadą maniaka..

jestem się w stanie założyć ze seria dalej będzie miała 119KM :)

auto cały czas jeździ na oleju syntetycznym, zmieniam go co 10 tys km, rok temu płukałem silnik z osadów jakimś specjalnym preparatem..

tak jak pisałem z mechaniki trzeba zrobić uszczelniacze zaworów i szklanki profilaktycznie, rozrząd może poczekać jeszcze z 30 tys km

no i blacharka, tu niestety jest do roboty, praktycznie trzeba lakierować całe auto... po moich przygodach które opisałem wczesniej ale myslę, że to koszt rzedu 2,5 tys PLN

pewnie i tak sie nie sprzeda, bo każdy bedzie wolał z allegro mk3 z 97 roku z przebiegiem 170 tys km :chytry: , które okaże się że ma 370 i trzeba bedzie w auto zainwestowac 2 tys w części :)
SToRM pisze:Powodzenia Cowboy w nastepnym :bigok:
nie dziękuję żeby nie zapeszyć, bo mam juz coś na oku... w środe bede chyba oglądał auto i jeśli bedzie wszystko z nim OK to bedzie kupiony ... wtedy pochwale sie fotexami :)

[ Dodano: Nie Cze 01, 2008 14:05 ]
Przypomnę moją wycene :)

na stalowkach 15 cali z oponami dojechanymi (2mm) cena to 12 999 tys PLN

na zimowych alu (Estoril) 15 cali z rocznymi oponami Kleber Krislap cena to 13 999 tys PLN

na alu polerowanych BBS 16 cali cena to 15 499 PLN w pakiecie z zimowymi kołami

cena podlega negocjacji w rozsądnym zakresie..
Ostatnio zmieniony ndz cze 01, 2008 14:13 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości