gasnie kiedy chce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
gasnie kiedy chce
Witam wszystkich
Mam problem z VW golf II 1.3 gaźnik
Opis problemu:
Zapalam silniczek na dotyk i jadę… 500m i zgasł czasem 300 km i zgasł. Nie ma patentu czy to w dzień czy w nocy czy to zimny silnik czy ciepły, czy wilgoć czy susza. odczekam czasem 30 minut i zapali a czasem muszę dzień. Normalnie już załamany jestem… wymieniłem gaźnik, cewke zapłonu, rozdzielacz zapłonu, kable te od kopułki do świec. I dalej to samo. Nie podaje iskry to już wiem na pewno bo teraz to mi 2 dzień nie chce odpalić. Ładowanie jest, kręci tam co trzeba i normalnie kupa ;(
Paliwko jest ok i podawane tez jest jak trzeba. nowy filtr paliwa.
Proszę o pomoc.
Dzięki
Mam problem z VW golf II 1.3 gaźnik
Opis problemu:
Zapalam silniczek na dotyk i jadę… 500m i zgasł czasem 300 km i zgasł. Nie ma patentu czy to w dzień czy w nocy czy to zimny silnik czy ciepły, czy wilgoć czy susza. odczekam czasem 30 minut i zapali a czasem muszę dzień. Normalnie już załamany jestem… wymieniłem gaźnik, cewke zapłonu, rozdzielacz zapłonu, kable te od kopułki do świec. I dalej to samo. Nie podaje iskry to już wiem na pewno bo teraz to mi 2 dzień nie chce odpalić. Ładowanie jest, kręci tam co trzeba i normalnie kupa ;(
Paliwko jest ok i podawane tez jest jak trzeba. nowy filtr paliwa.
Proszę o pomoc.
Dzięki
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 09:46 przez Velthar, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam w klubie padniętych czujników halla. Wpisz w szukajkę hall i będziesz miał opisy takie jat twoje. Może trafisz na mój opis. Ja wymieniłem w piątek halla i narazie spokój, za tydzień będę mógł definitywnie powiedzieć, że to był walnięty hall.
Czy jak gaśnie w trasie to obrotomierz leci nagle do zera ? Jeżeli tak to hall, lub cewka, ale ją wymieniłeś. Niektórym leci też przekaźnik nr 30 przy bezpiecznikach - objawy podobne, ale nie wiem jak to jest w MK II. Jeżeli masz ten przekaźnik to zacznij od niego bo jest dużo tańszy od halla. Jab bedzie bez zmian to niestety pozostaje chyba tylko hall. Ale wiesz na odległość to nic pewnego.
Czy jak gaśnie w trasie to obrotomierz leci nagle do zera ? Jeżeli tak to hall, lub cewka, ale ją wymieniłeś. Niektórym leci też przekaźnik nr 30 przy bezpiecznikach - objawy podobne, ale nie wiem jak to jest w MK II. Jeżeli masz ten przekaźnik to zacznij od niego bo jest dużo tańszy od halla. Jab bedzie bez zmian to niestety pozostaje chyba tylko hall. Ale wiesz na odległość to nic pewnego.
Ten hall to wogóle niezły aparat, polecam wpisanie hasła hall w szukajke, ludzie męki przez niego przechodzili i wymieniali połowę auta.haps pisze:ja kiedys wyczytalem, ze jak padnie hall to podczas krecenia wskazowka obrotka nawet nie drgnie, a jak drgnie to znaczy ze hall ok i problemem jest brak iskry, albo zalanie swiec paliwem.
-
- Ma gadane
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
to napewno hall ja mialem problem w swoim PN 16 2ee w sklepie kosztuje sam ten malutki czujniczek ok 100 do 150 zl ja kupilem caLy nowy aparat zawiniety w folie za 120zl .mialem tego typu problem ze mi sie to zrobilo raz na 1000 kilometrów gasł i tyle .kiedys mi zgasl na trasie popukalem po aparacie jakims kluczem i oppalil . .teraz jest oki .pozdrawiam i szerokiej drogi
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Panowie ale doczytajcie ,kolega wymienił rozdzielacz zapłonu (czytajcie aparat zapłonowy).
Niewykluczone że hall. Może byc takze gaznik. Trzeba najpierw zbadac halla. Pisalismy na forum jak to zrobic. Tez zalezy jaki to typ bo jak kolega ma aparat z przerywaczem to nie ma halla!!.
Aha w 1,3 Pierburg 2e3 ma tzw odciecie paliwa. Wkrecone to jest od przodu gaznika.
Najpierw stwierdz czy gdy gasnie pojawia sie iskra jesli tak to gaznik, jesli nie to zapłon.
Panowie ale doczytajcie ,kolega wymienił rozdzielacz zapłonu (czytajcie aparat zapłonowy).
Niewykluczone że hall. Może byc takze gaznik. Trzeba najpierw zbadac halla. Pisalismy na forum jak to zrobic. Tez zalezy jaki to typ bo jak kolega ma aparat z przerywaczem to nie ma halla!!.
Aha w 1,3 Pierburg 2e3 ma tzw odciecie paliwa. Wkrecone to jest od przodu gaznika.
Najpierw stwierdz czy gdy gasnie pojawia sie iskra jesli tak to gaznik, jesli nie to zapłon.
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 15:38 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości