Silnik po remoncie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik po remoncie
Mam taki problem, przeprowadziłem kapitałkę silnika, przejechałem już 400 km na dotarciu, samochód ładnie przyśpiesza, niestety trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, czy jak dotrę silnik czyli przejadę pełny przebieg ok 2000 km to się uspokoi. Dodam że przed remontem tak samo było.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Tak jak kolega pisze za małe obroty powinny oscylować w 750-800
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
gdyby oscylowały w podanych przez Ciebie granicach to silnik albo nadal by podskakiwał albo zdechł po chwili - prawidłowo powinno być 850 +/-30 obr/min na biegu jałowym a gdyby pompą Boscha nie dało się osiągnąć tych parametrów to wymaga ona wtedy fachowej regulacji przez specjalistę.grandilodz pisze:obroty powinny oscylować w 750-800
Taki zakres jaki podałeś był ustawiany dla MK2 1.6 D do VII 1985 roku na pompach CAV a i tak wynosił dokładnie tyle - 850 +/-100 obr/min.
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 02:50 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Przepraszam nie wiedziełęm
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 12:21 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Zużycie paliwa ok. Spadło. Mechanik kazał jeździć nie na całym bucie ale tak żeby się turbina załączała i spalanie wyniosło nieco ponad 6 l, większość w mieście. Auto jest co raz mocniejsze, powiedziałem bym bardzo mocniejsze, przyśpieszenie rewelacja, a jeszcze jest niedotarty. Co do wtrysków są nowe a wczoraj wykryliśmy prawdopodobną przyczynę trzęsienia silnika na wolnych obrotach, prawdopodobnie pompa paliwa nie podaje równego ciśnienia na wtryski i dlatego tak się dzieje. W poniedziałek mam zostawić auto na regulacje. Napisze czy to oto chodziło.
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
Przekładki we wtryskach
Dasz do sprawdzenia - to ponownie sprawdź wtryski a szczególnie przekładki nad rozpylaczami.Wybite igłą rozpylacza oznacza większy skok igły i tym samym paliwo.Zmieniając - zmieniaj we wszystkich.Nasi mechanicy często nie zwracają na to uwagi.
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
Witam. Problem się wyjaśnił 3 wtryski są do wymiany, rok temu wymieniałem wszystkie u innego mechanika i jestem z tego powodu trochę zirytowany zapłaciłem 60 zł za jeden. Teraz zastanawiam się czy wymieni na zamienniki, czy na oryginalne, chyba kupie oryginały bo na zamiennikach dobrze nie wyszedłem. Stare trochę podregulowali i auto ciszej i równiej pracuje, w środę wymieniam na nowe.
[ Dodano: 29 Maj 2008 15:47 ]
Jestem po wymianie wtrysków na oryginalne i wszystko ok, gra gitara silnik chodzi równo i nie trzęsie. Rewla.
[ Dodano: 29 Maj 2008 15:47 ]
Jestem po wymianie wtrysków na oryginalne i wszystko ok, gra gitara silnik chodzi równo i nie trzęsie. Rewla.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 56 gości