Koszt wymiany uszczelki pod głowicą ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Koszt wymiany uszczelki pod głowicą ?
Borykam sie z tym problemem, bo uczelke trzeba wymienić ale boję się abym nie poszedł w koszty bez przesady.
Auto stare i niewiele warte, a koszt nieznany.
Co trzeba równolegle robić w trakcie jej wymiany ?
Czy trzeba również rozbierać całą głowicę ?
Czy nie przekroczy wartości auta ?
Auto stare i niewiele warte, a koszt nieznany.
Co trzeba równolegle robić w trakcie jej wymiany ?
Czy trzeba również rozbierać całą głowicę ?
Czy nie przekroczy wartości auta ?
Pozdrawiam
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Re: Koszt wymiany uszczelki pod głowicą ?
mnie wyszło cos około 230zł ale robiłem sam! warto sprawdzić stan zaworów gniazd oraz prowadnic i uszczelniaczy, ja nie robiłem tego bo brak kasy! a no i obowiązkowo głowice do planowania trzeba dać!morys pisze:Borykam sie z tym problemem, bo uczelke trzeba wymienić ale boję się abym nie poszedł w koszty bez przesady.
Auto stare i niewiele warte, a koszt nieznany.
Co trzeba równolegle robić w trakcie jej wymiany ?
Czy trzeba również rozbierać całą głowicę ?
Czy nie przekroczy wartości auta ?
Ja wymieniałem u siebie w MK4, ale podejrzewam, że robota podobna co w mkII (koszt to 250-350zł, zalerzy od mechanika i od upustów )
Uszczelka ok 100 zł, do mkII może jest tańsza.
Planowanie głowicy ok 60-70zł
pozdro.
Uszczelka ok 100 zł, do mkII może jest tańsza.
Planowanie głowicy ok 60-70zł
pozdro.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
morys, jeśli twierdzisz ze nie chcesz ładowac sie w koszty (a autko nie jest zbyt wiele warte) wymień uszczelke sam nie jest to az tak skomplikowane, a czy plantowac głowice to bedziesz widział po zdjęciu głowicy w jakim jest stanie czy ma wżery czy nie ma, uszczelka mogła padnąc ze ztarości nie znaczy to ze od razu głowica jest do bani, sam niedawno wymieniałem w silniku vr6 i jakoś sobie poradziłem wystarczyło troche poszperać na forum, wystarczy troche checi
wtedy koszt zminimalizujesz do minimum i bedziesz miał satysfakcje ze zrobiłes to sam
ale decyzja należy do ciebie
i zaraz zbiore baty od forumowiczów ze głowice trzeba koniecznie plantowac a ja sie z tym nie zgadzam i tak
wtedy koszt zminimalizujesz do minimum i bedziesz miał satysfakcje ze zrobiłes to sam
ale decyzja należy do ciebie
i zaraz zbiore baty od forumowiczów ze głowice trzeba koniecznie plantowac a ja sie z tym nie zgadzam i tak
Ja głowicy nie splanowałem i jeżdżę już tak rok i nic, chodzi i nic się nie dzieje. Fakt faktem że powierzchnia na której leży uszczelka była na oko bardzo równiutka. Koszt uszczelki ok 60zł, wrażenia bezcenne Jeśli głowica pójdzie do planowania to będziesz musiał też wymienić uszczelke pod kolektorami.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
Robota jakieś 200 PLN z planowaniem i okolo 130 bez planowania plus koszt uszczelki!
Kupisz jakies hartowskie cholerstwo za 30 zł albo jakiegos np Reinz'a za około stówe! to juz zalezy od Ciebie! No i minimalnym kosztem to by było wszystko... ewentualnie mozna zmienic olej i płyn chłodniczy jezeli sie mieszały!
Kupisz jakies hartowskie cholerstwo za 30 zł albo jakiegos np Reinz'a za około stówe! to juz zalezy od Ciebie! No i minimalnym kosztem to by było wszystko... ewentualnie mozna zmienic olej i płyn chłodniczy jezeli sie mieszały!
farow przecież do planowania trzeba chyba rozebrać całą głowicę.
Da sie planować głowicę wraz z wałkiem i zaworami ?
Olej to chyba x 2 + filtr oleju do wymiany.
Jak głowica do planowania to chyba bez kolektorów - więc obie uczczelki do wymiany.
Nikt z was nie robił tego nigdy w warsztacie aby wiedział ile jest właściwy koszt ?
Moze istnieją jakieś cenniki usług ?
Da sie planować głowicę wraz z wałkiem i zaworami ?
Olej to chyba x 2 + filtr oleju do wymiany.
Jak głowica do planowania to chyba bez kolektorów - więc obie uczczelki do wymiany.
Nikt z was nie robił tego nigdy w warsztacie aby wiedział ile jest właściwy koszt ?
Moze istnieją jakieś cenniki usług ?
Pozdrawiam
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
Woda poszła na tłoki , w całym układzie smarowanie jest teraz emulsja , filtr zawalony.farow pisze: Nie rozumie czemu mowisz ze olej razy 2?!
Bez przepłukania nie będzie dobrego smarowania , niechciałbym aby obróciło mi w końcu którąś panewkę.
Planujesz głowicę bez demontarzu kolektorów , wałka rozrządu i zaworów ?
edit
Zapłaciłem w warsztacie 600 złociszy a po przejechaniu 600 km dokręcanie głowicy . ponowna wymiana filtra i oleju - jeszcze 200 złotych
Ostatnio zmieniony pt cze 13, 2008 18:18 przez morys, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://chomikuj.pl/boryspol1?b=1][IMG]http://images.chomikuj.pl/button/boryspol1.gif[/IMG][/URL]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 115 gości